ده مکان مرموز رها شده (2)

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

ِCentralis ، پنسیلوانیا
از ویکیپدیا، دانشنامه آزاد

Centralia از جنوب خیابان دیده می شود، جولای 2010


نقشه نشان Centralia شهرستان در کلمبیا



نقشه نشان کلمبیا کانتی در پنسیلوانیا

Centralia، پنسیلوانیا
پنسیلوانیا
مختصات:40 ° 48'12 "N 76 ° 20'30" Wمختصات : 40 ° 48'12 "N 76 ° 20'30" W
کشور               ایالات متحده
دولت               پنسیلوانیا
شهرستان        کلمبیا
حل و فصل       1841
گنجانیده           1866
تعداد              0.2 مایل مربع (0.6 کیلومتر 2)
جمعیت (2010)
تعداد              10
دانسیته         87.5/sq مایل (33.8/km 2)
منطقه زمانی  شرقی (EST) ( UTC-5 )
تابستان         ( DST ) EDT ( UTC-4 )
کد پستی      17،921
کد منطقه (ها) 570
Centralia قصبه و شهر ارواح در کلمبیا کانتی، پنسیلوانیا ، ایالات متحده است . جمعیت آن کاهش یافته است از بیش از 1،000 ساکنان در سال 1981 به 12 در سال 2005، [1] 9 در سال 2007، و 10 در سال 2010، به عنوان یک نتیجه از یک آتش سوزی معدن سوزش زیر قصبه از سال 1962 است. Centralia یکی از شهرداری های کم جمعیت در پنسیلوانیا است.
Centralia بخشی از منطقه Bloomsburg Berwick micropolitan . قصبه به طور کامل احاطه شدهConyngham شهرستان .
همه خواص در قصبه تحت ادعا دامنه برجسته مشترک المنافع پنسیلوانیا در سال 1992 (و تمام ساختمان های آن شد را محکوم کرد)، و Centralia است کد ZIP شده بود توسط اداره پست در سال 2002 لغو شده است. [1] با این حال، ساکنان چند همچنان به اقامت با وجود شکست از طرح دعوی در دادگاه برای معکوس کردن این ادعا دامنه برجسته.
تاریخچه
Johnathan فاوست میخانه سر گاو در سال 1841 در بود باز خروش شهرستان نهر . در سال 1854، الکساندر دبلیو ریا، یک مهندس عمران و معدن زغال سنگ ملخ شرکت کوه و آهن، به سایت نقل مکان کرد و خیابان ها و تعداد زیادی برای توسعه گذاشته است. شهر به عنوان Centreville تا سال 1865 شناخته شده است. یکی دیگر از Centreville در Schuylkill شهرستان وجود دارد، با این حال، و اداره پست به یک اجازه نمی دهد، بنابراین ریا تغییر نام روستای Centralia او است. [2]
Centralia به عنوان یک قصبه در سال 1866 گنجانیده شده بود. کارفرمای اصلی صنعت زغال سنگ آنتراسیت در جامعه بود. معدن زغال سنگ در Centralia تا 1960s ادامه داد: زمانی که بسیاری از شرکت های خارج از کسب و کار رفت. معدن بوتلگ تا سال 1982 ادامه داد. نوار و استخراج معادن روباز در منطقه هنوز هم فعال است، و یک معدن زیرزمینی با استفاده از حدود 40 نفر در سه مایل از غرب وجود دارد.

