مطالعات فوق سری آمریکا

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

این تصویر فریمی است متعلق به یک قطعه فیلم معروف و جنجالی به مدت ۲ دقیقه و ۵۵ ثانیه که توسط فردی که خود را «ویکتور» معرفی کرده است و به صورت مخفیانه از پایگاه فوق سری (گروم لیک) واقع در منطقه ۵۱ مکانی که به گفته بسیاری از محققین مرکز آزمایش‌های سری دولت امریکا در رابطه با بشقاب‌های پرنده است خارج شده است. در این فیلم از یک موجود فرازمینی - از نژاد خاکستری‌ها - تحقیقاتی به عمل می‌آید.

    

 

ویکتور ادعا کرد چنانچه هویت اصلی او فاش شود بلافاصله توسط دولت به قتل خواهد رسید. (ادعای وی درست بود چرا که بسیاری از کسانی که اقدام به افشای این مسایل کرده‌اند توسط دولت ایالات متحده به قتل رسیده‌اند.)او به بسیاری از شبکه‌های خبری مراجعه کرد تا فیلم را برای عموم پخش کنند. ابتدا به شبکه خبری فاکس Fox TV مراجعه نمود. اما آن شبکه به علت مشکلاتی که قبلا به خاطر پخش فیلم مستند کالبد شکافی موجود فرازمینی برایش به وجود آمده بود، از قبول آن فیلم سر باز زد. این مشکلات بخاطر آن بود که پس از پخش فیلم جنجالی میان موافقان و مخالفان آن فیلم به پا خاست و باعث شد اعتبار شبکه فاکس در نظر مخالفان صحت فیلم خدشه‌دار شود. کمپانی فاکس نمی‌خواست بار دیگر متهم به دروغ پراکنی شود. ضمن آن که پخش چنین اخباری برای شبکه‌های معروف امریکا خشم دولت آن کشور را برایشان به ارمغان می‌آورد. سرانجام شبکه‌ای مستقل در لوس انجلس به نام Rocket Home Pictures قبول کرد که در حضور یک کارشناس بشقاب‌های پرنده - دیوید مورتون - آن را برای عموم پخش کند. پس از پخش فیلم مورتون فیلم را برای بینندگان اینگونه تحلیل می‌کند:

«فیلم صامت در محیطی نیمه تاریک فیلم‌برداری شده است. نیم رخ دو مرد نمایان است که یکی از آنها یونیفرمی نظامی با یک درجه ستاره روی اپل شانه‌اش به تن دارد. و یک نفر دیگر که صورت خود را پوشانده و دست وی در تصویر مشخص است و به نظر می‌رسد که یک پزشک است. آنها در محلی نشسته‌اند که سیمها، میکروفونها و وسایل پزشکی در آن اتاق به چشم می‌خورد. نورهای ضعیفی نیز روی یک دستگاه چشمک می‌زند که به نظر میرسد ضربان یک قلب ضعیف را نشان می‌دهند. کل صحنه از پشت یک دیوار شیشه‌ای فیلم برداری شده است. طرف دیگر میز موجود کوچک قهوه‌ای رنگی با سر بزرگ و چشمان سیاه وجود دارد که چهره او برای هزاران نفر از ربوده‌شدگان آشناست. یک فرازمینی! وی سپس با بیان چند نشانه در حرکات ان موجود احتمال بیمار بودن ان را مطرح می‌سازد. آن گونه که از چهره ی وی پیداست دچار نوعی ناراحتی نیز می‌باشد.

وی ادامه می‌دهد: پوستش صورتی مایل به قهوه‌ایست اما قسمت سر آن موجود بنفش رنگ است و اثراتی از کوبیدگی روی آن دیده می‌شود به طوری که احتمالا از نوعی ناراحتی در قسمت جمجمه رنج می‌برد. فیلم ادامه پیدا میکند و در ادامه شاهد نوعی تشنج شدید در آن موجود می‌شویم. در لحظه ای از فیلم دهان آن موجود به خاطر اعمال پزشکان باز شده و مقداری از محتوای آب دهانش به بیرون می‌ریزد. در این لحظه دستگاه نمایش ضربان قلب آن موجود ناگهان به طرز عجیبی یک نوسان شدید را نشان می‌دهد. در این لحظه مردی که لباس نظامی به تن دارد علامتی می‌دهد و دو پزشک دیگر بلافاصله به کمک می‌آیند. این قطعه فیلم ناگهان در قسمتی که پزشکان مشغول مداوای آن موجود هستند به پایان می‌رسد.

