یوفوها یا موجودات فرازمینی یا فضایی واقعا چه هستند؟

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

 

بحث رو با حدیث بسیار بسیار عجیب حضرت علی (علیه السلام) و شرح کوتاه آیت الله مکارم شیرازی در مورد آن در کتاب ۱۵۰ درس زندگی پی می گیریم.

امیرمؤمنان علی علیه السلام می فرماید:

هذِهِ النُّجُومُ الَّتی فی السَّماءِ مَدائِنُ مِثلُ  المَدائِنِ الَّتی فی الأرضِ مَربُوطَهٌ کُلُّ مَدینَةٍ اِلی عَمُودٍ مِن نُورٍ

این ستارگانی که در آسمان هستند شهرها (و آبادی‌هایی) همچون شهرهای زمینند، هر شهری از آنها با ستونی از نور (با شهرهای دیگر) پیوسته است.

سفینة البحار، جلد ۳، صفحه‌ی ۵۷۴

شرح کوتاه آیت الله مکارم شیرازی: بسیار خودخواهانه است که تصور کنیم تنها کره مسکونی جهان، کره زمین ماست و میلیون ها میلیون کرات آسمانی همه بایر و خاموش و خالی از سکنه اند. دانشمندان امروز با محاسباتی که روی وجود شرایط حیات و زندگی در کرات آسمانی کرده اند قطع دارند که میلیون ها یا صدها میلیون از این کرات دارای ساکنانی هستند که به احتمال قوی بسیاری از آنها تمدن هایی پیشرفته تر و به مراتب عالی تر از تمدن ساکنان زمین دارند زیرا آغاز حیات در آنها هزاران یا میلیون ها سال قبل از کره زمین بوده است. حدیث بالا یکی از معجزات علمی امیر مومنان است که چهارده قرن پیش بیان فرموده است.

من سعی کردم که این فرضیه با اعتقادات اسلامی که داریم و می دانیم یقینا درست است منافاتی نداشته باشد و قابل توجیه باشد و با دیدگاه های غربی و غیر اسلامی که در دنیا در رابطه موجودات فرازمینی وجود دارد کاملا فرق داشته باشد. دیگر مقدمه ها رو کنار می گذارم و خیلی سریع فرضیه خودم را می گویم…

در ابتدا لازم است دیدگاه خود را نسبت به حیوانات تغییر دهیم. واقعا ما چه تصوری از حیوانات اطرافمان داریم؟ یا بهتر بگویم حیوانات دقیقا چه فرقی با ما دارند؟ و اینکه ما دقیقا چه هستیم؟

باید بگویم که همه‌ی ما می دانیم که رفتار و زندگی حیوانات بر یک چیز استوار است و آن چیزی نیست جز غریزه و می دانیم که زندگی و رفتار ما انسان ها علاوه بر غریزه بر چیزهای دیگری هم استوار است.

بیاییم دقیقتر به غریزه حیوانات نگاه کنیم. این غریزه از ابتدا در وجود و ذات حیوان قرار دارد و تا نسل های بعدی آن حیوان ثابت می ماند و تغییری نمی کند. پس نتیجه می گیریم سطح زندگی یک حیوان ثابت است.

غریزه ما انسان ها هم از این قانون مستثنی نیست و از ابتدا همین طور بوده که هست. حال چه چیز ما را اینقدر پیشرفت داده و هنگامی که به سطح زندگی اولین انسان ها نگاه می کنیم و با سطح زندگی انسان کنونی مقایسه می کنیم اختلاف زیادی می بینیم؟ بله ما چیزهایی داریم که در وجود هیچ موجود دیگری نیست البته که این موضوع از مفاهیم دینی هم بدست می آید و آنجاست که خداوند ما را اشرف مخلوقات می خواند.

تفاوت ما انسان ها با حیوان ها این است که سطح زندگی حیوانات ثابت است و این سطح توسط غریزه یشان تعیین می شود ولی ما انسان ها سطح زندگی مان رو به پیشرفت بوده و این سطح توسط چیزهایی خاص که خداوند در وجود ما قرار داده در حال تغییر است.

حالا بهتر می توانم در مورد موجودات فضایی صحبت کنم. من آنها را انواع مختلفی از حیوانات می دانم با این تفاوت که بر روی سیاره زمین زندگی نمی کنند و بر روی سیارات دیگر و به نحوی دیگر زندگی می کنند. من فکر می کنم که برخی از آنها دارای غریزه هایی هستند که برای ما انسان ها جدید است و احتمالا با دیدن نحوه زندگی آنها که بر اساس غریزه یشان شکل گرفته شگفت زده شویم.

