ده مکان مرموز رها شده (5)

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

Maunsell قلعه
از ویکیپدیا، دانشنامه آزاد

Maunsell دریای قلعه
مصب رودخانه تیمز و Mersey
 
نوع        برج و غنی
ساخت و ساز 
مصالح     بتون
در استفاده جنگ جهانی دوم
جاری 
وضعیت      توقف در اواخر 1950s
جاری 
مالک          بریتانیا 
 
بد گویی کردن از دریا جان قلعه
قلعه برج های کوچک Maunsell غنی شده در ساخته شده است به عصب رود تیمز و Mersey در طول جنگ جهانی دوم برای کمک به دفاع از انگلستان . آنها پس از خود را طراح، گای Maunsell نام نهاده شدند . قلعه اواخر در 1950s توقف شد و بعد از آن برای فعالیت های دیگر استفاده می شود. یکی از این شد اصالت از Sealand ، قایق بازدید از قلعه باقی مانده گاهی اوقات، و یک کنسرسیوم با نام پروژه Redsands در حال برنامه ریزی برای حفاظت از قلعه واقع در Redsand .
قلعه Maunsell دریا
Maunsell قلعه دریا، ساخته شده در خور رودخانه تیمز و توسط نیروی دریایی سلطنتی ، برای جلوگیری و گزارش حملات هوایی آلمان به دنبال تیمز به عنوان نقطه عطفی ، و تلاش به وضع معادن توسط هواپیما در این کانال مهم حمل و نقل است.

مراحل در غرق قلعه نیروی دریایی نقش دارند.