 

واقعی یا دروغی؟

صحت این فیلم از نظر افراد مختلف متفاوت است. بسیاری آن را حقیقی می‌دانند و بسیاری نیز جعلی. دیوید مورتون پس از دیدن فیلم متقاعد شد که فیلم حقیقی است به خاطر تطابق و همخوانی فیلم با اظهارات ربوده‌شدگان.

آن موجود شباهت بسیاری به موجوداتی دارد که ربوده شدگان تحت هپینوتیزم شکل و شمایلشان را بازگو کرده‌اند. این نوع معروف از فرازمینی‌ها که برای تمامی یوفولوژیست‌ها آشناست به خاکستری‌ها (grey) معروفند. نشانه بعدی که صحت فیلم را تقویت می‌کند اطلاعاتی است که پایین فیلم به نمایش درمی‌آید .

DNI/27 و سمت راست ان اعدادی که به نظر می‌رسد برای نشان دادن ساعت و دقیقه و ثانیه به کار می‌روند DNI ممکن است به کلمه (اداره اطلاعات نیروی دریایی- Department of Naval Intelligence) دلالت کند . بخشی که در منطقه ۵۱ مشغول به کار است و بسیاری از مردم از فعالیت‌های آن و حتی وجود آن بی‌اطلاعند . ضمن این که جورج ناپ خبرنگار تلویزیون هم زمانی که جنجال باب لازار به راه افتاد (باب لازار از جمله دانشمندانی بود که مستقیما روی پروژه یوفوها کار می‌کرد و سپس تمامی اطلاعات خود را منتشر کرد و باعث جنجال بزرگی شد.) برای روشن شدن ادعاهای باب‌لازار چکهایی را که به او طی مدت زمان کار کردن در منطقه ۵۱ داده شده بود طی یک برنامه تلویزیونی نشان داد که روی تمام آنها مهر DNI خورده بود. این مساله نیز صحت وجود چنین بخشی را در منطقه ۵۱ افزایش می‌دهد.

حالا می‌رسیم به ویکتور. کسی که به هیچ عنوان از ترس کشته شدن هویت خود را فاش نکرد. سوالی که مطرح می‌شود این است که وی چگونه توانست این فیلم را با وجود کنترل شدید از آن محل خارج کند؟ تهیه‌کننده برنامه‌ای که فیلم را برای عموم پخش کرد می‌داند که ویکتور چگونه فیلم را از پایگاه خارج کرد. ویکتور به وی گفته بود که او برنامه‌ریزی دقیقی انجام داد تا در لحظه ای که کسی نظارتی بر رویش ندارد فیلم‌ها را از روی نوار به سی دی و دی وی دی کپی کند. ضمنا وی عمدا صدای فیلم را حذف کرده تا مبادا هویت و امنیت خود و کسانی که در فیلم نمایش داده می‌شوند به خطر افتد.

وی ضمنا به تهیه کننده برنامه گفته بود که مردی که در اکثر صحنه‌های این فیلم کنار آن موجود ایستاده و دستش را به سمت سر خود می‌برد تله‌پات نیروی نظامی بوده که با حضور خود در آنجا برقرای ارتباط تله‌پاتیکی برای کمک به آن موجود را به عهده داشته است! (این نکته که موجودات فرازمینی با تله‌پاتی ارتباط برقرار می‌کندد امری حتمی و پذیرفته شده است.)

چون در فیلم ضعف و بیماری آن موجود کاملا آشکار بود برای همین تهیه کننده برنامه از ویکتور راجع به این که آیا آن موجود پس از آن واقعه مرده یا خیر سوال کرد. ویکتور جواب داد مطمئن نیستم. همین قدر می‌دانم که دیگر از آن موجود برای تحقیقات علمی و مصاحبه استفاده نکردند!

و در پایان طبق اظهارات ویکتور صداهای این فیلم که وی بنا به دلایلی آنها را حذف کرده علاوه بر امنیت خود و دیگر افراد مشاهده شده در فیلم این است که طی انجام اعمالی بر روی آن موجود سعی می‌شود اطلاعات تکنولوژیکی و فنی نیز از آن به دست آید. که خود ویکتور یا آنها را نمی‌دانسته یا نمی‌خواسته بگوید. ضمنا این مساله که آیا آن فرازمینی به میل خود آنجا بوده یا از سانحه سقوط بشقاب پرنده‌اش جان سالم به در برده است نیز نا معلوم است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...