ممکن است موجودات فرازمینی (UFO) یا بهتر بگویم حیوانات فرازمینی غریزه هایی داشته باشند که به مراتب از سطح تکنولوژی و زندگی کنونی ما انسان ها فراتر باشد. بسیار جالب است که بدانیم هم اکنون حیواناتی بر روی زمین زندگی می کنند که هنوز هم، بعد این همه پیشرفت انسان در برخی موارد از ما انسان ها جلوترند.

یک مورد را مثال می زنم، نوعی از موریانه ها. این موجودات بر اساس غریزه یشان ساختمان هایی با ارتفاع ۶ تا ۸ متر می سازند. انسان امروزی بلند ترین ساختمانی که ساخته، ۸۲۸ متر است که این برج به نام برج خلیفه در شهر دبی واقع گردیده. برای اینکه به نتیجه درستی برسیم و بفهمیم که موریانه ها از لحاظ ارتفاع ساختمان کجا هستند و ما انسان ها کجاییم باید تناسبی با توجه به طول ما انسان ها و موریانه ها ایجاد کنیم. موریانه ها طولی به اندازه ۰٫۵ سانتی متر دارند و ما انسان ها بطور میانگین ۱٫۸ متر هستیم. حال تناسب با ارتفاع ساختمان ها می گیریم.

۴۶۰ = ۱٫۸ / ۸۲۸ = طول قد انسان ها / ارتفاع بلندترین ساختمان انسان ها

      ۱۴۰۰ = ۰٫۰۰۵ / ۷ = طول قد موریانه ها / ارتفاع لانه موریانه ها

این بدان معناست که اگر ما بخواهیم به موریانه ها برسیم باید ساختمانی به ارتفاع حدود ۲۵۰۰ متر یا ۲٫۵ کیلو متر بسازیم.

خب فکر می کنم توانستم تا قدری ذهنتان را به چیزهایی که می گویم نزدیک کنم. این موریانه ها بوسیله غریزه یشان در چند مورد (یک مورد ارتفاع ساختمان) از ما جلوترند، حال چه چیز عجیبی است که حیواناتی در سیاره ای دیگر بر حسب غریزه در موارد بسیاری از ما جلوتر باشند، در نحوه شهر سازی، حمل و نقل، نحوه ارتباط با یکدیگر و…

موجودات فرازمینی با غریزه خود هرچه قدر از لحاظ تکنولوژی و سطح زندگی از ما جلوتر باشند از ابتدا بوده اند و خواهند بود و سطح زندگی ثابتی دارند اما ما انسان ها مدام در حال پیشرفت هستیم و خود با نیروهای خاصی که در وجودمان هست به کشف می رسیم و خود را هر روز کامل تر و پیشرفته تر می کنیم.

در آخر باید اضافه کنم که متاسفانه به دلایلی که فکر می کنم سیاسی باشند دولت ها این موضوعات را دقیقا روشن نمی کنند و همچنان این موضوعات در پرده هایی از ابهام باقی ماندند و در رابطه موجودات فضایی هرزه گویی ها فراوان است. ولی در جستجوهایی که داشتم به نظرم عکس زیر به واقعیت نزدیک است.

نقطه قوت این عکس شیشه است. عکس از پشت شیشه گرفته شده به نظرم این حالت انعکاس شیشه طراحی اش توسط رایانه غیر ممکن باشد و نقطه ظعف این تصویر حالت غیر عادی آن انسان است به نظرم کمی غیر طبیعی است و شاید طراحی شده باشد. قضایایی رو در مورد این تصویر می گویند که این موجود را در حالتی که وسیله نقلیه اش سقوط کرده و مرده بود پیدا کرده اند که واقعا در این آشفته بازار و در این جو شایعه های بی اساس نمی شود به این داستان ها استناد کرد پس بهتر است بیشتر از این چیزی نگویم.

در آخر باید بگویم که شاید این سوال برایتان بوجود آید که پس اجنه چه هستند؟ به نظر من موضوع جنیان هیچ ربطی به موجودات فرازمینی یا حیوانات فرازمینی ندارد. بحث اجنه کاملا تفاوت دارد، جنیان همچون انسان دارای شعور، دین و اعتقاد هستند، من در این رابطه احتیاج به تحقیقات بیشتری دارم. متاسفانه این بحث هم همانند بحث موجودات فرازمینی در شایعه هایی بعضا بی اساس قرار گرفته. ان شاء الله در ادامه این بحث بعد از کامل شدن تحقیقاتم سعی می کنم بحث جامع و کاملی رو در رابطه با جنیان و چگونگی وجود آنها، در آینده در وبلاگم قرار دهم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...