خاطرات پس از مرگ از زبان هنرپیشگان (2)

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

او می‌گوید: در آن هنگام من یک نور سفید و درخشان بسیار زیبا را دیدم به خاطر می‌آورم که...

شارون استون

در سپتامبر سال 2001 شارون استون دچار خونریزی مغزی شد و در بیمارستان بستری شد.

ستاره مشهور سینما از مرگ مغزی خود می‌گوید.

او می‌گوید: ناگهان سردرد شدیدی را در سمت چپ سرم احساس کردم، فکر کردم سرم دارد می ترکد، درد آنقدر شدید بود که من نمی توانستم از جای خود حرکت کنم و بر روی مبل افتادم. با همسرم که در خارج از شهر بود تماس گرفتم و به او گفتم، فکر کنم من دچار سکته مغزی شده‌ام. در زندگی حرفه‌ای فکر می‌کنم بسیار این جمله‌ها را گفته‌ام که، من دچار سکته قلبی شده‌ام، من دچار سکته قلبی شده‌ام و...

او تجربه دیدن نور سفید را هنگام آسیب مغزی خود داشته است. در گفتگو با USA Todayاو می‌گوید:نور سفیدی به شکل گردباد بسیار بزرگ در بالای سر من بود و من به داخل آن گردباد کشیده شدم.سپس برخی از دوستانم را دیدم ‌اما بسیار سریع، همه چیز تمام شد، من برگشتم، داخل اتاق بودم و داخل بدن خودم. استوندر اثر یک ضایعه عروقی در رگهای زیرین مغز دچار علایم مرگ مغزی شده بود.

پس از سردرد شدید در سانفرانسیسکو، او توسط همسرش "فیل برونشتاین" به سرعت به بیمارستان برده شد. پزشکان گفتند که شارون استون در اثر یک آنوریسم (نوعی ضایعه برآمده عروقی) در مغز خود دچار خونریزی مغزی شده است. من یک سفر واقعی به جایی داشتم که هم اینجا بود و هم نبود، یک تجربه عجیب که بر روی من تاثیر گذاشت، تجربه‌ای که مشابه آن در دنیا تکرار نخواهد شد. در حال حاضر او از نظر جسمی، سلامت است ‌اما هنوز هم گاهی از سردرد، رنج می‌برد.

استون معتقد است که تجربه نزدیک مرگ او، زندگی او را دگرگون کرده است.

جرج لوکاس، کارگردان فیلم معروف جنگ ستارگان

جرج در جوانی بسیار خیال‌باف و کم رو بوده است و نیز، بسیار به مسابقات رانندگی علاقه داشته است. سه روز قبل از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان، در یک تصادف شدید رانندگی به شدت آسیب دید و سه روز بین مرگ و زندگی بود و برای حدود دو هفته در بیمارستان بستری بود. در مورد آن روزها جرج می‌گوید: شما نمی‌توانید چنین تجربه‌ای در دنیا داشته باشید و تا چنین تجربه‌ای نداشته باشید، نمی‌توانید این را احساس کنید که علتی برای بودن شما در اینجا وجود دارد.

من فهمیدم که باید در زندگی سعی کنم تا علت بودن خود را در دنیا کشف کنم و این کار را به پایان برسانم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...