مفاهیم شیطان پرستی

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

اعوذ باالله من الشیطان الرجیم

انما ذلکم الشیطان یخوف اولیاء فلا تخافوهم وخافون ان کنتم مومنین

«در واقع این شیطان است که دوستانش را می ترساند پس اگر مومنید از آن نترسید و از من بترسید.»

(سوره مبارکه آل عمران آیه 176)

معنی شیطان پرستی:

شیطان پرستی به معنی پرستش شیطان به عنوان قدرت برتر ،حتی بسیار قویتر از نیروهای خوب دنیوی همچون خدا است. درفرقه شیطان پرستی ،شیطان به عنوان مظهر و سمبل قدرت وحاکمیت بر روی زمین است.قدرتی که به عنوان برترین قدرت دو جهان مورد توجه و پرستش قرار دارد و این دنیایی را که به عنوان دوزخ برشمرده می شود را قانونمند کند .و در نهایت معنای شیطان پرستی ؛ پرستش قدرت پلیدی و قدرتمند است .

فرقه شیطان‌پرستان

فراماسون‌ها احیاکننده جادوگری و شیطان‌پرستی در قاره اروپا در قرن شانزدهم میلادی می‌باشند. گسترش سریع جادوگری و شیطان‌پرستی در اروپا در آن دوران مخصوصاً در بین زنان سبب شد تا در قرن شانزدهم و هفدهم میلادی در اروپا در جنبش پاکسازی جادوگری و شیطان‌پرستی بیش از شصت هزار نفر از جادوگران که اکثر آنها زن بودند، اعدام شوند.

از سویی کلیسا با اسم مبارزه با خرافات وبه ویژه سحر و جادو به تفتیش عقاید پرداخت منشور کلیسا بر این اساس بود که:

«بسیاری از مسیحیان دور افتاده از اصالت آیین ،با اتحاد شیطانی ابلیسان برقرار کرده و با توجه به سحر و جادو و لعن و سایر فنون شیطانی ،زیانهای غم انگیزی به مردان، زنان و کودکان و حتی حیوانات وارد ساخته اند …»

«در نتیجه بر انگیختن حس لجبازی مردم به وسیله محاکم تفتیش و چه علل دیگر،عده کسانی که خود را جادوگر می دانستند سریعا رو به افزایش نهاد، مخصوصا در ایتالیا مجاور آلپ ،ساحری از حیث ماهیت و مقیاس به صورت یک بیماری ساری در آمد به گزارش مشهوری 25 هزار تن در جلگه ای نزدیک برشا در یک شنبه بازار جادوگران حضور یافتند»

در اوائل قرن نوزدهم بعضی از اشراف انگلستان ـ که عضو گروه فراماسونری (Ordo Temple Orientis) بودند ـ به رهبری سرفرانسیس داشود، گروه شیطان‌پرستان به نام باشگاه آتش جهنم را در شهر لندن تأسیس نمودند و از اوائل قرن نوزدهم شهر لندن مرکز شیطان‌پرستان در اروپا گردید. استفاده از مواد مخدر و انجام مراسم مبتذل جنسی، فعالیت اصلی این گروه‌های شیطان‌پرست را تشکیل می‌داد.

در دهه 1960 م شیطان‌پرستی توسط سرمایه‌داران یهود مورد حمایت قرار گرفت و چند گروه شیطان‌پرست در انگلستان و ایالات متحده آمریکا به وجود آمد که معروف‌ترین آنها تشکیل «کلیسای شیطان» در شهر سان‌فرانسیسکو می‌باشد.

انجیل شیطانی و کلیسای شیطان (Satanic Bible & Church Of Satan) :

انجیل شیطانی کتابیست که شیطان پرستان از آن برای عبادت خود و همچنین استفاده در مراسم خود استفاده میکنند . این کتاب شامل کلمات عبری و یونانی و انگلیسی است شامل اسامی شیطان و دعوت از او برای قدرت دادن به شیطان پرستان است . در این کتاب بسیاری از دعاهای آن بر خلاف دعاهای مسیحیت و انجیل است و همچنین بسیاری از شعائر آن برای قدر نهادن به عظمت و قدرت شیطان به عنوان قدرت مطلق است .