منطقه Centralia از شرایط قبل از آتش سوزی معدن
قصبه بود، بستر خاکی چمن که در اثر تخمیر و یا بوسیله دیگری گرم شده باشد از فعالیت های مالی Maguires در طول 1860s و 1870s. بنیانگذار قصبه است، الکساندر ریا، یکی از قربانیان نظم مخفی بود زمانی که او فقط در خارج از قصبه در اکتبر 17، سال 1868 به قتل رسیده بود. [3] سه افراد از جرم و جنایت به اعدام محکوم شد و به دار آویخته شد در صندلی شهرستان از Bloomsburg ، در تاریخ 25 مارس 1878. چند قتل دیگر و arsons نیز در این دوره رخ داده است.
این بخش توسط دو خطوط راه آهن، در خدمت فیلادلفیا و خواندن و دره Lehigh ، با دره Lehigh که حامل اصلی.راه آهن خدمات در سال 1966 به پایان رسید. قصبه منطقه مدرسه خود را با مدارس ابتدایی و دبیرستان در داخل حوزه خود را اداره می شود. دو مدارس وابسته به کلیسای کاتولیک در قصبه وجود دارد . قصبه یک بار تا به حال هفت کلیساها، پنج هتل ها، بیست و هفت سالن، دو تئاتر، یک بانک، اداره پست، و 14 به طور کلی و در فروشگاه های مواد غذایی. در تاریخ قصبه، زمانی که فعالیت های استخراج معادن زغال سنگ در حال انجام شد، شهر به حال جمعیت در بیش از 2000 ساکنان. 500 تا 600 نفر از ساکنان دیگر زندگی می کردند در مناطق فورا مجاور به Centralia. [1]
آتش سوزی معدن
این جهانی که در آن هیچ انسانی می تواند زندگی می کنند، گرمتر از سیاره عطارد، جو خود را به عنوان سمی در زحل بود. در دل آتش، درجه حرارت به راحتی بیش از 1000 درجه فارنهایت است. ابرهای کشنده مونواکسید کربن و سایر گازهای swirled از طریق اتاق های راک است. [2] - DeKok دیوید (1986)

بخش کوچکی از آتش سوزی معدن Centralia آن را به عنوان پس از طی یک حفاری در سال 1969 در معرض ظاهر
این است که برای برخی چگونه از آتش ساخته شده است که Centralia اساسا غیرقابل سکونت بود مشتعل نمی شناخته شده است. یک نظریه ادعا می کند که در ماه مه سال 1962، شورای بارو Centralia استخدام پنج نفر از اعضای شرکت داوطلب آتش به تمیز کردن شهر دفن زباله ، واقع در نوار رها معدن روباز بههمراهان فرد گورستان. این انجام شده قبل از روز یادبود در سال های گذشته، هنگامی که محل دفن در محل های مختلف بود. آتش نشان، همان طور که در گذشته بود، مجموعه ای روگرفت در آتش و اجازه دهید آن را برای برخی از زمان بسوزاند. بر خلاف سال های قبل، با این حال، آتش را خاموش کند به درستی.

منطقه Centralia از شرایط پس از آتش سوزی معدن (از 2008)
شواهد دیگری نیز تئوری دیگری است. جوآن Quigley در سال 2007 یادداشت های کتابی را که hauler زباله ریخته خاکستر داغ و / یا زغال سنگ از مشعلها زغال سنگ به گودال زباله باز دور انداخته. قصبه، با قانون، برای نصب مانع خاک رس مقاوم در برابر آتش بین هر لایه را بر عهده دارد، سقوط کرد اما در پشت برنامه، ترک سد تا حدودی ناقص است. این اجازه زغال داغ به منظور نفوذ به رگ های زغال سنگ زیر از گودال و نور آتش پس از آن قنات.Quigley به نقل از "مصاحبه با داوطلب آتش نشانی، رئیس سابق آتش، مقامات قصبه، و شاهدان عینی متعدد، و همچنین همزمان دقیقه شورای قصبه" را به عنوان منابع خود را برای این توضیح را از آتش است. [4] [5] یکی دیگر از نظریه توجه داشته باشید نظریه بست. می گوید که آتش سوزان مدتها قبل به اتهام آتش زباله روگرفت. با این حال، با توجه به شواهد به شدت بر خلاف چند برگزاری این موقعیت و اعتبار کمی داده می شود. [4]
آتش همچنان سوزش زیرزمینی و از طریق یک سوراخ در گودال سنگ به معادن زغال سنگ رها زیر Centralia گسترش است. تلاش برای خاموش کردن آتش ناموفق بودند، و آن را ادامه داد تا در سراسر 1960s و 1970s سوزاند. اثرات بهداشتی عوارض جانبی گزارش شده بود توسط چند نفر با توجه به محصولات جانبی از آتش، مونواکسید کربن ، دی اکسید کربن و عدم سالم اکسیژن سطوح.

