مدیوم کیست؟

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

مدیوم یا واسط یا واسطه گر,شخصی است که در جسم او مقدار زیادی از ماده اکتوپلاسم "ماده ای که علمای روح شناس غربی معتقدند,جنس روح از آن ماده تشکیل شده است"یا تلپلاسم وجود دارد.بیشتر مردم واجد صفت مدیومی هستند،البته به درجات گوناگون,زیرا اختلاف آنها به واسطه کمی و زیادی همان ماده اکتوپلاسم در بدن آنهاست.

مدیوم چه زن باشد چه مرد تفاوتش با دیگران در این است که در وجود او ماده اکتوپلاسم زیاد تر از بقیه افراد است به حدی که روح تماس گیرنده می‌تواند به طور موقت مقداری از آن را به عاریه بگیرد و به وسیله آن ظاهر گردد.ارتباط به صورت صدای مستقیم ممکن است در تاریکی به بهترین نتیجه مطلوب برسد,زیرا ارتعاشات امواج نوری مانع از این می‌شود که آن ماده اکتوپلاسم که اصلا"سفت است،به حالتی درآید که بتواند در جو حرکت کند.

بنابراین در شب از آن بهتر استفاده می‌شود.گرچه صدای مستقیم ناشی از ارتباط ارواح در روز هم شنیده می‌شود اما در شب یا در نور قرمزی که اثر امواج صادره از نور سفید را نمی پذیرد,آن صداها قوی و واضح تر شنیده می‌شود.هنگام شب مهتابی و صاف و زمانی که جو,حامل رطوبت زیاد نباشد,نتایج کاملتر خواهد بود.

از جله شرایطی که مکالمه با ارواح را به طور دقیق ممکن می سازد و امکان دستیابی به نتایج رضایت بخش را فراهم می کند,مداومت و استمرار در انجام کار ارتباط است,زیرا همه این شرایط وقتی که به حد وفور باشد,ظواهر ارتباط با آنها در منتهای قرابت است.

در هنگام ارتباط به هر صورت که باشد توافق فکری میان حاضرین در جلسه از ضروریات است,چرا که ارواح با استفاده از نیرویی که در اراده حاضرین و مدیوم هست,حاضر می‌شوند و چنانچه کسی در این بین اصلا"اعتقادی به احضار ارواح نداشته باشند,مثل قطع قسمتی ازیک سیم که شبکه ای را از کار می اندازد ممکن است کل جلسه را تحت الشعاع قرار دهد.  

در ارتباط از طریق صوت مستقیم صدایی که شما را مخاطب قرار می دهد و صحبت می کند را می شناسید و می فهمید که او همان شخصی است که قبلا"زنده بوده و حال در عالم برزخ است.

و حالت کلی به کسانی که به یکی از طریق‌هایی که گفته خواهد شد بتوانند با جهان ارواح ارتباط برقرار نمایند,مدیوم می گویند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...