کلیسای شیطان پرستی در قرون وسطا به عنوان مکانی برای انجام مراسم شیطان پرستی استفاده میشد و جایی بود که در آن تنها و تنها محل قرارهای شیطان پرستان قدیمی و انجام مراسم خود در آن بود . اما امروزه کلیسای شیطان پرستی محلی است برای عبادت شیطان پرستان که اکثرا به صورت زیر زمینی به کار خود ادامه می دهند و در شیطان پرستی جدید این مکان به نام کلیسای شیطان برای انجام مراسم ارضای جنسی مورد استفاده قرار می گرفت که اکنون محلیست برای انجام اکثر مراسم شیطان پرستی جدید .

افکار شیطان پرستان

افکار شیطان پرستان: شیطان پرستی دنیایی را ترسیم می کند که هیچ روزنه امیدی برای آن متصور نیست. به همین جهت شیطان‌پرستی را جهان تاریک می گویند.

شیطان پرستی: حقیقتی را جستجو می کند که در این جهان یافت نمی شود. خودکشی توجیهی اینگونه دارد: اگر بپرسی چرا خودت را می کشی؟ می خواهم به حقیقت برسم و حقیقت دراین دنیا به دست نمی‌آید .

شیطان: زندگی در این دنیا بر پایه دروغ است و همه باورهای مردم بر پایه همین دروغ شکل گرفته است ، همه عادت کرده اند دروغ بگویند ، لذا اگر حرف راست هم بزنید کسی آن را باورنمی کند.

شیطان پرستی آیینی است که همه چیز را منفی ارائه می دهد . آدم عمر شب را بلند می‌داند. ما حتی خورشید را مانع از تابش نور می‌پنداریم. ما همه چیز را منفی می‌خواهیم، اگر به باغ سیب برویم همه سیب ها را کال می بینم و اگر به تئاتر برویم همه بازیگر ها را لال می پنداریم.

شیطان پرستی: معجونی است که هر آدم گرفتاری را به وحشی گری و نفرت سوق می‌دهد.

کوره راه است مسیری است که به هیچ جا راه ندارد. بن بست است. رسما اعلام می‌کنم که ما به مقصد نمیرسیم. برای شیطان پرست تفهیم می کنند جاده ای که در آن قرار دارد پر از خط کشی‌های در هم و بر هم است.و او دریافتن راه خروج تا سر حد جنون و دیوانگی پیش می رود و سر انجام مطمئن می شود راه بازگشتی وجود ندارد وباید با ما بمانی تا آخر مرگ.

امروز دیگر صلیب های وارونه، ستاره پنج پر، 666، صورتهای نقاشی شده، ماسک‌های حیوانات درنده‌شاخ‌دار، برهنه پوشی ... تنها نشانه ها و سمبل های شیطان پرستی نیست. عمده ترین نشانه شیطان پرستی را در تجاوز و قتل به ویژه در تجاوز به کودکان و نوجوانان به همراه قتل آنان باید دید.

یکی از ابزار این فرقه در جهت تبلیغ و ترویج افکار شیطانی موسیقی است.که سعی در تخریب ارزشها و باورها در سطح دنیا دارد .شیطان پرست ها موظفند همیشه خشم و نفرت خود را نسبت به مسیح و سایر مقدسات اعلام کنند.و معمولا این مضامین را در متن اشعار موسیقی های که خاص این گروهها می باشد اعلام میکنند.

موسیقی هایی همچون رپ یا موسیقی هوی متال با زیر مجموع هایش همچون گروه دریای سرخ ،گروه قاتل ،گروه دختران RAS ، گروه کیس KISSو…

و متاسفانه شاهد هستیم که گاه علامتهای این گروه های فاسد روی برخی محصولات همچون کلاسور نقش بسته و صاحب آن نیز هیچ اطلاعی از عقاید این گروه ها ندارد مانند لکه خون پاشیده شده که متعلق به گروه نهیلیستی (پوچ گرا )کیس می باشد ویا مجوز چاپ برای گتابهای هوی متال و اشعار آنان در چند سال گذشته توسط وزارت ارشاد که زمینه تبلیغ این گروه ها را فراهم ساخته و لازم است در این زمینه با اطلاع رسانی افکار عمومی و به خصوص قشر جوان را از عواقب افکار این گروه ها مطلع ساخت.

منابع:

1-قرآن مجید، سوره مبارکه آل عمران ،آیه 176

2-http://www.yahood.net/Book/Yahoodsinema/9.htm

3-ویل دورانت .تاریخ تمدن.ج 5،ترجمه صفدر تقی زاده و ابوطالب صارمی.ص 559 و561و560

4-http://www.farsnews.com/NewsVm.asp?ID=151730

5-http://www.ziafat.com/

و وبلاگهایی پیرامون شیطان پرستی

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...