روز رستاخیز (DOOMSDAY)

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

روز رستاخیز روز پیش بینی شده ای در فرهنگ معاصر غرب است که خبر از تحولات عظیم و مهمی در دنیا می دهد که قرار است در 21 دسامبر سال 2012 اتفاق بیفتد. 21 دسامبر 2012 پایان تقویم مایاها ست و در ابتدا منشاش آنجا بوده است.

مایاها که فرهنگ و تمدن مخصوص به خود را دارند، از بومیان قاره آمریکا به شمار می آیند و تقویمشان از 5125 سال قبل آغاز شده و در سال 2012 به پایان می رسد و این واقعه همراه شده با اخطارهای هواشناسان و دانشمندان محیط زیست درباره نقطه حد زمین که می تواند باعث انقراض بسیاری از جانداران شود که با بسیاری از افسانه ها، کتابهای آسمانی و گفته های پیامبران همخوانی دارد.

تفاسیر دیگری مربوط به عصر جدید می گوید : که در این زمان سیاره زمین و ساکنین آن دستخوش تحولات فیزیکی و روحی مثبت می شوند و سال 2012 ممکن است پایان جهان باشد و اما نه پایان انسان.

ایده این پیش گویی در غرب به تقویم مایایی برمی گردد و اینکه مفسرین غربی آن را پایان جهان و نشانی از رخ دادن پدیده ای مانند آرماگدون یا جنگ آخر الزمان می دانند، اما آکادمی که مربوط به مایاها است و از مدارک آن نگهداری میکند ، این تفسیر را اشتباه شمرده و اظهار می کند که این تقویم به سادگی پایان یک دوره از تاریخ و شروع دوره جدیدی از فرهنگ مایاها به نام باکتون است و چیزی به نام روز رستاخیز در رابطه با مایا وجود ندارد.

 

سال 2012  سال دگرگونی کهکشانی

هم ترازی منظومه شمسی با مرکز کهکشان

کهکشان راه شیری ما مرکزی دارد که تمامی سیارات میلیونها سال طول می کشد تا به دورش گردش کنند و در پرترافیک ترین قسمت راه شیری قرار دارد. 4 بار در طول یک چرخه 25800 ساله مرکز کهکشان ما با یک انقلاب بسیار بزرگ همراه می شود.

اولین و آخرین باری که این اتفاق افتاد، 6450 سال قبل مصادف با آغاز تمدن دنیای قدیم بود. در 21 دسامبر سال 2012 که انقلابی زمستانی در نیمکره شمالی خواهد بود، این مرکز با خورشید همتراز می شود.

 

تمام سیارات منظومه شمسی بر روی یک خط قرار میگیرند

در واقع برای دومین بار کلیه سیارات منظومه شمسی نسبت به خورشید در یک خط راست قرار میگیرند و فشاری که به کره زمین وارد می شود باعث ایجاد زمین لرزه های شدید و  سر از آب بر آوردن جزایر جدید در اقیانوس آرام  و اقیانوس اطلس و به تبع آن یک سونامی وحشتناک خواهد شد. جزیره آتلانتیس ، جزیره آی که 12 هزار سال پیش به زیر آب رفت سر از اقیانوس آتلانتیک یا اطلس بر می آورد .

 

سیاه چاله

طبق یافته های منجمان و ستاره شناسان سیاه چاله ای در نزدیکی خورشید و به تبع آن منظومه شمسی قرار دارد و تا تاریخ 2012/12/21  این سیاه چاله خرطومی خورشید و منظومه را می بلعد و در نقطه دیگری از کهکشان راه شیری میاندازد

 

اما چرا مایاها آن را پایان جهان میدانند ؟

زیرا امواج این سونامی غول آسا که ارتفاع آنها تا 1000 متر هم برآورد شده است به سمت سواحل غربی قاره آمریکا حرکت خواهد کرد و برآورد شده است که از کالیفرنیا تا تگزاس و خلیج مکزیک هم کشیده خواهد شد. در آموزه های دینی ما هم به چنین بلای عظیمی برای سرزمین دور از سرزمینها اشاره شده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...