ادعای اسرائیل: کشف مقبره‌ی مسیح (ع) در بیت‌المقدس

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۱ دیدگاه

 

"در تازه‌ترین اکتشافات آثار تاریخی در اسراییل محل دفن عیسی مسیح (ع) در بیت‌المقدس کشف شده است که این کشف تاریخی توسط یک فیلم مستند که حاصل سال‌ها تلاش و تحقیق است به جهان ارایه خواهد شد."

روزنامه‌ی دارالخلیج نوشت: اسراییل در تازه‌ترین ادعای خود عنوان ساخته است که مقبره‌ی حضرت عیسی مسیح (ع) در شهر بیت‌المقدس کشف شده است.

به گزارش ایسنا روزنامه‌ی دارالخلیج -چاپ امارات- با اشاره به ادعاهای یک تهیه کننده و کارگردان اسراییلی که مدعی شده است به زودی طی کنفرانس خبری فیلم مستند تاریخی با مدارک و اسناد موثق را به جهان ارایه خواهد داد و این فیلم ثابت خواهد کرد که مقبره‌ی حضرت مسیج (ع) به همراه مادرش در بیت‌المقدس است، نوشت: اسراییل این بار در تازه‌ترین ادعاهای خود عیسی مسیح (ع) و مسیحیت را هدف قرار داده است و درصدد لرزاندن ارکان مسیحیت است.

پرفسور عاموس کلونیر، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اسراییلی در گفت‌وگو با روزنامه‌ی یدیعوت آحارونوت مدعی شد: در تازه‌ترین اکتشافات آثار تاریخی در اسراییل محل دفن عیسی مسیح (ع) در بیت‌المقدس کشف شده است که این کشف تاریخی توسط یک فیلم مستند که حاصل سال‌ها تلاش و تحقیق است به جهان ارایه خواهد شد.

وی ادعا کرد: این مقبره یا منطقه‌ی تاریخی پیش از این در سال 1980 کشف شده بود و از آن فیلم‌برداری مستند انجام گرفته است و این فیلم به صورت مستقیم برای اولین بار و طی برگزاری کنفرانس خبری در نیویورک روز دوشنبه برای تمامی‌ مردم به نمایش در می‌آید و این حادثه ارکان دین مسیحیت را خواهد لرزاند!

کلونیر در ادامه‌ی ادعایش افزود: کشف این منطقه‌ی تاریخی و این حادثه‌ی بزرگ تاریخی تنها توسط من انجام نگرفته است بلکه در این قضیه دانشمندان و باستان‌شناسان مشهور نیز شرکت داشتند و این تحقیقات توسط آنان نیز انجام گرفته است که شامل ارزیابی نقش و کارهای موجود در این مکان تاریخی و حتی آزمایش دی.ان.ای نیز بوده است.

این پرفسور اسراییلی گفت: پیش از این 10 تابوت در منطقه‌ی تلبیوت، واقع در بیت‌المقدس در سال 1980 کشف شده بود که نام مریم (ع)، مسیح (ع) و فرزند مسیح بر روی سه تابوت حک شده است.

وی ادعا کرد: این فیلم که به نام‌ «مقبره‌ی مسیح» پخش خواهد شد با مشارکت و کارگردانی مشترک یک کارگردان فیلم‌های مستند کانادایی و جیمز کامرون، کارگردان فیلم تایتانیک برنده‌ی سه جایزه‌ی اسکار، تهیه شده است.

قرار است که شبکه‌ی چهار انگلیس، شبکه‌ی تلویزیونی ویژن کانادا و شبکه‌ی 8 اسراییل به صورت مستقیم این کنفرانس خبری و پخش فیلم را پوشش دهند.

  • Shane

    Shane

    • ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۰:۱۱

    What a stuff of un-ambiguity and preserveness of valuable familiarity regarding unexpected emotions.