از تمسخر تا حقیقت

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

به گزارش خبرگزاری تقریب به نقل از روزنامه "الوفاق": زمانی که نقاشیهای ملت های گذشته و رمزهای آنها را مشاهده می کنیم، مفهوم حقیقی آنها را درک نمی کنیم و گمان می‌کنیم که آنها خرافات و افسانه است و حتی آنها را مسخره می کنیم.

اما طبق یک مقاله علمی که بر روی اینترنت منتشر شده است، روز 21 دسامبر سال 2012 میلادی یعنی 6 سال دیگر، دوره پنجم دنیا، آغاز خواهد شد.

این مسأله هر 26000 سال یکبار اتفاق می افتد و خورشید با به هم رسیدن کهکشان و مدار زمین در آسمان مواجه می‌شود. دانش امروز داستانهای ملت های مایا و هندوهای آریزونا و فراعنه را به یک واقعیت علمی اخترشناسی تبدیل کرده است.

از هزاران بلکه میلیونها سال پیش بسیاری از افراد منتظر این اتفاق که در 6 سال دیگر روی خواهد داد، می باشند. 6 سال دیگر زمان پایان دوره بزرگ دوازدهم زمین و خورشید است که منجر به یک انقلاب مغناطیسی می‌شود و لرزشها و زلزله ها به یک امر عادی تبدیل می گردد.

تحقیقات جدید نشانگر این است که چرخش زمین بر عکس خواهد شد و خورشید از مغرب طلوع و در مشرق غروب خواهد کرد.

هندوهای آریزونا این تاریخ را به دلیل برخورد تعدادی از ستارگان در یک مدار ثبت کرده اند، زیرا این مسأله موجب به وجود آمدن تغییراتی در آب و هوا و حوادث طبیعی محیطی خواهد شد و آغاز مرحله پنجم انسانیت است.

ممکن است این دانش جدید و تمامی این نظریات، یک داستان تازه باشد که امکان درست یا نادرست بودن آن وجود دارد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...