ناپدیدشدن تامی بومن

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

 

همه ساله از گوشه و کنار این کره‌ی خاکی گزارشهایی میشه مبنی بر ناپدید شدن انسانها...

از دلایل این ناپدید شدنها میتواند گروگان گیری، قتل، گم شدن و فرار از خانه باشد. اما هر از گاهی گزارشات عجیبی هم شده. کسانی بودند که جلوی چشم چندین نفر به طور غیر عادی و باور نکردنی ناپدید شدند، بدون اینکه اثری از خود بر جای بگذارند... کسانی همچون "دیوید لنگ" و...، این کودک بخت برگشته ای که لحظاتی دیگر طالع سیاه او را میخوانید...

سالها پیش، یعنی در روز 23 مارس 1957، یک پسر بچه ی هشت ساله به نام "تامی بومن" در حالیکه در چند قدمی شش تن از اعضای خانواده ی خود در حرکت بود، پس از گذشتن از پیچ جاده، به گونه ای اسرارآمیز ناپدید شد و هیچگونه ردپائی از خود بر جای نگذاشت.

محلی که "تامی" کوچولو در آنجا ناپدید شد، در یک جاده جنگلی واقع در نزدیکی "جنگل ملی آنجلز" در کالیفرنیا قرار دارد که "دروازه ی شیطان" نامیده میشود.

همه ی اعضای خانواده ی "تامی" از این واقعه ی تکان دهنده سخت شگفت زده شدند و بنا به اظهار پدر، خواهر، برادر، عمو و دو پسر عموی "تامی" که شاهدان عینی ماجرا بودند، این واقعه ی عجیب در چند قدمی آنان رخ داد!

ساعتها پس از ناپدید شدن این کودک خردسال، بیش از چهارصد تن از کاوشگرانی که برای یافتن این پسر گمشده داوطلب شده بودند، همراه با گروه نجات و سگهای تربیت شده ی پلیس، با دقت تمام در آن حوالی به جستجو پرداختند. همه ی گوشه و کنار و شکاف و روزنه‌ی تپه ها را که تصور میرفت "تامی" کوچک به آنجا خزیده و یا به درون آنها سقوط کرده باشد را مورد بازرسی قرار دادند. علاوه بر این گروه، از عده ای هیزم شکن حرفه ای و چند جنگلبان که به همه ی جوانب آن جنگل آشنایی کامل داشتند مدد گرفته شدند و چند فروند هلیکوپتر در حالیکه در ارتفاع کم پرواز می‌کردند، سرتاسر منطقه را زیر نظر گرفتند، اما کمترین اثری از این کودک گمشده به دست نیامد.

ظواهر امر نشان میداد که حادثه ی ناگواری نیز برای "تامی" اتفاق نیفتاده بود، زیرا در اینصورت دو پسر عموی کوچکش که در چند قدمی او گام بر میداشتند، قبل از همه صدای فریاد او را میشنیدند. حتی اگر این پسر خردسال از شدت ترس و وحشت فریادی از گلویش بیرون نمی آمد، فاصله ی خانواده اش با او آنقدر کم بود که بی درنگ متوجه هرگونه پیش آمدی میشدند.

بهرحال جستجوی فشرده برای یافتن "تامی بومن" یک هفته ی آزگار ادامه یافت، اما هیچگونه سرنخی به دست نیامد. انگار این پسرک بخت برگشته آب شده و به زمین رفته بود و یا نیروی مرموز و نامرئی او را از روی زمین ربوده و به آسمان برده، شاید هم ناخواسته پا به بعدی دیگر گذاشته!!

سرانجام تامی کوچک نیز به فهرست کودکانی که از تاریخ 5 اوت 1956 در همین جنگل ناپدید شده بودند افزوده گشت...

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...