اگر آرماگدون اتفاق بیفتد

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

آفتاب: اگر آرماگدون اتفاق بیفتد, کسانی که زنده بمانند به گذشته نگاه می کنند. آنها بخاطر می آورند ایران با پیشروی در برنامه اتمی خود همواره بر صلح آمیز بودن آن تاکید می کردند ولی گروههای افراطی صهیونیست مسیحی با تفکرات بی پایه و اساس از تمام نفوذ خود استفاده کردند تا جهان را از فعالیت های هسته ای ایران هراسان کرده تا بتوانند جهان را در معرض یک رویارویی نظامی با ایران قرار دهند. رویایی که به احتمال زیاد درآن از سلاح اتمی استفاده خواهد شد چرا که دامنه جنگ به سایر کشورها سرایت کرده و جهان را در معرض یک نبرد هسته ای تمام عیار بین شر و خیر قرار می دهد.

آفتاب: اگر آرماگدون اتفاق بیفتد, کسانی که زنده بمانند به گذشته نگاه می کنند. آنها بخاطر می آورند ایران با پیشروی در برنامه اتمی خود همواره بر صلح آمیز بودن آن تاکید می کردند ولی گروههای افراطی صهیونیست مسیحی با تفکرات بی پایه و اساس از تمام نفوذ خود استفاده کردند تا جهان را از فعالیت های هسته ای ایران هراسان کرده تا بتوانند جهان را در معرض یک رویارویی نظامی با ایران قرار دهند.رویایی که به احتمال زیاد در آن از سلاح اتمی استفاده خواهد شد چرا که دامنه جنگ به سایر کشورها سرایت کرده و جهان را در معرض یک نبرد هسته ای تمام عیار بین شر و خیر قرار می دهد.

در حال حاضر گروههای افراطی در غرب که خود را مبلغان انجیل معرفی می کنند قصد دارند آمادگی روحی یک نبرد هسته ای را در بین پیروان خود بوجود بیاورند.

 اصول و مبانی جریان مبلغان انجیل در آمریکا و انگلیس حمایت همه جانبه عقیدتی و سیاسی از صهیونیسم می باشد و آنها اعتقاد دارند که پیروان کلیسای پروتستان برای ظهور دوباره مسیح باید چند خواسته مسیح را که در تفاسیر انجیل در قرن بیستم به عنوان پیشگویی های انجیل بیان شده، عملی نمایند. حوادثی که توسط آنها باید عملی شوند، عبارتنداز: 

۱- یهودیان از سراسر جهان باید به فلسطین آورده شوند و کشور اسرائیل در گستره ای از رودخانه نیل تا رودخانه فرات به وجود آید و یهودیانی که به اسرائیل مهاجرت کنند اهل نجات خواهند بود. 

۲- یهودیان باید مسجد الاقصی و قبه الصخره در بیت المقدس را منهدم  کنند و به جای این مسجد مقدس مسلمانان، معبد بزرگ را بنا نمایند (از سال ۱۹۶۷تا به حال این مسجد در بیت المقدس بیش از صدبار مورد حمله یهودیان و مسیحیان صهیونیست قرار گرفته است) 

به لطف حمایت همه جانبه جهان مسیحی غرب از دولت تل آویو اکنون ذخایر عظیم موشک های هسته ای و انواع و اقسام تسلیحات شیمیایی و میکروبی در اسرائیل وجود دارد و در واقع، رژیم صهیونیستی را به یک «انبار مهمات و پادگان نظامی جهان مسیحی شامل ایالات متحده آمریکا و غرب» تبدیل کرده اند.

۳-روزی که یهودیان مسجد الاقصی در بیت المقدس را منهدم کنند، جنگ نهایی مقدس (آرماگدون)به رهبری آمریکا و انگلیس آغاز می شود در این جنگ جهانی تمام جهان نابود خواهد شد. 

۴- روزی که جنگ آرماگدون آغاز شود، تمامی مسیحیان پیرو اعتقادات «عملی نمودن خواسته های مسیح» که مسیحیان دوباره تولد یافته هستند، مسیح را خواهند دید و توسط یک سفینه عظیم از دنیا به بهشت منتقل می شوند و آنها از آنجا همراه با مسیح نظاره گر نابودی جهان و عذاب سخت در این جنگ مقدس خواهند بود. 

