ماده اثیری چیست؟

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

بیایید ببینیم وقتی انسان به آن سو می رود چه اتفاقاتی برایش می‌افتد؟ مرگ ترک جسم فیزیکی است درست همان گونه که تولد پوشیدن جسم فیزیکی ست. در لحظه مرگ وقتی که جسم فیزیکی را ترک میکنیم. روح بلافاصله خود را در جسم دیگری می یابد که ((قرینه اثیری)) نام دارد.

قرینه اثیری ار ماده ای بسیار ظریف و اثیری تشکیل شده است که دقیقا همان صورت جسم فیزیکی را دارد و به همین دلیل قرینه اثیری نامیده شده است. عده ای از روشن بینی برخوردار هستند هنگام مرگ اشخاص می‌توانند قرینه اثیری آنان را ببینند که در کنار جسم فیزیکی‌شان ایستاده است.روشن بینان می گویند قرینه اثیری دقیقا" همانند جسم  فیزیکی ست.

اما کارکرد و وظیفه قرینه اثیری چیست؟ چرا چنین کالبدی داریم؟

در واقع نیروی حیات از طریق این قرینه اثیری ست که در جسم فیزیکی ما جریان می یابد و آن را سالم نگاه می دارد. در زبان کهن سانسکریت نیروی حیات (پرانا) نام دارد.پرانا از دو بخش (پرا) به معنای پیش و (نا) به معنای نفس تشکیل شده است. پس پرانا به معنای پیش بردن نفس است.

قرینه اثیری پرانا نیروی حیات را از طریق ابزاری خاص جذب میکند و به قسمت های مختلف بدن و تمامی یاخته های بدن فیزیکی می‌رساند. پرانا چشم را به دیدن گوش را به شنیدن و دست و پاها را قادر به حرکت می کند.

پرانا سبب می شود که همه اندام های بدن کار خود را انجام دهند.مادامی که قرینه اثیری در جسم فیزیکی است .جسم فیزیکی می تواند نفس بکشد و زنده باشد.لحظه ای که قرینه اثیری جسم فیزیکی را ترک می کند جسم فیزیکی بی جان شده و می میرد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...