مقدمه نویسنده وبلاگ

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

فضانوردان باستانی موضوعی است تا کنون به هیچ عنوان به اثبات دقیق نرسیده و از این رو، هنوز به عنوان یکی از مسائل چالش‌برانگیز ذهن صاحبان اندیشه را به خود مشغول کرده است. نویسنده وبلاگ در تخیل خود می‌تواند از چندین جهت به این موضوع نگاه کند و فرضیاتی را در ذهن خود بپرورداند. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، می‌توان فرضیات زیر را مطرح کرد:

الف – موجوداتی از کرات دیگر به کره خاکی ما رفت و آمد داشته‌اند.

ب – انسانهای خاصی قابلیت رفت و آمد به فضا داشته‌اند و در کرات دیگر ساکن شده‌اند اما رفت و آمد خود را با کره خاکی حفظ نموده‌اند.

پ – فرضیه‌ای که تصور آن هم بسیار دشوار است چه برسد به اینکه به حقیقت نزدیک باشد و آن اینکه این موجودات از ابتدا برروی زمین زندگی مخفیانه داشته‌اند و هر از گاهی بطور تصادفی مشاهده می‌شوند.

البته این فرضیات زائیده ذهن نویسنده وبلاگ بوده و هیچ دلیل بر اثبات آن نیست و فقط در حد حدس است. هر شخص دیگری می‌توان فرضیات دیگری ارائه کند به ویژه دانشمندان صلاحیت بیشتری برای ارائه فرضیات نسبت به مردم عادی دارند.

اما همیشه چند جای کار می‌لنگد:

1-هرگز مکان خاصی برای وجود آنها برروی زمین حتی به صورت فرضی معرفی نشده است.

2-راه دور بین زمین و اولین سیاره‌ای که قابل زیست باشد انسان را به این فکر می‌اندازد که چرا این راه را بیایند و بروند و هزاران بار این کار را تکرار کنند بدون تماس مستقیم.

3-آخرین نکته‌ای که ذهن نویسنده وبلاگ را به خود مشغول کرده است و به گونه‌ای از طرف نویسنده وبلاگ به عنوان یک اعتراض مطرح شده است، این نکته می‌باشد که با وجود این همه ماهواره و رهیاب در جو زمین چرا رفت آمد آنها زیر نظر گرفته نشده و ورود و خروج آنها به جو زمین گزارش و ثبت نشده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...