۵- درجنگ آرماگدون زمانی که ضد مسیح (دجال) در حال دستیابی به پیروزی است، مسیح همراه مسیحیان دوباره تولد یافته در جهان ظهور کرده و ضد مسیح را در پایان این جنگ مقدس شکست داده و حکومت جهانی خود را به مرکزیت بیت المقدس برپا خواهد ساخت و معبدی به جای مسجد الاقصی در بیت المقدس- که توسط مسیحیان و یهودیان قبل از آغاز جنگ آرماگدون ساخته شده- محل حکومت جهانی مسیح خواهد بود. 

۶- دولت صهیونیستی اسرائیل با کمک آمریکا و انگلیس مسجد اقصی و مسجد صخره در بیت المقدس را نابود خواهد کرد و معبد بزرگ به دست آنان در این مکان ساخته خواهد شد و این رسالت مقدس به عهده آنهاست. 

7- قبل از آغاز جنگ آرماگدون، رعب و وحشت جامعه آمریکا و اروپا را فرا خواهد گرفت. 

8- قبل از ظهور دوباره مسیح، صلح در جهان هیچ معنی ندارد و مسیحیان برای تسریع در ظهور مسیح باید مقدمات جنگ آرماگدون ونابودی جهان را فراهم نمایند. 

مسیحیان صهیونیست هم چون فرقه پروتستان ها در آمریکا و انگلیس اعتقاد دارند که مسیح همیشه در امور خاورمیانه به سود دولت اسرائیل مداخله کرده و اعلام می دارند که خواست دولت اسرائیل در حقیقت خواست مسیح است لذا و مذاکرات صلح در خاورمیانه بیهوده است و تأسیس کشور اسرائیل بزرگ از رودخانه نیل تا رودخانه فرات، خواست مسیح می باشد که به زودی عملی خواهد شد.

اوضاع سیاسی جهان و اظهارات برخی از سیاستمداران غربی در هفته های اخیر می تواند نوعی زنگ خطر تلقی گردیده که شرایط آینده اصلا قابل پیش بینی نیست. برای مثال چه کسی فکر می کرد فرانسه اولین کشوری خواهد بود که مستقیما تهدید به استفاده از سلاح اتمی می کند.

 صهیونیست های یهودی هم

طبق اعتقاد به مجموعه قوانین دینی خود «تلمود» به مکتب «خواسته های خدا» اعتقاد دارند و مطابق این اعتقاد آنها برنامه ای را اجرا می نمایند که با کمک دولت های آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای غربی بتوانند مسجد مقدس الاقصی در بیت المقدس را تخریب کرده، کشور اسرائیل بزرگ را با نابودی کامل کشورهای اسلامی به وجود آورند. 

به همین منظور میان صهیونیست های یهودی و صهیونیستهای مسیحی از فرقه پروتستان اتحاد و هماهنگی کامل وجود دارد و مسیحیان پیرو اعتقاد «خواسته های خدا» همواره اظهار می دارند هر عملی که از سوی دولت اسرائیل انجام می شود، در حقیقت از سوی مسیح طراحی شده و باید توسط مسیحیان سراسر جهان مورد حمایت قرار گیرد. 

به لطف حمایت همه جانبه جهان مسیحی غرب از دولت تل آویو اکنون ذخایر عظیم موشک های هسته ای و انواع و اقسام تسلیحات شیمیایی و میکروبی در اسرائیل وجود دارد و در واقع، رژیم صهیونیستی را به یک «انبار مهمات و پادگان نظامی جهان مسیحی شامل ایالات متحده آمریکا و غرب» تبدیل کرده اند. البته هدف استراتژیک جهان مسیحی غرب این است که کشورهای اسلامی را در زمینه های اقتصادی و نظامی برای همیشه ضعیف نگاه دارند. 

اما جدا از تمامی حمایت های مادی و نظامی غرب از اسرائیل جهان در هفته های گذشته شاهد اظهارات ژاک شیراک بود که صحبت از حمله هسته ای به کشورهای تروریست یا حامی تروریست کرده بود. اوضاع سیاسی جهان و اظهارات برخی از سیاستمداران غربی در هفته های اخیر می تواند نوعی زنگ خطر تلقی گردیده که شرایط آینده اصلا قابل پیش بینی نیست. برای مثال چه کسی فکر می کرد فرانسه اولین کشوری خواهد بود که مستقیما تهدید به استفاده از سلاح اتمی می کند. 

