ده مکان مرموز رها شده (9)

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

Craco
از ویکیپدیا، دانشنامه آزاد.

داده های اداری
دولت                           ایتالیا
منطقه                         Basilicata
استان                          Matera
شهردار                         جوزف Lacicerchia ( حزب مدنی ) از 2009/06/08
خاک
مختصات                        40 ° 23'0 "N 16 ° 26'0" Eمختصات : 40 ° 23'0 "N 16 ° 26'0" E
ارتفاع                            391 متر اصل
سطح                            76 کیلومتر ²
مردم                              775 [1] (31-12-2010)
چگالی                           10.2 inhab / کیلومتر ²
کسری                           Craco Peschiera
شهرداری همسایه           Ferrandina ، Montalbano Jonico ، Pisticci ، سان مائورو بلند ،Stigliano
منطقه زمانی                   ساعت محلی UTC تنظیم شده اند 1
نام ساکنان                      crachesi
حامی                            سنت نیکولاس
محل
ارودگاه شهر ایتالیا از 779 ساکنان [2 ] استان از Matera، در Basilicata . مرکز تاریخی ، در دهه شصت ، او با تخلیه ساخته شده است که او را به شهر ارواح واقعی . این پدیده با این حال به طور خاص شهر از کراکو، که این ویژگی به عنوان مجموعه فیلم فیلم انتخاب شده است.

فیزیکی جغرافیا
کراکو در تپه بالا "واقع شده است Apennines وابسته به لوقا در حدود 390 متر بالاتر از سطح دریا، در نیمه راه بین کوه و دریا، در استان مرکزی و غربی است. زمین است، متفاوت با غلبه خندق در عمق خاک گچی از سراشیبی آب باران اجرا شیارهای. شهرداری های همسایه Pisticci (20 کیلومتر)، Montalbano Jonico و Stigliano (25 کیلومتر)، سان مائورو بلند (27 کیلومتر)، Ferrandina (33 کیلومتر). 58 کیلومتر از Matera و 104 کیلومتر از پایتخت منطقه ای قدرت است.

تاریخچه
بنیاد
اولین آثار ریشه از کراکو برخی از تاریخ قبور به ' قرن هشتم قبل از میلاد مانند دیگر مراکز همجوار، به احتمال زیاد به پناهگاه به ارائه مستعمرات یونانی Metaponto ، هنگامی که در قلمرو پر از تپه نقل مکان کرد، شاید برای فرار از مالاریا که خروشان در دشت. بعد از حل و فصل Craco، بیزانس امپراتوری بود . در قرن قرن دهم ایتالو-بیزانس راهبان شروع به توسعه کشاورزی در این منطقه، طرفدار تجمع شهری در منطقه است.
شاهد برای اولین بار از نام این شهر 1060 ، زمانی که قلمروی تحت اقتدار ' اسقف اعظم آرنولد Tricarico ، که به نام Graculum منطقه یا کوچک زمین شخم خورده بود .

قرون وسطی
هربرت، احتمالا از نورمن ، آن را اولین بار بود ارباب فئودال از 1154-1168. در این دوره است که ساختار قدیمی روستا، که در آن خانه ها در اطراف برج مربع است که غالب این مرکز نشسته است. در سال 1276، کراکو مرکز شد Universitas . در طول سلطنت فردریک دوم ، کراکو مرکز مهم از استراتژی نظامی بود. نگه داشتن آن غالب دره دو رودخانه است که به صورت موازی به Cavone و کشاورزی ، راه ممتاز برای کسانی که سعی به نفوذ به داخل است. برج کراکو، با استحکامات دیگر و پایگاه در منطقه، مانند Petrolla ، در مقابل در Cracow، سد محافظتی شهر غنی در آن زمان چنین بود Pandosia و Lagaria ، هر دو فراتر از کشاورزی، هر دو مشرف بارور Siritide است. در قرن پانزدهم، شهر بزرگ حدود چهار

ساختمان:
Maronna کاخ، در نزدیکی برج با آجر bell'ingresso، به یاد ماندنی با بالکن و تراس بزرگ.
کاخ بزرگ، نزدیک به کلیسای مادر، دارای یک پورتال سنگ سردر، بدون فریم است. طبقات بالا، با vaults پوشانده شده و تزئین شده با چشم انداز گل یا محصور در داخل مدال. بخشی از پنجره ها و بالکن ها از نرده های اهنی که کمتر از سه درصد ذغال دارد و خیلی سخت و چکش خور است باقی می ماند.
کاخ ذغال سنگ، در پایان از 400 ساخته شده است، دارای یک ورودی به یاد ماندنی است. در قرن هجدهم، این کاخ بازسازی شد و گسترش یافته است.

پالازو Simonetti.

شهر قدیمی
دل بکن
از آنجا که از زمین لغزش در مقیاس بزرگ در سال1963 کراکو و تخلیه روستا نقل مکان کرد در پایین دست، در مکان های Craco Peschiera .سپس این مرکز بیش از 2000 سکنه است. لغزش وادار کرده است مردم را به فرار از خانه های خود به نظر می رسد آثار زیرساخت ها، فاضلاب و سیستم های آب ایجاد شده اند، خدمت به روستا است.

