سایز کفش بیگانگان فضایی 440 است!

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

اسناد منتشر شده توسط وزارت دفاع نیوزلند نشان می دهد که یک موجود فضایی با سایز کفش 440 در میان بیگانگان فضایی که ظرف 60 سال گذشته به این کشور سفر کرده اند حضور داشته است.

بیگانگان فضایی حداقل آنهایی که تاکنون با زمین تماس گرفته اند انسانها را می شناسند و با بشقاب پرنده های خود هر از گاهی در کشورهای مختلف ظاهر می شوند پاهای بسیار بزرگی دارند و حتی سایز کفش یکی از آنها به 440 می رسیده است.

به تازگی وزارت دفاع نیوزلند اسنادی را درباره یوفوها از 1950 را منتشر کرده و پیش بینی کرده است که بیش از دو هزار سند را درباره برخوردهای از نزدیک با اشکال حیات در سیارات دیگر را در سال 2050 منتشر کند.

یکی از این اسناد که مربوط به سال 1978 است و در آن زمان مورد توجه بسیار زیاد "رابرت مالدون" نخست وزیر نیوزلند قرار گرفته بود در خصوص مشاهده یک شیء مشکوک در آسمان "ساوث آیلند" گزارش می دهد. این شیء میان یک هواپیمای باری و هزاران نور بسیار شدیدی که هیچ راداری قادر به شناسایی آن نبود قرار گرفته بوده است. همچنین فیلمی نیز از این رویداد ضبط شده است.

در سند دیگری، یک شاهد عینی از ملاقات خود با یک مرد کوچک سبز رنگ در سال 1995 خبر داده است. به گفته این شاهد عینی این موجود سبز رنگ پاهای بسیار بزرگی داشته به طوری که سایز کفش مناسب برای این پا می توانسته است 440 باشد.

براساس گزارش آنسا، این موجود به این شاهد گفته است: "تو بعد از مرگ به اتمهای هیدروژن تغییر شکل می دهد و سپس بعد از گذشت 150 سال به ذرات سدیم تبدیل خواهی شد."

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...