چه کسی می تواند در جدیت سخنان موفاز, وزیر دفاع اسرائیل در اینکه گفت ما باید قابلیت دفاع از خودمان را با تمامی امکانات ( استفاده از سلاح هسته ای) داشته باشیم و باید برای همین خودمان را آماده کنیم شک کند.  انسانها طوری به سمت جنگ رژه می روند که گویی جنگ ها از پیش برای بشریت مقرر شده اند, در حالیکه آنها دچار سوءتفاهم شده اند, آنها بدون توجه به غفلت و خودخواهی خود سرنوشت یا دستگاههای اطلاعاتی را مقصر معرفی می کنند

چه کسی فکر می کرد روزی

ایران تهدید به قطع یا کاهش صادرات نفت خود کند و با این تهدید ( اگر عملی شود) اقتصاد جهانی را به دوران عصر یخبندان وارد کند. احمدی نژاد تنها رئیس جمهوری است که غرب را با چنین تهدید بزرگی مواجه کرده است. 

اگر تمامی تهدیداتی که هر روز از سوی هر کشوری (فرانسه, اسرئیل, آمریکا و...) مطرح می شود زنگ خطر را به صدا در می آورند, خطر اشتباهات مرگبار هر روز پیش از پیش می گردد.

 پیدا کردن راه حلی برای حل این بحران هسته ای روز به روز پیچیده تر می شود. وقتی ژاک شیراک73 ساله در هفته های گذشته گفت راه سومی در مقابل سکون یا نابودی وجود دارد و آن استفاده از سلاح اتمی است شاید در حال بازی با رسانه های جمعی بود, بعضی های می گویند شیراک با آن اظهارت می خواسته خودی نشان بدهد.

 اما موضوع این است که شیراک کسی است که قدرت صدور فرمان استفاده از 300 کلاهک هسته ای را دارد ولی نکته در این است که هنگامی کسی چنین تهدید بزرگی می کند حتما آمادگی عملی کردن تهدیدش را دارد.  باربارا تاچمن یک مورخ غربی 50 سال پیش به این موضوع اشاره کرده بود که " انسانها طوری به سمت جنگ رژه می روند که گویی جنگ ها از پیش برای بشریت مقرر شده اند, در حالیکه آنها دچار سوءتفاهم شده اند, آنها بدون توجه به غفلت و خودخواهی خود سرنوشت یا دستگاههای اطلاعاتی را مقصر معرفی می کنند" تاریخ پر از مثالهائی ازاین گونه است, تهاجم به عراق در سال 2003 یکی از مثالهای اخیر است. بعضى‏ها بر این عقیده‏اند که پیش‏بینى قابل توجهى درباره جورج دبلیو بوش وجود دارد، مردى که سخن خود را با یک خطابه مذهبى بسیار قوى و ورزیده القا مى‏کند، همچنین عقاید مذهبى و باورهاى دینى را در سیاست هاى خارجى‏اش دخالت مى‏دهد، پر واضح است که بسیارى از حامیان مذهبى بوش، از حوادث عراق به عنوان تحقق یک پیشگویى تعبیر کرده‏اند. اما سوال این است که چگونه ایران را از اینکه گزینه بعدی باشد دور نگه داریم؟  البرادعی چندی پیش گفت دیپلماسی فقط گفتگو نیست, دیپلماسی باید توسط فشار و در نهایت اعمال زور پشتیبانی شود, ما قوانینی داریم و باید هر کاری انجام دهیم تا از قوانین محافظت کنیم.

در هفته های آینده جلسات زیادی برگزار خواهد شد تا پرونده فعالیت های هسته ای ایران را بیشتر بررسی کند, در حال حاضر پرونده ایران به شورای امنیت ارجاع داده شده ولی همه چیز بستگی به گزارش نهایی البرادعی رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی دارد. او چندی پیش گفته بود که پرونده ایران پیچیده است و باید اطلاعات بیشتری برای ارائه گزارش داشته باشد.