کشور روح
با وجود این مهاجرت، کراکو دست نخورده باقی ماند، تبدیل شدن به یک نوع شهر ارواح، یک مورد نادر از نوع خود است. امروز percorrerne امکان پذیر نیست در خیابان، شهر، در اجرای طرح بهبود روستا، راه اندازی، بهار 2011، یک تور با راهنما در طول مسیر امن منجر شد، شما می توانید از خیابان اصلی به راه رفتن این کشور، برای رسیدن به آنچه باقی مانده از میدان های قدیمی اصلی، غرق شده پس از لغزش است. شهرداری فراهم می کند، در میان چیزهای دیگر، احتمالا در پاییز سال 2011، باز کردن مسیر، بالاترین بخش روستا، تنها استوار است که تنها در سنگها و خاک رس (برای این امن تر).

آثار تاریخی و مکان های مورد علاقه 
توریستهای بسیاری را به کراکو به دیدن خرابه های شهر ارواح و جسارت را از طریق کوچه ها در یک فضای سورئال. به همان اندازه قابل توجه محیط اطراف. خاک رس خاک سترون و بیفتد با مارن: در رخنمون مارن کلسیفیه شده توسط برج افزایش می یابد و برای Crachesi "قلعه" است. درختان زیتون مخلوط با درختان سرو کهن در سمت کشور به Scalo، دومی در Calabrian راه آهن وابسته به لوقا از این طرف پاره و رها شده است.

شهرستان ها در حوزه 

تصویر دیگری از کراکو
نام مناطق بیرون کشیدن گذشته شدید و مرموز است:
"Canzoniere" و نام خود را از میخانه های قدیمی همراه آهنگ گوسفند یک بار بسیار محبوب واقع شده است.داستان می خواهد مدیریت میخانه یک زن بسیار خوش تیپ، نوع دهقانان از Circe، که قدرت خود را در تاسف اغوا شده توسط فریبندگی خود را کاهش داد: عفریته آنها را کشته و آنها را در سرکه قرار دهید، و آن را برجسته مسافرخانه خود را.
"سن لورنزو": چشمه های باستانی دیگر، در راه خود را به Cavone که در آن کف دست های قوی با درختان زیتون در پس زمینه از مزارع است که از شاهکارهای قرن گذشته از ساختمان های روستایی، تند و تلخ و خورشیدی، و در فضای باز در همان زمان نشسته امیختن قلمرو، مانند های "Galante" و "تورنتون"، جای خود را در دو سطح، قوس که نگه دارید تا از پله ها خارج و تراس که توده غیر محتمل به نظر می رسد در دفاع از حملات.
"Sant'Eligio" محافظت از آهنگران در Cracow مالیات است که فراتر از صرفا ذکر اسامی مکان ها است، با نمازخانه زیبا frescoed خود، شاید 500، با صحنه های خود را از قدیسین در سراسر مسیح مصلوب در حالی که هنوز Pantocrator.
انجمن
فرهنگ و هنر
سینما
ارودگاه پس زمینه برای فیلم های مختلف بود [3] :
- گرگ از آلبرتو Lattuada
- مسیح در Eboli متوقف توسط فرانچسکو Rosi ، در قسمت ورود کارلو لوی Volontè جدید مقصد زندان، Gagliano . برای این مناسبت است، در اولین خانه های کشور در آگهی ها در عزاداری مرتب، به تمدد اعصاب سناریو شرح داده شده در این کتاب است. حتی امروزه شما می توانید آنها را تحسین کنید. نه حتی وقت با جراحات وی او به svellerli موفق، شواهد سرنوشت دچار شده توسط این مکان واقعا ریا.
دیوید کینگ توسط Bruce Beresford
خورشید شب پائولو و ویتوریو Taviani را
زمین سوخته از فابیو Segatori
تولد عیسی توسط کاترین Hardwicke
مصائب مسیح مل گیبسون ، خارج از این فیلم بیشتر در ضرب گلوله کشته شد Matera . Craco توسط مدیر به عنوان کشوری است که در پس زمینه در صحنه اعدام یهودا دیده می شود انتخاب شده است.
سوال بزرگ ، به کارگردانی فرانچسکو Cabras ، مولیناری آلبرتو
نه شعر در Basilicata توسط Antonello Faretta
جیمز باند 007 - کوانتوم آرامش به کارگردانی مارک فورستر ، دانیل کریگ و Giancarlo Giannini .
Basilicata ساحل به ساحل ، به Papaleo Rocco .
شخصیتهای مربوط به Craco را 
پسر مشهور او پدر بود سابق: نیکلاس Columella Onorati ، OFMObs (کراکو 1764 - ناپل 1822)، طبیعت و متکلم مشهور ، های استانی فرانسیسکن از استاد ناظر، الهیات و معارف اسلامی scotistica، کشاورزی و قانون طبیعی در دانشگاه سلطنتی ناپل، یکی از اعضای Georgofili آکادمی ها و دانشکده های دیگر و خارج از کشور.
سنت وینسنت شهید کراکو ، حامی شهر.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...