محل که در آن مسیر سابق از مسیر PA 61 در پایان با توجه به آتش سوزی معدن
در سال 1979، مردم محلی از ابعاد این مشکل آگاه شد که صاحب یک ایستگاه گاز و پس از آن شهردار، جان Coddington، چوب را به یکی از مخازن زیرزمینی خود را وارد شده به بررسی سطح سوخت. هنگامی که او از آن عقب نشینی، داغ به نظر می رسید، به طوری که کاهش یک دماسنج در یک رشته و شوکه شده بود کشف کنند که درجه حرارت بنزین در مخزن 172 ° F (77.8 ° C ). توجه ایالتی به آتش شروع به افزایش، به اوج خود رسید در سال 1981 وقتی 12-ساله ساکن تاد Domboski را به منجلاب سقوط چهار فوت عرض و 150 فوت (46 متر) عمیق است که ناگهان زیر پای خود را در حیاط خلوت باز است. فقط کار سریع از پسر عموی خود، اریک ولفگانگ 14 ساله، در کشیدن تاد از سوراخ زندگی تاد را نجات داد، به عنوان ستون بخار داغ موج بزرگ از سوراخ به عنوان شامل سطح کشنده منوکسید کربن اندازه گیری شد.
در سال 1984، کنگره آمریکا با اختصاص بیش از 42 میلیون دلار برای تلاش جابجایی. بسیاری از ساکنان را قبول ارائه می دهد buyout نقل مکان کرد و به جوامع مجاور کوه کرمل و Ashland . چند خانواده تصمیم گرفتند که به رغم هشدارهای مقامات پنسیلوانیا باقی بماند.
در سال 1992، فرماندار پنسیلوانیا باب کیسی ادعا کرد دامنه برجسته در تمام خواص در قصبه، محکوم کردن تمام ساختمان های درون. تلاش های قانونی متعاقب آن توسط ساکنان به تصمیم گیری معکوس شکست خورده است. در سال 2002، خدمات پستی ایالات متحده لغو کد پستی Centralia را، 17،927 [1] [6] در سال 2009، فرماندار اد رندل اخراج رسمی ساکنان Centralia، آغاز کرد. [7]
امروز 

