تفاوت ارواح و اشباح در چیست؟

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۱ دیدگاه

تظاهر شبح به حالت ابر متراکم یا به صورت بخار که مانع نور نیست قابل مشاهده است روح ممکن است چند سال بر یک شخص واحد به منظور معینی ظاهر شود.

شبح روح گاه برای وفای بعهد تظاهر نماید.

گاه شخصی که به قتل رسید روحش خواهان معرفی قاتل است. برخی ارواح فقط در جلسات روحی حاضر به ارتباط به زندگان هستند.

بعضی از ارواح بطریق الهام و تله پاتی بازماندگان ملاقات می نمایند.اشباح مسافرت نمی‌کنند. مردم را تعقیب نمی نمایند. بندرت اطراف محل مرگ شخص را ترک می گویند. یک شبح گاه در سرتاسر خانه پرسه میزند. ممکن است در باغ یا جاهای نزدیک به محل سکونت خود دیده شود ولی سوار اتومبیل یا اتوبوس نمی‌شود یا درآن شهر ظاهر نمی گردد.تمام کاری که شبح انجام می دهد تکرار لحظات نهائی مرگش در نا آگاهی است و در این حالت از انجام کارهای بیشتر عاجز است. اشباح برای زندگان خطری ندارند در مواردی که شبح سبب آزار به مردم شده یک وابستگی قبلی میان شخص و شبح وجود داشته است. اما بطور کلی اشباح بر مردم حمله نمی‌کنند و بر اثر دیدن یا در صورتیکه شخص بتواند با آنها ارتباط برقرار کند خطری متوجه شخص نخواهد بود.اگر غیر از این بود اردوگاهها و سایر امکان وحشت آور مانند اردوگاههای کار اجباری وزندانها می بایست پراز اشباح باشند درحالیکه چنین نیست.و این موضوع به حالت شخص درلحظه مرگ بستگی دارد که آیا مرگ مورد قبول او در حال گیجی قرار میگیرد واوبه مرحله بعدی وجود میرود یا اینکه اواز تشخیص این امر که تحولی در حال وقوع است عاجز خواهد بود ودر نتیجه به کره زمین یعنی محیط فیزیکی که با آن آشنا بوده می چسبد وخود را وابسته مینماید.

  • Nilda

    Nilda

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۵:۰۱:۵۳

    Pretty portion of content. I simply stumbled upon your web site and in accession capital to say that I get in fact enjoyed account your blog posts.
    Any way I will be subscribing in your feeds and even I achievement you access persistently rapidly.