باور می‌کنین؟ آدم فضایی

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

احتمالا قبلا در مورد حادثه ی رزول مطالبی رو شنیدید. در سال 1952 در مزرعه رزول امریکا یک سفینه فضایی حامل 3 سرنشین در مزرعه ای د رآمریکا به نام رزول سقوط کرد ( بر پایه این ماجرا فیلمی نیز در امریکا ساخته شد !!!!) این مزرعه به سرعت و درآن زمان توسط نیروی هوایی و اف ب آی و سایر مقامات امنیتی محاصره شد. چندی بعد و با فشار رسانه های امریکا و جهان - دولت امریکا ماجرا را به کلی تکذیب نمود !!

اما شاهدان و مزرعه داران اطراف که تعداد انها بیش از 200 نفر بود گواهی میدادند که این موجودات را دیده اند و هم چنین سفینه آنها رابه هر حال این ماجرا از تب و تاب افتاد ولی همه ساله مراسمی در سالگرد سقوط سفینه در امریکا بر گزار میشد و هنوز هم می‌شود.

تا اینکه در سال 2000 تعداد 1000 دانشمند برجسته جهان و برندگان جوایز نوبل از جورج بوش درخواست نمودند تا تکلیف رزول را روشن کند !!! یا تکذیب یا تایید !!! جورج بوش در بیانیه ای رادیو تلوزیونی و خیلی کوتاه ماجرا سقوط را تایید نمود !!!!! و دیگر هیچ توضیحی نداد !!!!

از ان پس تصاویری توسط ناسا در اختیار رسانه ها قرار گرفت و هنوز هم دانشمندان در انتظار دریافت ااطلاعات تکمیلی تر هستند. فقط گفته میشود که از سه سرنشین اسن فضاپیما 2 و نفر کشته شده و مهندس پرواز زنده میماند.

این موجود 3 سال در اختیار سرویس های امنیتی و جاسوسی و دانشمندان بود و دست اخر بر اثر ابتلا به انفلو انزا فوت میکند. دانشمندان و محققین معتقدند ؛طراحی هواپیمای ضد رادار - آپولو ها - شاتل های فضایی - و بسیاری از پیشرفت‌های شگرف امریکا بر اثر دانش این مهندس پرواز میباشد و امریکا هم به همین دلیل نمیخواهد این موضوع را بیشتر باز کند !!!

حتی در بسیاری از مقالات تا حدی قضیه جدی پیگیری شده است که میگویند ؛موجود رزول بر اثر فشارهای تخلیه اطلاعاتی و هم چنین آزمایشات متعدد امریکایی‌ها فوت نموده است !!!!!!!!!

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...