آیا می دانید قویترین انسانی که تاکنون برروی زمین میزیسته که بود؟

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

آنگوس مک اسکیل در سال 1825به دنیا آمد . وقتی 16ساله بود بلندی قامت او 190 سانتیمتر و در 17 سالگی 198سانتیمتر بود و در 19سالگی قدی حدود 233سانتیمتر داشت . در سال 1854بنابه گفته ی پزشکان دور سینه ی آنگوس 175سانتیمتر و وزنی معادل 202کیلوگرم داشت روزی یک بوکسور حرفه ای  125کیلویی او را ترسو خوانده و به مبارزه طلبید . تا آن زمان کسی مبارزه ی آنگوس را ندیده بود . محل مبارزه در یک انبار قدیمی بود.

زمانیکه دو حریف وارد رینگ مسابقه شدند عده ی زیادی از مردم برای تماشای مبارزه آمده بودند . دو حریف دستان خود را درهم قلاب کرده بودند که ناگهان بوکسور حرفه ای فریادی کشید و روی زانوانش برزمین افتاد . مبارزه تمام شده بود و آنگوس به راحتی دست حریف نیرومندخود را خرد کرده بود .

بعد از آن انگوس به همراه مردی کوچک اندام به نام تام برای هنرنمایی  به یک مسافرت پنج ساله رفتند در آخر هربرنامه تام در کف دست آنگوس شروع به رقص می کرد و مردم به آنها لقب بزرگترین و کوچکترین آنسانهای دنیا را دادند. اما سرنوشت تلخی انتظار او را می کشید. روزی  آنگوس در ازای مبلغ 1000دلار شرط بندی می بایست یک لنگر کشتی به وزن 1100کیلو را از زمین بلند میکرد . او این کار را به آرامی انجام داد اما هنگام به زمین گذاردن این لنگر یکی از قلابهای لنگر به شانه اش خورد و اورا مصدوم کرد مصدومیتی که تمام سوابق درخشان اورا از بین برد و موجب آن شد که آنگوس دیگر دست از کار بکشد و با پس اندازی که داشت تا پایان عمر در خانه اش زندگی کند . او سرانجام در سال 1863 و در سن 38 سالگی در گذشت .

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...