تعداد بسیار کمی از خانه باقی می ماند ایستاده در Centralia، بسیاری از ساختمان های رها شده توسط انسان و یا طبیعت تخریب شده اند. در یک نگاه گاه به گاه، منطقه در حال حاضر به نظر می رسد زمینه با بسیاری از خیابان های آسفالت شده در حال اجرا را از طریق آن است. برخی از مناطق با رشد جنگل تازه پر شده است. کلیسا باقی مانده در قصبه، خیابان را مریم، دارای خدمات بارگیری در این هفته در روز یکشنبه و تا هنوز نمی شده است به طور مستقیم با آتش تحت تاثیر قرار است. [ ویرایش مورد نیاز ] شهر 4 گورستان-1 بر روی تپه که تا دود رو به افزایش در اطراف و خارج از آن در شرایط خوب نگهداری می شود. [ نیازمند منبع ] نیز وجود دارد تابلوی اعلانات در نزدیکی Hammie هیل، حدود 500 متری از قبرستان، در اعتراض به اخراج و خواستار سابق فرماندار رندل دخالت.
نشانه تنها از آتش، که زمینه حدود 400 هکتار (1.6 کیلومتر 2) گسترش امتداد چهار جبهه، دریچه های گرد فلزی کم بخار در جنوب قصبه و چند نشانه هشدار دهنده از آتش زیرزمینی، زمین ناپایدار، و مونواکسید کربن هستند . دود و بخار اضافی دیده می شود که از یک بخش از پنسیلوانیا مسیر 61 ، منطقه درست در پشت قبرستان تپه، و ترک های دیگر در زمین پراکنده در منطقه رها شده است. مسیر 61 بار چند تا بسته شدن نهایی آن تعمیر شد. مسیر جاری به مسیر انحرافی را طی اطراف قسمت آسیب دیده در تعمیرات بود و یک مسیر ثابت در سال 1993 شد؛ تپه از خاک در هر دو انتهای مسیر پیشین قرار گرفت، به طور موثر مسدود کردن جاده. ترافیک عابر پیاده است هنوز هم ممکن است به دلیل یک سوراخ کوچک در مورد دو فوت عرض در سمت شمال جاده، اما این گل آلود است و به معلولان در دسترس نیست. آتش زیرزمینی هنوز هم در سوزش و ممکن است همچنان به انجام این کار به مدت 250 سال است. [8]
قبل از تخریب آن در سپتامبر 2007، آخرین خانه باقیمانده در ملخ خیابان بود قابل توجه پنج دودکش مانند پشتیبانی buttresses در امتداد هر یک از دو طرف مخالف از خانه، که در آن خانه که قبلا توسط یک ردیف ساختمان های مجاور پیش از آن که تخریب گردیده است. یکی دیگر از خانه با مشابه buttresses قابل رویت بود از طرف شمال از گورستان، فقط در شمال سوزش، تا حدی قرار می گیرند دامنه کوه. [9]
مشترک المنافع پنسیلوانیا قرارداد جابجایی در پایان سال 2005 تمدید نیست و سرنوشت ساکنان باقی مانده نامشخص است. [10]
در سال 2009، جان Comarnisky و جان Lokitis، جونیور، هر دو، cache خارج می شود در ماه مه و ژوئیه بود. در سال 2010، تنها پنج خانه باقی می ماند به عنوان مقامات دولتی سعی می کنید به تخلیه ساکنان باقی مانده و تخریب آنچه که از شهر باقی مانده است. در ماه مه سال 2009، ساکنان باقی مانده سوار یکی دیگر از تلاش های قانونی برای معکوس کردن ادعا در سال 1992 دامنه برجسته است. [11] در مارس 2011، یک قاضی فدرال به صدور حکم را متوقف کرده اند که به محکومیت خودداری کرد. [12] در فوریه 2012، مشترک المنافع دادگاه حکم داد که صاحبان اموال نمی تواند درخواست برای باز کردن و یا خود را کنار بگذارند اعلام گرفتن به خاطر هدف عمومی برای محکوم کردن دیگر وجود ندارد، در پاسخ به ادعای خود را که محکوم دیگر لازم بود، به دلیل آتش منتقل شده بود، و هوا کیفیت در بخش شهرستان کلمبیا همان است که در لنکستر کانتی بود . [12]
