آدم فضایی‌ها وجود دارند

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

مرکز FBI به تازگی گزارش عجیب و غریبی را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد می‌تواند فرود بیگانه‌های فضایی در نیومکزیکو را در سال ۱۹۵۰ به اثبات برساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این اداره هزاران پرونده مرتبط با این رویداد را در منبعی آنلاین به نام The Vault منتشر کرده است. در میان این گزارشها می‌توان گزارش مامور «هاتل» مامور ویژه FBI در واشنگتن را دید که خطاب به رئیس کل FBI نوشته شده است. مامور «هاتل» در این گزارش که «بشقاب‌پرنده‌ها» نام دارد اعلام کرده یکی از اکتشاف‌گران نیروی هوایی تا کنون سه بشقاب پرنده را در نیومکزیکو کشف کرده است.

 

رونوشتی از گزارش سال ۱۹۵۰ که کشف بشقاب پرنده و بیگانه‌های فضایی را در نیومکزیکو اعلام می‌کند. این اکتشافگر اطلاعات مربوط به بشقاب پرنده‌ها را به مامور هاتل داده است، FBI در گزارشهای منتشر شده هویت مامور و اکتشافگر را مخفی نگه داشته است. هاتل در گزارش خود بشقاب پرنده‌ها را اجرامی‌گرد با مرکزی برجسته و با شعاعی برابر ۱۵ متر توصیف کرده است.

 

تصویری از بیگانه ای فضایی که در سال ۱۹۴۷ در راسول کالبد شکافی شده است، هنوز کسی نتوانسته واقعی بودن این تصاویر را به اثبات برساند.

 

بر اساس گزارش وی هر یک از بشقاب پرنده‌ها توسط سه موجود انسان‌نما اشغال شده بود که قد آنها به یک متر نیز نمی‌رسیده است. این موجودات لباسی نقره‌ای رنگ از جنس پارچه ای بسیار ویژه به تن داشته‌اند و در زیر آن بدن آنها مشابه خلبانهای پروازهای سریع السیر باندپیچی شده بود.

در این گزارش آمده است که بشقاب پرنده‌ها با استفاده از رادارهای قوی این منطقه از نیومکزیکو ردیابی شده‌اند و به نظر می‌رسد این رادارها در سیستم کنترل بشقاب پرنده‌ها اختلال ایجاد کرده‌اند.

 

گزارش محرمانه ای خطاب به رئیس FBI که به تازگی منتشر شده و می‌تواند رویداد بیگانه‌های فضایی راسول در سال ۱۹۴۷ را به اثبات برساند.

 

شهر «راسول» نیومکزیکو پس از دریافت گزارشی از سقوط یک بشقاب پرنده در صحرا و در نزدیکی یک پایگاه نظامی در تاریخ ۲۱ جولای ۱۹۴۷ به شهرت زیادی رسید. گفته می‌شود بدن بیگانگانی که درون بشقاب پرنده بوده‌اند حفظ شده و توسط ارتش آمریکا تحت کالبد شکافی قرار گرفته است اما مقامات آمریکایی از نشت اخبار این رویداد به شدت جلوگیری کردند.

در آن زمان، مقامات ارتش آمریکا در گزارشی مطبوعاتی اعلام کردند: شایعات درباره بشقابهای پرنده‌ها به واقعیت تبدیل شده است زیرا روز گذشته مقامات امنیتی دسته ۵۰۹ بمب از گروه هشتم نیروهای هوایی در منطقه هوایی راسول موفق شده است به یکی از این بشقاب پرنده‌ها دست پیدا کند.

 

یکی از موجوداتی که ظاهرا از خانواده بیگانگان فضایی است، مورد آزمایش قرار می‌گیرد. هنوز کسی نتوانسته واقعی بودن این تصاویر را به اثبات برساند

 

تیتر این گزارش چنین بود: «نیروی هوایی بشقاب پرنده‌ای را به دست آورد» اما تنها پس از ۲۴ ساعت ارتش اعلام کرد جسم دیده شده یک بالن مطالعات آب و هوایی بوده است. رسانه‌ها نیز این توضیح را به شکلی باور نکردنی پذیرفتند و دیگر سخنی از راسول به میان نیامد.

گزارش دیگری که در این سری از پرونده توسط FBI منتشر شده اعلام می‌کند در سال ۱۹۴۷ جرمی مشابه یک بشقاب پرنده در نزدیکی راسول کشف شده است. این جرم پنج ضلعی بوده و با استفاده از کابلی از یک بالن آویزان بوده است. بر اساس این گزارش بالن به همراه جسم پنج ضلعی برای مطالعات بیشتر به مرکز «رایت» انتقال داده شدند.

