آیا تا بحال بشقاب پرنده دیده‌اید؟

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

تا چه اندازه به وجود بشقاب پرنده اعتقاد دارید؟

حیات در کرات دیگر را تا چه اندازه می‌پذیرید؟

آیا آدمهای فضایی با بشقاب پرنده نقل مکان می‌کنند؟

نظرتون در مورد جنگ ستارگان چیه؟

در مورد روءیت اشیاء نورانی سال گذشته در اکثر شهرهای ایران ، آیا بشقاب پرنده بودند یا ماهواره‌های جاسوسی یا ............. ؟

1- به نظر می‌رسد بشقاب پرنده‌ها وجود خارجی ندارند. شاید هم بی ارتباط باسراب کیهانی و ... نیستند. آثار حیات در برخی از کرات از جمله ماه ، مریخ و ... کشف شده اما به اثبات 100% نرسیده.

2- آدمهای فضایی بعضیها می‌گویند از کرات و سیارات و یا از جهانهای دیگرآمده‌اند، نمیدونم چقدر صحت دارد. آثاری از خود بجای گذاشته‌اند و تکهپاره‌ای از لباسهاشون و ... یافته شده است. و به گفته‌ای برخیها با آنهاملاقات هم داشته‌اند.

3-این اشیاء نورانی برخی از متخصصان می‌گویند که مربوط به گذر زهره وهاله‌های و حلقه‌‌های نورانیش هست و عده‌ای عوام اعتقادشون بر این هست کهمربوط به ماهواره‌های جاسوسسی آمریکا و ... هست، خودتان صاحب اختیارید کهتشخیص دهید.

مقدمه

شاید شروعی برای دوران جدید بشقابهای پرنده را بتوان سالهای 1946 و 1947دانست . در این سالها که جامعه انسانی از پیشرفتهای علمی و فنی خود کاملابه وجد آمده بود؛ به یکباره گزارشهای فراوانی از مشاهده اجرام پرنده ناشناسدر گوشه و کنار آمریکا و اروپا منتشر شد. در ابتدا گمان می شد این اجرامنوعی ابزار پروازی جدید و ساخت شوروی سابق است که اینک در آغاز جنگ سردقرار است نقش جاسوسهای هوایی بلوک شرق را بر عهده گیرد. اما انتشار گزارشرویت این سفاین بیگانه! بر فراز کاخ کرملین در مسکو و سپس نقاط دیگر شوروی وانتشار این نکته که روسها هم مدتی است با این میهمانان ناخوانده درگیرهستند توجه دانشمندان را بسوی پاسخ متفاوتی رهنمون ساخت.

سازمانهای هوایی و فضایی دو قدرت شرق و غرب هریک کمیسیونهای ویژه‌ای رابرای بررسی این موارد ترتیب دادند. هدف اصلی این کمیسیونها پاسخ به دو سوالاصلی بود، نخست آنکه اجرامی که رصد آنها توسط گروهی از افراد از طیفهایمختلف از کشاورز گرفته تا خلبانها و حتی برخی از فضانوران گزارش می‌شد آیاواقعا وجود دارند و اگر اینطور است منشا آنها چیست؟ و دوم اینکه آیا ایناجرام خطری برای امنیت ملی کشورها و در مرحله بعد زمین به بار خواهند آورد؟یکی از این کمیسیونها در سال 1953 تاسیس شد و به بررسی دقیق تمام گزارشهایمنتشر شده تا آن موقع پرداخت و در سال 1954 گزارش این کمیسیون منتشر شد.

در این گزارش سعی شده بود با دلایل علمی وجود یوفوها به چالش کشیده شود. اگرچه انتظار می‌رفت با انتشار این گزارش داستان بشقابهای پرنده پایانپذیرد، اما سیل مشاهدات ادامه داشت و در نهایت در سال 1956 سازمان نیکاپ (nicap) یا کمیته ملی تحقیقات پدیده‌های فضایی مسولیت تحقیق را بر عهدهگرفت. این کمیسیون با عضویت چندین مقام هوانوردی و اعضای سابق Cia تلاشداشت تا به توضیحی دقیق دست یابد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...