آیا عدد 666 عدد شیطان یا دجال است؟

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

"سپس جانور عجیب دیگری دیدم که از داخل زمین بیرون آمد ...بزرگ و کوچک ،فقیر وغنی،برده و آزاد را وادار کرد تا علامت مخصوص را بر روی دست راست یا پیشانی خود بگذارند و هیچ کس نمی توانست شغلی بدست بیاورد تا چیزی بخرد مگر اینکه علامت مخصوص این جانور ،یعنی اسم یا عدد او را بر خود داشته باشد.این خود معمائی است و هر که باهوش باشد می تواند عدد جانور را محاسبه کند .این عدد،اسم یک انسان است و مقدار عددی حروف اسم او به 666 می رسد. (عهد جدید . مکاشفه. باب بیستم(

در روز ششم ژوئن 1976 فیلم "طالع" که با نام طالع نحس در ایران به نمایش درآمد به کارگردانی ریچارد دانر روی پرده رفت و کمپانی سازنده برای نمایش آن روی تاریخ 6/6/1976 تاکید فراوان کرد.همان کاری که 30 سال بعد هم برای بازسازی فیلم انجام شد و به رغم آنکه عنوان اضلی فیلم "طالع 666" است اما بر روی تاریخ نمایش آن یعنی 6/6/2006 تبلیغات مفصلی صورت گرفتتا تمرکز مخاطب را بر روی عدد فوق هدایت کند.عدد 666 همواره بعنوان علامت و عدد شیطان معرفی شده است.حتی ما در فیلم کمدی "مسحور " نیز می بینیم که قهرمان فیلم هر گاه می خواست توسط خانم شیطان از دنیای رویا به جهان واقعیت برگردد ناچار بود با  موبایل با وی با شماره 666 تماس بگیرد.

حتی شنیدیم سال گذشته در روز ششم ژوئن 2006 عده زیادی از مردم امریکا و اروپا از خانه خارج نشده اند و به سرکار خود نرفتند و عده ای هم برعکس عده اول این روز را خوش یمن دانسته و مراسم عروسی خود را در این روز برگزار کرده اند.

در فیلم "رمز داوینچی "هم در دو صحنه همان عدد 666 مشاهده میشود .یکبار در عکسهای عکاس فیلم از جسد پرستاری که خود کشی کرده و دیگری وقتی "رابرت تورن"آنرا در میان موهای "دیمین" و بر فرق سر او مشاهده میکند.

اما برخی دیگر معتقدند که بر اساس یافته های جدید عدد شیطان 666 نیست و عدد 616 ذکر شده است که از اعتبار کمتری برخوردار است.این اعداد در قدیم بر اساس ارزش حروفی تعیین میشد که در نام افراد بکار می رفت.مسیحیان در آن دوران برای پنهان کردن نام خود از قراردادهایی استفاده می کردند و نام خود را به عدد می نوشتند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...