مکان از هفت قلعه Maunsell را در سواحل شرقی انگلستان.
چهار قلعه دریایی وجود دارد:
ماسه زبر ( HM فورت Roughs ) (U1)
غرق سر (U2)
شنهای زبان (U3)
بد گویی کردن از جان (U4)
طراحی، ساخت و ساز بتنی بود و ایستاده بود بارج کرجی ته پهن که از روی ان عبور کنند که در آن دو برج استوانه ای شکل در بالا که پلت فرم تفنگ نصب 2 3.75 اینچ اسلحه و 2 40 میلیمتری Bofors اسلحه بود . آن ها در حوض خشک گذاشته شد و به عنوان واحد کامل مونتاژ است. سپس آنها نصب شده در - خدمه سوار کشتی در همان زمان برای آشنایی - قبل از در حال یدک کشیده و بر روی موقعیت های بانکی خود را شن و ماسه در سال 1942 غرق شده است.
نیروی دریایی طراحی قلعه چند که Maunsell در پاسخ به سوالات ادارهء نیروی دریایی طرح ریزی شده بود. ایده های اولیه، قلعه ها در کانال انگلیسی قادر به کشتی های دشمن را در نظر گرفته شده بود .
Maunsell ارتش قلعه
Maunsell قلعه برای دفاع ضد هوایی طراحی شده است. این بزرگتر تاسیسات شامل 7 سیستم عامل فولاد به هم پیوسته بودند، پنج انجام تفنگ شده مرتب شده در یک نیم دایره در اطراف مرکز کنترل و اقامت در حالی که هفتم، مجموعه بیشتر از برج تفنگ، برج افکن بود.
سه قلعه در Mersey و سه در خور تیمز قرار گرفتند :
Nore (U5)
شنهای سرخ (U6)
لرز ماسه (U7) .
هر کدام از این قلعه AA به اجرا درآمد 4 QF 3.75 [اسلحه اینچ و دو Bofors 40 اسلحه میلی متر است. در طول جنگ قلعه شلیک 22 هواپیما و حدود 30 بمب پرنده . آنها توسط وزارت دفاع در 1950s اواخر توقف شد.
تاریخ فورت
Nore ارتش فورت بد در سال 1953 تخریب شد که کشتی نروژی بعلبک برخورد با آن، از بین بردن، دو برج و چهار غیر نظامی را کشته و از بین بردن اسلحه، تجهیزات رادار و تجهیزات. ویرانه های خطر را به حمل و نقل در نظر گرفته شد و در 1959-1960 برچیده شده است. قطعات از پایگاه های در ساحل قلعه Cliffe در لنگر گاه ساحل رودخانه با اسکله یا دیوار آلفا در نزدیکی روستای یدک کشیده شد Cliffe، کنت ، که در آن به عنوان سال 2006 آنها باقی می ماند به راحتی دیده می شود.
یکی از لرز ماسه برج در سال 1963 از دست داده بود و پس از یک کشتی با آن برخورد. در سال 1964 بندر لندن مقامات تجهیزات مانیتورینگ باد و جزر و مد بر روی لرز برج افکن ماسه، که از باقی مانده از قلعه، برج تخریب جدا قرار می گیرد. این رله اطلاعات را به سرزمین اصلی از طریق لینک های رادیویی است.
غرق سر نابود شد و مهندسین سلطنتی در اواخر 1960s. فورت زبان در یک طوفان در سال 1996 فرو ریخت.
در اوت و سپتامبر 2005، هنرمند استفان ترنر صرف شش هفته زندگی به تنهایی در برج افکن لرز شنهای فورت در آنچه او به عنوان "اکتشاف هنری از انزوا، بررسی چگونگی 1 این تجربه تغییرات زمان در انزوا، و آنچه تفکر خلاق به این معنی توصیف در متن قرن 21 ". [1]
ایستگاه های رادیویی دزدان دریایی
قلعه های مختلف دوباره تحت اشغال دزدان دریایی رادیو در اواسط-1960s.
در سال 1964، چند ماه پس از رادیو کارولین رفت در هوا، جیغ خداوند Sutch راه اندازی Sutch رادیو در یکی از برج های در شنهای لرز. Sutch به زودی با پروژه خسته شد و فروخته شده در ایستگاه به مدیر خود را رجینالد کالورت که ایستگاه شهر رادیو و عملیات گسترده را از پنج برج باقی مانده است که متصل تغییر نام داد . قتل در نزاع بر سر مالکیت ایستگاه (به دفاع از خود و نه از قتل) کالورت کمک به دولت در حال گذراندن قانون در برابر دزدان دریایی در سال 1967.
در دوران دزدان دریایی بندر لندن مقامات اغلب شکایت کرده است که نظارت لینک آن رادیو که توسط فرستنده رادیویی در نزدیکی شهر مختل شد.
شنهای سرخ نیز اشغال شده بود، رادیو Invicta بعدا به نام رادیو KING ، قبل از تد Allbeury آن را به یک حرفه ای، صدایی تبدیل آسان گوش دادن به ایستگاه به نام رادیو 390 ، پس از آن طول موج از حدود 390 متر است. خطر مرد در سال 1965 قسمت "نه چندان پرچم دزدان دریایی" تا حدی در Redsands فیلم برداری شد و شامل اعتراف به رادیو 390 اعتبار بسته شدن آن است. همچنین در شن و ماسه سرخ قلعه فیلم برداری شده بود در سال 1968 دکتر خشم سریال از عمیق ، که در آن ایستاده بود این مجموعه در پالایشگاه گاز دریای شمال در محاصره توسط جلبک دریایی هوشمند موجود است.
اندازه ارتش قلعه آنها را ایده آل آنتن سیستم عامل، از یک آنتن بزرگ می تواند بر روی برج مرکزی و بر اساس guyed از برج های اطراف است.
یک گروه کوچک از علاقه مندان به رادیو راه اندازی رادیو برج در غرق رئیس نیروی دریایی قلعه، اما ایستگاه بر روی بند کفش اجرا شد، دارای پوشش بسیار ضعیف و تنها چند ماه به طول انجامید. ادعاهای شده توسط این شرکت است که آنها نیز در نظر گرفته شده برای اجرای سرویس تلویزیون معتبر هرگز.
پدی روی بیتس اشغال قلعه ماسه خشن و راه اندازی رادیو اسکس ، بعدا تغییر نام داد BBMS - بریتانیا ایستگاه موسیقی - اما بهتر است برای خود فعالیت های پس از دزدان دریایی شناخته شده است. او و یا نماینده در برج Roughs و از سال 1964 زندگی می کردند، خود را شیک برج به عنوان اصالت Sealand . [2]
پیوند به بیرون
مراجع خاص:
1. ^ اکتشاف هنری استفن ترنر از از لرز ماسه فورت
2. ^ اصالت از Sealand
منابع عمومی:
Whitstable صحنه: دریای قلعه Maunsell،
مطالعه بیشتر
ترنر، فرانک آر، دریای Maunsell قلعه (3 جلد، ISBN 0-9524303-0-4 ، ISBN 0-9524303-1-2 ، ISBN 0-9524303-7-1 ). Gravesend: محل انتشار توسط نویسنده، 1994-1996.
Kauffmann، JE و Jurga، رابرت قلعه اروپا: استحکامات اروپا از جنگ جهانی دوم، انتشارات دا Capo، 2002 ISBN 0-306-81،174-X
پیوند به بیرون
راهنمای به قلعه دریای HerneBayOnline
Redsand پروژه از-redsand.com پروژه
Maunsell برج از undergroundkent.co.uk
نقشه قلعه از BenvenutiaSealand.it (نسخه انگلیسی را از طریق گوگل ترجمه)

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...