اورانج مدان

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

داستان اورانج مدان از سال 1947، زمانی که دو کشتی آمریکایی در سواحل مالزی در حال گشت و گذار بودند و یک پیام اضطراری دریافت کردند، آغاز شد. فرستنده پیام، خود را یکی از اعضای خدمه کشتی اورانج مدان معرفی کرد. گیرندگان پیام با شنیدن آن بسیار شگفت زده شده بودند زیرا مردی که آن طرف خط بود، مرتب تکرار می کرد که این کشتی هلندی به همراه ناخدا و خدمه آن در حال مردن هستند و عجیب تر آنکه فرستنده این پیغام با گفتن جمله «من مرده ام» پیام را به پایان رساند و دیگر خبری از آن نشد.

دو کشتی که این پیغام عجیب را دریافت کرده بودند، به سرعت خود را به محلی که اورانج مدان در آنجا بود، رساندند تا بلکه بتوانند خدمه را نجات دهند. آنها خیال می کردند که کشتی در حال غرق شدن است اما زمانی که به آن نزدیک شدند، در کمال تعجب متوجه شدند که خود کشتی سالم است اما تمام سرنشینان آن حتی سگ های کشتی به طرز بسیار وحشتناکی با چهره های وحشتزده خشک شده اند و نگاه بیشتر خدمه به سمت خاصی است و حتی بعضی از آنها با انگشت در حال اشاره به چیزی بودند که در آن لحظه آنجا وجود نداشت.

با رسیدن نیروی امداد، آنها شروع به جست وجو کردند تا به راز مرگ خدمه اورانج مدان پی ببرند اما قبل از اینکه کوچکترین سرنخی پیدا کنند، ناگهان کشتی آتش گرفت و همه امدادگران مجبور شدند برای نجات جان خود از آن خارج شوند و به این ترتیب جلوی چشم همه، این کشتی اسرارآمیز منفجر شد و به قعر دریا فرو رفت.

هر چند سالها از غرق شدن اورانج مدان می گذرد اما هنوز هم در بسیاری از محافل درباره آن صحبت می کنند و نظریه های مختلفی درباره علت مرگ خدمه وجود دارد. بعضی ها می گویند که این کشتی مورد حمله یوفوها قرار گرفته و حوادث ماوراءالطبیعه باعث بروز چنین اتفاقاتی شده و عده ای هم بر این باورند که این کشتی به طور غیرقانونی در حال حمل گاز اعصاب بوده و از آنجا که مسائل ایمنی در آن به خوبی رعایت نشده بود، این اتفاق وحشتناک برای خدمه آن افتاد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...