Pottsville جمهوریخواه و هرالد گزارش در فوریه 2011 که شورای بارو هنوز است جلسات به طور منظم است. [13] در گزارش روزنامه گزارش داد که بیشترین صورتحساب شهر در جلسه گزارش از آمد PPL دلار 92 و بودجه شهر "سیاه" بود است.
در تاریخ 28 اوت 2011 فرض کلیسای مریم باکره از خوبان جشن 100 سال عبادت است. این کلیسا در شمال تپه مشرف به شهر واقع شده است. این اقامت به دلیل فاصله خود را از آتش معدن اجازه داده شد.
انتظار می رود که بسیاری از ساکنان سابق در سال 2016 بازگشت به باز کردن کپسول زمان به خاک سپرده شد در سال 1966 در کنار بنای یادبود جانبازان [1]
حقوق معدنی
چند فعلی و سابق ساکنان Centralia معتقدند ادعای دولت دامنه برجسته یک توطئه برای به دست آوردن حقوق معدنی زغال سنگ آنتراسیت زیر قصبه بود . ساکنان اظهار داشت مقدار آن را در صدها میلیون دلار بود، اگرچه مقدار دقیق آن از زغال سنگ شناخته شده نیست. [12] [7] [14] [15] این نظریه ناشی از قوانین شهرداری از دولت است. با توجه به قوانین ایالتی، زمانی که شهرداری دیگر نمی تواند تشکیل یک دولت کارآمد شهری، یعنی زمانی که دیگر هیچ ساکنان قصبه از نظر قانونی متوقف به وجود داشته باشد. در این نقطه، حقوق معدنی، که متعلق به قصبه Centralia (بخش خصوصی برگزار نمی شود) به مالکیت مشترک المنافع پنسیلوانیا گردند. [ نیازمند منبع ]
جمعیت
ساختمان شهرداری از Centralia
همانطور که از سرشماری سال 2000 ، [16] بودند 21 نفر، 10 خانوار و 7 خانواده ساکن در محله وجود دارد. همانطور که از مارس 2004، 18 نفر ساکن در نه خانه (آمار اخیر در سال 2007 گزارش نیمی به عنوان بسیاری از ساکنان) وجود دارد. تراکم جمعیت، 87.5 نفر در هر مایل مربع (3.38 کیلومتر مربع) بود. 16 واحد مسکونی در تراکم متوسط 66.7 نفر در هر مایل مربع (2.57 کیلومتر مربع) بودند. آرایش نژادی قصبه بود 100٪ سفید است. سرشماری سال 2010 گزارش 10 نفر که در Centralia زندگی می کنند.
ده خانوار از آن (10٪) در کودکان زیر سن 18 سال زندگی با آنها وجود دارد، پنج نفر (50٪) زن و شوهر با هم زندگی می، به حال خانواده زن تک و سه (30٪) بود غیر خانواده. سه نفر از خانوار از افراد ساخته شده بودند، و یک نفر زندگی کسی به تنهایی که از نظر سن 65 سال یا مسن تر بود. تعداد خانوار به طور متوسط 2.10 بود، و تعداد افراد خانواده به طور متوسط 2.57 بود.
در محله، مردم با یک (5٪) ساکن در زیر سن 18 سالگی، یکی از 18 تا 24، چهار (19٪) از 25 تا 44، هفت (33٪) از 45 تا 64، و هشت پخش شد (38٪) که 65 سال یا مسن تر بودند. سن متوسط 62 سال بود. ده زن و یازده مرد با یک مرد در زیر سن 18 سالگی وجود دارد.
متوسط درآمد خانوار در قصبه $ 23.750 بود و متوسط درآمد برای یک خانواده 28.750 دلار بود. درآمد سرانه در بخش 16.083 دلار بود. هیچ یک از جمعیت زیر خط فقر است.