تاریخ نشان داده که هیچوقت نگرانی های غرب واقعی نبوده است. تجربه جنگ عراق نشان داده که ادعاهای بوش و بلر در خصوص تلاش عراق برای ساخت و تولید سلاح های کشتار جمعی تنها بهانه ای برای حمله به این کشور بوده است.

 البرادعی مردی است که موفق به دریافت جایزه صلح نوبل شده و جهان در انتظار گزارش البرادعی برای تصمیم گیری نهایی در خصوص فعالیت های هسته ای ایران است.

 با وجودی که چند سال از همکاری میان آژانس و ایران می گذرد البرادعی همچنان ادعا می کند که ایران اطلاعات مورد نیاز را در اختیار وی قرار نمی دهد تا او بتواند در مورد صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ایران تصمیم قطعی گرفته و نظر نهایی خود را اعلام کند.

 چندی پیش او گفت که برای تصمیم گیری نهایی نیاز به آزمایشهائی برای اندازه گیری میزان تشعشعات رادیواکتیو داریم. البرادعی چندی پیش گفت دیپلماسی فقط گفتگو نیست, دیپلماسی باید توسط فشار و در نهایت اعمال زور پشتیبانی شود, ما قوانینی داریم و باید هر کاری انجام دهیم تا از قوانین محافظت کنیم. 

در حال حاضر ابهاماتی وجود دارد که باید آنها را بررسی کنیم, ما هنوز برای ارائه گزارش نهایی آماده نیستیم و نمی خواهیم بدون رسیدن به جواب قطعی برای سوالهایمان گزارشی ارائه کنیم.  ولی نکته ای که غرب نباید آنرا فراموش کند این است که ایران عراق نیست, بنابراین بهتر است که غرب با یک دیپلماسی خشن به سوی تحقق بخشیدن به مکاشفات یوحنا نرود, چرا که جنگ با ایران سرنوشت جهان را در تاریکی فرو می برد.

از طرفی تهران حق دارد به راحتی پیشنهاد روسیه را برای غنی سازی در خاک این کشور قبول نکند. برای قرنها حکومت های گذشته ایران توسط روسها تهدید شده و این طبیعی است که آنها با پذیرش غنی سازی اورانیوم در روسیه که سرنوشت فعالیت های هسته ای آنان را در دست مسکو قرار دهد به راحتی موافقت نکنند, این اقدامی است که هر دولت دیگری نیز در ایران به آسانی با پذیرش آن موافقت نمی کند. قطع گاز روسیه به اوکراین و خرابکاری عمدی روسها در خطوط انتقال گاز به گرجستان باعث شده که تصمیم گیری برای آنها سخت تر از همیشه گردد.

تأثیر تبلیغات گسترده دستگاههای ارتباط جمعی آمریکا که کاملاً تحت کنترل صهیونیست ها ست، مردم آمریکا را به زود باورترین مردم جهان تبدیل کرده و حادثه ۱۱ سپتامبر هم کینه و نفرت مردم آمریکا و جهان غرب را به خاطر تبلیغات هدایت شده علیه اعراب و مسلمانان برانگیخته است.

صهیونیست ها و طرفداران آنها که سال ها یک سلسله برنامه های دینی، فرهنگی، اجتماعی، و سیاسی تبلیغ کرده اند، با حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ بهترین فرصت را به دست آوردند تا برنامه هایشان را با سرعت بیشتری به مردم آمریکا و اروپا بقبولانند و در حال حاضر می کوشند برنامه های خود را عملی کنند. 

در دوران جنگ سرد، آمریکا اتحادجماهیر شوروی سابق را «امپراتوری شر» معرفی می کرد و بعد از جنگ سرد دستگاههای ارتباط جمعی آمریکا ترس از مسلمانان را تبلیغ کردند ولی بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر این تبلیغات علیه اسلام و مسلمانان جهان در دنیای غرب به اوج خود رسیده است.

 ولی نکته ای که غرب نباید آنرا فراموش کند این است که ایران عراق نیست, بنابراین بهتر است که غرب با یک دیپلماسی خشن به سوی تحقق بخشیدن به مکاشفات یوحنا نرود, چرا که جنگ با ایران سرنوشت جهان را در تاریکی فرو می برد.

http://www.aftabnews.ir/vdcb0zbf.rhb9zpiuur.html

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...