بر اساس گزارش دیلی میل، انتشار این گزارشها آتش شایعات پنهان‌کاری دولت آمریکا درباره وجود بیگانگان فضایی را شعله‌ورتر خواهد ساخت.

بررسی چند فرضیه که توسط برخی از دانشمندان قدیمی مطرح گردیده است:

1-فرضیه تامل: شاید پیشرفته‌ترین تمدن‌ها بیش از هر چیز سر گرم تامل معنوی باشند و کوچکترین علاقه‌ای به کشف و جست و جوی ماها نداشته باشند .

2-فرضیه خودویرانگری: شاید اغلب نژادهای با فناوری پیشرفته اندکی پس از کشف انرژی هسته‌ای با جنگ هسته‌ای خود را نابود کرده اند .

3-فرضیه باغ وحش: شاید تمدنی پیشرفته، زمین را به نوعی پارک ملی یا منطقه ی حفاظت شده حیات وحش کنار گذاشته است .

4-فرضیه یوفوها: موجودات فضائی نه تنها به زمین آمده اند، بلکه هنوز هم روی زمین‌اند.

 

موجودات فضایی؛ واقعیت یا خیال؟

بیش از پنج میلیون سال است که هرازگاهی اخباری از رویت بشقاب پرنده‌ها و انسانهای فضایی گزارش شده است. تاکنون هزاران برگ پرونده محرمانه برای اثبات وجود این پدیده‌ها تحت بررسی قرار گرفته‌اند ولی هنوز هم بسیاری از جوانب مربوط به «فضایی‌ها» ناشناخته باقی مانده است. موضع دانشمندان نسبت به این گزارشات نیز وضعیت را بغرنج‌تر می‌نماید. به نظر می‌رسد که آنها میل دارند این حرف‌ها را رد کنند ولی باز هم چندان به حرف خود اطمینان ندارند. فضایی‌ها ارتباط نزدیکی به ارتش، علوم و سیاستهای تحقیقاتی قدرتهای جهانی دارند و این موضوع در برخی از مدارک محرمانه موسسات سری دولت‌هایی همچون آمریکا مثل CIA، FBI، وزارت اطلاعات آمریکا، ناسا و NORAD (فرمانداری دفاع هوایی آمریکای شمالی) وجود دارد.

برخی بر این باورند که این موسسات نه تنها از وجود فضایی‌ها آگاه هستند بلکه سعی دارند تکنولوژی‌هایی شبیه به تکنولوژی فضایی‌ها را نیز بسازند و ظاهرا به دانشمندان گفته شده است چشم خود را بر روی این موضوع ببندند و در نتیجه موسسات سری به راحتی آزمایشات مخفی خود را انجام می‌دهند.

«لئوناردو اسپرینگ» فضایی‌شناس آمریکایی از طریق منبعی موثق (که میل دارد نامی از او ذکر نشود) مدرکی به دست آورد که حکایت از وجود موجودات فضایی داشت. این مدرک متعلق به شانزدهم جولای سال 1947 است و ظاهرا قطعه‌ای از یک «شی پرنده» است. در آن سال پس از کشف این شی وقتی واحدهای نظامی و نیروی هوایی آمریکا این قطعه را مورد بررسی قرار دادند، به این نتیجه رسیدند که به دلایل مختلفی ممکن نیست ساخت کشور آمریکا باشد و با اطلاعات دقیقی که دارند، شوروی نیز نمی‌توانسته آن را بسازد. وقتی کارشناسان نظامی آن شی را دقیق‌تر مورد بررسی قرار دادند، قطعه‌ای شبیه به یک موتور اتمی درون آن یافتند. احتمالا این نیروگاه شبیه به یک تبادلگر حرارتی عمل می‌کرده است. یک قطعه پرنده نیز در قسمت جلویی این شی قرار دارد. دلایلی در دست است که نشان می‌دهد این شی با کنترل از راه دور هدایت می‌شده است. آیا این وسیله دلیلی بر وجود آدم فضایی‌های کاملا پیشرفته نیست؟ و به گفته این محقق جالب اینجاست که آن موسسات سری ابرقدرت‌های دنیا از این وسیله بهره گرفته‌اند و از روی آن بمب‌های اتمی را ساخته‌اند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...