گاز سمی و دود رو به افزایش از سطح زمین بالاتر از آتش زیرزمینی

یک علامت هشدار دهنده در محلی از آتش زیرزمینی است. علامت دیگر می ایستد.

1999 عکس نشان دادن بزرگراه رها شده و جایگزینی آن

پلیس
اگر چه در ابتدا خود بخش سه مرد خود را (یک رئیس تمام وقت و دو نفر از افسران پاره وقت) در طول نیمه دوم قرن بیستم می توانید سابقه، Centralia بارو در حال حاضر توسط گشت پلیس ایالتی پنسیلوانیا ایستگاه Bloomsburg.
خدمات اورژانس
قصبه در حال حاضر هنوز هم فعال شرکت آتش Centralia # 1 و آمبولانس آتش Centralia شرکت ارتباطات، که هر دو در ساختمان شهرداری بارو بر اساس خدمت کرده است.

در رسانه ها
ادبیات
- پیاده روی در جنگل توسط بیل Bryson توصیف سفر به این شهر است.
- رمان فینی Boylan جنیفر سیارات (تحت نام جیمز Boylan را) و عاقبت خود را به صور فلکی هر دو مجموعه در Centralia.
- Centralia زادگاه شخصیت اصلی در ورزش کثیف رمان لیزا Scottoline است .
- در کتاب سال 2003 حباب به آتش کشیده شده توسط سارا Strohmeyer ، Centralia الهام بخش برای شهر ساختگی برزخ، پنسیلوانیا است.
- در ماه مارس سال 1991، Centralia موضوع مقاله (وجود ندارد) در ملی هجو مجله بود .
- شخصیت اصلی در جویس کارول اوتس دختر خالکوبی، آلما بوش، از Centralia.
- داگلاس Soderberg 1986-ACT بازی ریشه هرج و مرج است. کمدی تاریک مجموعه در Centralia، و ناسالم خانواده طبقه کارگر با غرق شدن خانه های خود را از آتش زغال سنگ را به تصویر می کشد .
- شماره ژوئن 22، 1981، مجله مردم در مورد معضل قصبه در یک شهر با مشکل داغ تصمیم می گیرد به کوهها را جابجا کند، اما تا خودش حرکت "است.
- هم مشکلات Centralia است در ژوئن 22، 1981، موضوع آن، در " گرمترین شهر در آمریکا ".
- Centralia در عکس ها و تاریخ شفاهی در آهسته رایت مستند شده است: Photodocument از Centralia، پنسیلوانیا توسط رنه جیکوبز، انتشارات دانشگاه پنسیلوانیا، 1986.
- Centralia مدل برای شهر های داستانی eponymous از اجرای زغال سنگ ، نوشته شده توسط Tawni اودل .این کتاب در این مورد زندگی ایوان Zoschenko، قهرمان سابق فوتبال به صورت محلی به عنوان بزرگ ایوان Z شناخته می شود، که هم اکنون معاون شهر نزدیک است. ایوان در اجرای زغال سنگ بزرگ، که، مانند Centralia، تقریبا به دلیل آتش سوزی های زیرزمینی در زغال سنگ در زیر شهر رها شده است. با این حال، اجرای آتش ذغال سنگ در نتیجه یک انفجار معدن است که در زمان زندگی از 96 نفر، از جمله پدر ایوان است.
- Centralia مکان برای صحنه های نهایی در رمان خون آشام شده توسط صفر دیوید ولینگتون است.
- دین Koontz رمان "بزرگراه عجیب" صورت می گیرد در یک شهر شبیه به Centralia.
- روز زمین مجوف: معدن تراژدی آمریکایی، نوشته شده توسط جوآن Quigley، یک حساب کاربری در عمق تاریخ Centralia، PA و آتش مال من را از مراحل ابتدایی خود را از طریق 2007، زمانی که این کتاب نوشته شده بود.
- Promethean: ایجاد استفاده می کند "Appletown" را به عنوان یک جایگزین به Centralia.
- ادوارد Bloor رمان «یک سال طاعون" شامل شهر سوزان از دهانه (caldera)، با الهام از Centralia.
- در اکتبر 2011 به شهر باقی مانده ساکنین این موضوع از یک قطعه تئاتر ابداع در لندن انگلستان به توسط شرکت تئاتر Superbolt به انجام بودند.
- در مارس 2012، شرکت تولید UglyRhino 6 صحنه های مرکزی در سراسر ساکنان باقی مانده از این شهر. می توان آن را در سالن سخنرانی عمومی بروکلین در شب جمعه در ماه مارس دیده می شود، در بروکلین، نیویورک است.
فیلم
- شهر و چند ساکنان باقیمانده آن هستند تمرکز کریس Perkel و Georgie رولاند 2007 بلند مستند شهر که. [17]
- شهر الهام بخش در سال 1991 فرقه فیلم چیزی جز دردسر ، نوشته شده توسط Dan Aykroyd . [ ویرایش مورد نیاز ]
- در سال 2006 فیلم ترسناک سایلنت هیل ، شهر بازی Silent Hill است که متوقف شده است به دلیل آتش سوزی در معدن طولانی مدت، که نویسنده Avary راجر می گوید توسط Centralia الهام گرفته شد. [18] جنبه هایی از این در سراسر این فیلم نشان داده شده است، از جمله شخصیت های سرگردان را از طریق نسخه مبهم تپه خاموش پوشیدن دنده معدن.
- شهر در حدود سال 1987 برجسته در دقایق آغازین فیلم ای که در سال 1987 در ایالات متحده آمریکا به عنوان شهر از شخصیت های سرب ساخته شده برجسته شده است. [19]
- در سال 2009 فیلم منجلاب بیشتر در Centralia فیلمبرداری شد.
کمیک
- این شهر در یک فیلم مستند کوتاه در شکسته واپسین خنده دار مجموعه ای وب سایت دی وی دی گنجانده شده است.
- Centralia اساس برای شهر های داستانی Blossomville، پنسیلوانیا در قصههای آلن مور از چیزی که مرداب در قوس داستان در سال 1985 "مقالات Nukeface".
- Centralia به نظر می رسد در باب Rozakis داستان کمیک اکشن # 558 عنوان سوپرمن می آید به Coaltown دید حرارت خود را به استفاده از یک firebreak به قرار داده و آتش است.

