اسرار نفرین اهرام مصر باستان

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۱ دیدگاه

 کاهنان دربار فراعنه در تمدن مصر باستان مرموزترین شخصیت های تاریخ به شمار می روند تا جایی که نحوه زندگی برخی از آنان کتابهایی مستقل به چاپ رسیده است . هوش و زیرکی این کاهنان در سایه تمدن مصر تنها به دایره نفوذ انکار پذیر آنان ساختار حکومت فراعنه ختم نمی شود ؛ آنان با تسلط به برخی علوم مانند فیزیک ،شیمی و با استفاده از نوع معماری و مواد مهلک و سمی مقبره فراعنه به مکانهای بسیار مرگبار تبدیل می کردند تا جایی که هر فرد راه یافته به گنجینه های مدفون در مقابر اگر حتی از تله های گوناگون ، فرو ریختن سقف و ... عبور کنند گرفتار گازهالی سمی می شود که در فضای بسته انتظار هر راهزنی را می کشد

«لرد کارنارون» و«هوارکارتر»باستان شناسان معروف انگلیسی بودند که سرنوشت عجیسبشان موجب شد در سراسر جهان مشهور شوند. این دو باستان شناس دیوار مقبره توتن تامون را به منظور اکتشافات باستانی تخریب کردند . نارون اولین نفر وارد مقبره شد و در حالی که نور از داخل فوران می کرد کارتر پرسید ، چه می بیبنی ؟

نارون چیزهای شگفت انگیز مقبره که پر از طلا بود که معروفترین آن ماسک مومیایی وی است و... در حدود چهل روز بعد از این ماجرا هوار کارتر از قاهره تلگرافی دریافت کرد که به او خبر داده شد لرد کار نارون به طور جدی بیمار است و تب شدیدی دارد هنگامی که کارتر به ملاقات لرد کارنارون رفت وی دوازده روز بود که با تب های بسیار شدید دست و پنجه نرم می کرد و در همان شب مرد .

چند روز بعد ، باستان شناس امریکایی – آرتور میس – که به کارتر کمک کرده بود رفت تا دیوار اتاق فرعون را خراب کند احساس تشنگی کرد و پیش از آنکه پزشکان بتوانند اظهار نظر بکنند وی هم مرد !

فردای آن روز میلیاردر معروف امریکایی جرج جی گل ولر- که او هم در تخریب دیوار مقبره فرعون شرکت داشت از مرگ دوست خود لرد کار نارون بشدت غمگین شده بود تب شدیدی کرد و به تشخیص پزشکان بر اثر نارسایی قلبی مرد .*. هنگامی که ماسک طلایی توتن تانون را به موزه قاهره بردند همه از نفرین آن واهمه داشتند – درتاریخ 3 نوامبر 1962 (12آبان 1341) یکی از پرفسورهای پزشکی و زیست شناسی دانشگاه قاهره – بعد از مطالعه تمامی نظریه ها و طرح نظریه رادیو اکتیویته و همچنین طور مسمومیت محیط مقبره فرعون به علت بسته بودن کامل آمادگی خود را برای اعلام نظریه علمی در باب این باصطلاح «نفرین» اعلام کرد . پروفسور عزالدین طاها این اسرار آمیز را شکسته بود روزنامه نگاران سراسر جهان به سالن همایش هجوم آوردند پروفسور اعلام کرد : چندین سال است که من تعداد فراوانی از باستان شناسان و کار کنان گنجینه ها را معاینه می کنم .

 در تمامی موارد مشاهده کردم که در بدن مریض های من ویروس وجود دارد که مجب تورم مجار تنفس و تب های شدیدی می شود با تحقیق در مورد این بیماری در مرکز میکروب شناسی قاهره برخی ویروس های خطرناک را تشخیص دادم که موجب ناخوشی گوناگون است بین آنها ویروس آپسوژینوس نپژر7 نیز این ویروس می تواند در درون مومیایی ها و مقابر و اهرام حدود حداقل سه تا چهار هزار سال زنده بماند .

وی گفت : این فکر نفرین را رد می کند و من علت مرگ را ویروس می دانم نفرین الان هم بعضی که نیروی فوق طبیعی در اهرام اعتقاد دارند که من آن را رد می کنم .

این نظریه تا حدود بسیاری ترس را از بین برد چون همه چیز علمی بود . چند روز بعد پرفسور طاها در یکی از جاده ها ی قاهره به همراه دونفر از همکاران علمی اش تصادف کرد ودر دم جان سپرد و جالب آنکه در تشریح پسر پرفسور طاها نشان داد که وی نیز قربانی نارسایی قلبی شده است .

اکثر متفکران هم نفرین را رد می کنند چرا که خود پرفسور طاها نیز همان ویروس را دارا بوده که به علت تحقیق روی مرده ها به آن مبتلا می باشد به نظر می آید که اهرام در طی سالیان تمامی رموزش در حال آشکار شدن است..

  • Tracie

    Tracie

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۵:۰۷

    I like the helpful information you provide in your articles.
    I'll bookmark your weblog and check again here regularly.
    I'm quite sure I will learn lots of new stuff right here!

    Good luck for the next!