عالم ارواح و اثبات آن از طریق علم فیزیک

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۱ دیدگاه

ماده فیریکی عبارت از مدارهای معین و محدود حرکت امواج نوری و یا حرارتی می‌باشد ، که در میان دو حد بالا و پائین قرار گرفته است. بدین معنی که همه آن ارتعاشات نوری یا حرارتی که جهان فیزیکی را برای ما مجسم میکند بین 000/34 تا 000/64 موج در یک اینچ می‌باشد. این ارتعاشات موجی طیفی ، قابل رؤیت می باشند که از حیث طبقه بندی در میان ارتعاشات اشعه مادون قرمز از پائین به بالا و اشعه مافوق بنفش از بالا می‌باشد.

ارتعاشات امواج تشکیل دهنده جهان فیزیکی از حیث سرعت در ثانیه ، بین 400 بیلیون تا 750 بیلیون در ثانیه سرعت دارند. حال اگر سرعت امواج بیش از این حد باشد ، آن امواج ، به وجود آورنده جهان اثیری ( عالم ارواح ) هستند.

کیفیت ارتعاش امواج از حیث اشغال فضا جزء خاصیت عمومی برای هر درجه از درجات جهان هستی است. یعنی هر کدام از مراحل وجود ، از جهان فیزیکی و اثیری گرفته تا به لطیف تر از اثیر هم برسیم ، ارتعاشات امواجشان از حیث سرعت حرکت و جاگیری با هم متفاوت هستند.

این شکل نردبان ارتعاشات وجودی را از مراحل پایین به بالا نشان می دهد و از کتاب تا کرانه‌های جهان اثیری استاد جیمس آرثر فندلای مدیر انجمن بین المللی لندن اقتباس شده است.

یگانه فرق میان امواج ، در مرتبه ارتعاشاتشان است که در جهان هستی ، هر موجودی دارای نوعی از این ارتعاشات سریع یا کند می‌باشد.

خوانندگان با مشاهده نردبان طیف امواج مطابق شکل ، وسعت دید چشم ما را در این جهان مادی ، بسیار اندک است و شامل همان قسمتی است که با رنگ سیاه در شکل نشان داده شده است. و مقابل آن نوشته شده ( عالم فیزیکی – 400 تا 750 بیلیون در ثانیه ) که تنها همین مقدار امواج ، قابل رؤیت هستند. یعنی به عبارت دیگر شبکیه چشم ما فقط طول موجهای بین 4/0 تا 8/0 میکرون را میتواند برای ما قابل رؤیت سازد طول موجهای کوتاهتر و یا بلندتر از آن حد برای چشم ما قابل رؤیت نیستند.یعنی ما اشعۀ ماوراء بنفش و تحت قرمز را نمی‌توانیم ببینیم. بنابراین بسیاری از چیزها در جهان را نمیتوانیم ببینیم و این عدم دید ما دلیل نمیشود که در جهان هستی ، چیزهای دیگری که نامرئی می باشند ، وجود ندارد. پس از ذکر این مقدمات ، برای اثبات جهان ارواح یا جهان اثیری ، از علم فیزیک کمک گرفته و از آخرین کشفیات این علم استفاده می کنیم تا بحث ما به صورتی گنگ و نامفهوم برای خوانندگان جلوه گر نشود.

  • Delores

    Delores

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۲:۰۸:۱۹

    Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you can do with a few pics to drive the message home a little bit, but other than that, this is fantastic blog.
    A fantastic read. I will definitely be back.