دیگر
- اپرا Squonk نوشت و اجرا موسیقی با عنوان دوزخ (شاغل و عنوان اولین سوختگی)، تفسیر " دوزخ دانته به عنوان یک سفر به Centralia.
- آتش سوزی و ویرانی حاصل تم ها از این آهنگ در سال 2006 "Centralia" لجن باند فلز Jucifer . [20]
- به دانمارکی الکترونیکی موسیقیدان Trentemøller "موزیک ویدیو" احساس چنار "در Centralia به ضرب گلوله کشته شده است.
- بتن تجربی / موسیقی / عقلانی سر و صدا جمعی هوم استد Centralia در بیعت را به این شهر نام برده شده است.
- مرکزی پنسیلوانیا محصولی از گروه راک آبجو و چوب شور یک ترانه با عنوان "17،927"، به نام بعد از شهر کد ZIP لغو شده، که نشان میدهد سرسختی از اهالی شهر باقی مانده آن است.
- بوستون ska باند BIM Skala BIM یک ترانه با عنوان "سوزاندن زیرزمینی"، بر اساس تاریخ Centralia.
- فلز باند خودروی بمب گذاری شده در سال 2007 انتشار Centralia بیعت را به شهر است.
- این شهر در قسمت "بلایای مهندسی # 7" برجسته شد و شگفتی های مدرن بر تاریخچه کانال .
- این شهر در یک قسمت از برجسته سری: زندگی پس از مردم در کانال تاریخ. به عنوان نمونه ای از آنچه که به یک شهر بعد از بیست و پنج سال بدون انسان اتفاق می افتد، مورد استفاده قرار گرفت.
- اپیزود 200 از سیمپسونها ( سطل زباله تیتان ") آزادانه در تاریخ Centralia است. در قسمت، هومر، کمیسر بهداشت اسپرینگفیلد می شود و اتهامات عنوان شده علیه شهرهای دیگر به تخلیه زباله خود را در معدن رها اسپرینگفیلد است. هنگامی که زباله شروع به بیرون آمدن از زمین، کل شهر منتقل شده است.
- این شهر در قسمت # 59: "آتش"، برنامه های رادیویی برجسته بود و این زندگی در آمریکا است.
- چند تن از داستان های شخصی از تاریخ از آتش که در قسمت "شهرهای" از برجسته شد WNYC Radiolab در برنامه رادیویی 2010. [21]
- ARG اینترنت "EverymanHYBRID” Centralia به عنوان یک محیط برجسته، با اشاره به آن به عنوان «زمین از زباله های خاکستری".
- فولکلور نوازنده ریچارد مایر آهنگ "Firetown" در مورد Centralia خود را سال 1994، "نامه ای از آسمان باز" آلبوم نوشت.
- "Centralia، PA" مسیر دوم سرکش دره در سال 2010 آلبوم "غازها در راه هوایی پرندگان مهاجر" است.
- Centralia محبوبیت های اخیر به عنوان یک منطقه مذهبی به خاطر شباهت فیزیکی خود را به این ایده مسیحی به "جهنم" به دست آورد
گالری عکس

رخنمون ورید باک

ستون از wafts دود از زمین است.

خانه ردیف به تنهایی می ایستد.

فرض خوبان آن مریم مقدس کلیسای کاتولیک یونانی اوکراین

طرح سابق لژیون آمریکایی

سوراخ بخش نظارت

خواندن زیرزمینی بخش از 187 ° F (86 ° C)

بخش خراب جاده 61 درصد، Centralia
همچنین نگاه کنید به
Bymesvile، پنسیلوانیا
، Saarland ، آلمان
سوزاندن کوه ، نیو ساوت ولز ، استرالیا
تپه سیگار کشیدن ، مناطق شمال غربی ، کانادا
پیوند به بیرون


1. ^ ب ج د الکترونیکی Krajick، کوین (مه 2005)، "آتش در سوراخ" ، مجله ، بازیابی 2009/07/27
2. ^ ب DeKok، دیوید (1986)، خطر غیب تراژدی مردم، دولت، و آتش Centralia معدن، فیلادلفیا: انتشارات دانشگاه پنسیلوانیا، ص. 17، ISBN 978-0595092703
3. ^ Cilvik ویلارد، "قتل الکساندر دبلیو ریا،"http://library.bloomu.edu/Archives/SC/MollieMaguires/mollieindex.htm، 2006
4. ^ a و b Quigley، جوآن (2007) ، روز زمین مجوف: تراژدی آمریکایی معدن، نیویورک: رندام هاوس، ISBN 978-1400061808
5. ^ Quigley، جوآن (2007). "یادداشت های فصل به روزی که زمین از مجوف(DOC). ص برگرفته 13 مارس 2012.
6. ^ کری، تایلر (2 آوریل، 2003)، "کد پستی 00،000" ، واشنگتن ، بازیابی 2009 -12-19
7. ^ a و b Rubinkam، مایکل (02-05-2010)، 1962 Pa. آتش ذغال سنگ شهر هنوز هم برنز باقی می ماند ، ای بی سی (استرالیا) ، بازیابی 2010/02/06
8. ^ O’Carol، Eoin. 2010/02/05. "Centralia، Pa.: چگونه آتش ذغال سنگ زیرزمینی شهر پاک" کریستین ساینس مانیتور . برگرفته 2010/04/21.
9. ^ "روز مدرن شهر ارواح، Centralia پنسیلوانیا" . برگرفته 2007/10/10.
10. ^ خواندن عقاب ، ژانویه 3، 2006
11. ^ یاهو نیوز، فوریه 5، 2010
12. ^ B C Beauge، جان (23 فوریه 2012). "دادگاه را انکار می کند Centralia صاحبان اموال به دنبال نگه داشتن خانه های خود" پاتریوت اخبار. PennLive LLC. برگرفته 12 مارس 2012. "این افراد باید در انتظار یک دست کت و شلوار در دادگاه منطقه میانه آمریکا که گزارش هایی مبنی بر محکوم کردن بخشی از طرح مشترک المنافع بود برای به دست آوردن حقوق معدنی زغال سنگ آنتراسیت آنها ادعا می کنند به ارزش صد میلیون دلار است."
13. ^ [1] POTTSVILLE جمهوری
14. ^ این است که جوآن Quigley روز زمین در در یک بخش است که نشان داد که Centralia شهرداری تنها در داخل مشترک المنافع است که در واقع متعلق به حقوق معدنی آن مجوف اظهار داشت.
15. ^ والتر گرگ (22 ژوئن 1981)، شهر با مشکل داغ تصمیم می گیرد کوهها را جابجا کند، اما تا خودش حرکت ، مردم (مجله) ، بازیابی 2008/12/25، "با وجود دوزخ در زیر آنها و گاز که به زیرزمین نفوذ برخی از Centralians ها نمی خواهید به ترک خانه های خود باقی می ماند و متقاعد شده است که تمام طرح شده توسط شرکت های ذغال سنگ رانندگی آنها را زمین ارزشمند از قصبه دارای حقوق معدنی به زغال سنگ زیر کلیک کنید. (دیگر از خائنانی شایعه مختلف شامل عرب ناشناس و کارتل های بزرگ انرژی است.) "
16. ^ "FactFinder آمریکایی" اداره آمار ایالات متحده آمریکا . برگرفته 2008/01/31.
17. ^ Lokitis جان، جان Coddington دیوید DeKok، تاد Domboski، و غیره (2007). شهر که. Ashland Centralia، PA،، PA، بلومفیلد، NJ؛ Harrisburg، PA و ... فیلم پخش: سگ.
18. ^ لفافه قرار دادن، استفان. ارائه در نشست بخش شرقی انجمن ملی معلمان علوم، ژوئن 2007
19. ^ http://www.imdb.com/title/tt0095565/
20. ^ http://www.lyricsmania.com/centralia_lyrics_jucifer.html
21. ^ http://www.radiolab.org/2010/oct/08/dying-embers/
همچنین در کتاب در سال 2008 دیوید ولینگتون "خونآشام صفر" ذکر شده است.
مطالعه بیشتر
است. DeKok، دیوید غیب خطر: تراژدی مردم، دولت، و آتش Centralia معدن، انتشارات دانشگاه پنسیلوانیا ، ISBN 0-595-09270-5 .
جیکوبز، رنه آهسته رایت: Photodocument Centralia، پنسیلوانیا، انتشارات دانشگاه پنسیلوانیا، 1986، ISBN 0-812-21235-5 .
کرول-اسمیت، J. استفان، و تخت، استفان حوادث واقعی بالاتر از زمین: معدن آتش و اجتماعی جنگ، انتشارات دانشگاه کنتاکی ، ژانویه 1990، ISBN 0-8131-1667-8 ، ISBN 978-0813116679 است.
مورن، علامت گذاری بفرم خارق العاده آمریکا، بارنز و نوبل ، ISBN 0-7607-5043-2 .
Quigley، جوآن روز زمین مجوف در: تراژدی معدن آمریکایی ، رندام هاوس ، 2007، ISBN 978-1-4000-6180-8 .
دوزخ: آتش معدن Centralia، .
جانسون، تصاویر Deryl B. آمریکا: Centralia، ژان Arcadia انتشارات، 2004، ISBN 978-0-7385-3629-3 .

پیوند به بیرون
 Centralia عکس در فلیکر
 زمین در حال سوختن است در Centralia
 حساب دست اول از Centralia با عکس
 Everything2 حساب از تاریخ پر از آتش و عذر و بهانه های سیاسی برای قرار دادن آتش در سال اول خود را
 آتش Centralia معدن - شهر بالای یک معدن زغال سنگ سوزان
 otis در (غیرعادی چیزهایی که من دیده ام): حساب دست اول از Centralia، PA
 شهر که: کریس Perkel و فیلم مستند Georgie رولاند را مورد Centralia، PA
 Offroaders.com Centralia آلبوم عکس
 تاریخچه پروژه Centralia
 Centralia معدن آتش
 Centralia معدن آتش
 کلمبیا شهرستان پارسل Viewer را ابزار جالب استفاده کنید که هنوز صاحب ملک در Centralia به جای آن از دولت
ساخته شده در ایالات متحده آمریکا

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...