ارتباط با ارواح

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

شرایط لازم برای ارتباط با ارواح

ارتباط با ارواح به روش بیهوشی مدیومی شرایط و قوانین زیادی دارد که به اعتراف علمای روحی تاکنون علم موفق به کشف و شناخت آنها نشده است.البته انسان با ریاضت صحیح و تزکیه نفس و صفای باطن میتواند به مقامی برسد که بدون واسطه با ارواح ارتباط برقرار مند چنان که این حالات را در زندگی و سیر انسان‌های عارف و الهی میبینیم. اما شرایط و ویژگی‌هایی که در ارتباط روحی از طریق بیهوشی مدیومی تجربه و تحصیل شده و لازم است رعایت گردد عبارت اند از: 1-وجود مدیوم یا واسطه که از توانای و قابلیت بالایی برخوردار باشد. 2-میگویند در جسم مدیوم مقدار زیادی از ماده اکتوپلاسم یا تلیپلاسم موجود میباشد.این ماده به ارواح قدرت خواهد میدهد تا با استفاده از آن دستگاه صوتی (دهان.گلو و زبان)خود را کمی غلیظ تر کرده و به شکل دهان و زبان و گلوی ما در آورند تا برای زنده‌های زمینی امواج صوتی تولید کنند. علمای علم روحی میگویند:به تحقیث ثابت شده که بیشتر مردن به اختلاف درجات دارای صفات مدیومی هستند و این اختلاف هم به واسطه کمی و یا زیادی ماده((اکتوپلاسم))در بدت آنها میباشد. 2-در شب و تاریکی :زیرا چراغ کم نور خصوصا" نور قرمز خیلی کم. 3-توافق فکری و اعتقادی میان حاضرین در جلسه و فرد راهنما و داشتن صفای باطن عده ای گفته اند برای ایجاد توافق فکری بهترین چیز امواج موسیقی است آن هم سرودهای دینی 4-مداومت در انجام کار جهت تشخیص و تطبیق صداها 5-خواندن ذکرهای مخصوص(مثل دعا و فاتحه) 6-خواندن سرودهای دینی جهت ایجاد ححالات موافق بین حاضرین 7-روح طالب ارتباط حضور در جلسه را اراده کند 8-انتخاب مکانی مناسب که به دور از جنجال و شلوغی باشد 9-حضور راهنمایی دقیق و هماهنگ امور آموزش ارتباط با ارواح(روش کتابت)

موضوع : آموزش ارتباط با ارواح(کتابت)  

بسم الله الرحمن الرحیم چگونه کتابت روحی و القائی انجام بدیم؟ دوستان روش کتابت یکی از روش‌هایی است برای ارتباط با ارواح استفاده میشه. همگام با شروع جلسه بینندگی قلم و کاغذی آماده و قلم‌ها را در حین بینندگی در روی کاغذ به حالت نوشتن می گذاریم و در حالی که چراغ خاموش است و آن را نگاه نمی کنیم.توجه کنید نگاه نمیکنیم. با قرائت سوره حمد و توحید و سوره قدر و کوثر در حق ارواح آنهایی که به امر قانون(توضیحشو در مطالبی که نوشتم است)وارد عمل میگردند و دست شما روی کاغذ به حرکت در خواهد آمد خود خواهید دید که این حرکت از شما نمیباشد.در ابتداء حرکت‌ها جزئی و در بعضی از افراد به حالت نوشتاری نزدیک تر و در بعشی به نسبت توان روحی و هماهنگی با ارواح شروع به نوشتن می‌کنند. به تمرینات مکرر از طرف قانون (همان جایی که باید اجازه بدهند که ارواح با ما ارتباط برقرار کنه)از طرف قانون شما یاری خواهید شد ضمنا یادآوری تابع قانون بودن الزامی است(تابع ائمه اطهار و...) به امید موفقیت راستش اول نمیخواستم این آموزش رو در اینجا بیارم اما خوب....... التماس دعا   احضار ارواح یا ارتباط با ارواح؟

موضوع : احضار ارواح یا ارتباط با ارواح؟   بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله محمد و آل الطاهرین احضار ارواح یا ارتباط با ارواح؟ آیا مساله ارتباط با ارواح از طریق مدیوم به معنای احضار و تسخیر ارواح است؟آیا میتوناد ارتباط با ارواح رو همون احضار ارواح بدونیم؟ وآیا ((علم اسپریتیسم))به چنین معنایی دلالت دارد؟ عده ای گفتند:اصولا ارتباط با ارواح از طریق مدیوم‌ها به معنای احضاز و تسخیر ارواح نیست.بلکه به معنای ((ارتباط))با ارواح است.لذا ((اسپریتیسم))به معنای((ارتباط با جهان غیر مرئی))است.نه به معنای ((احضار))ارواح.و ممکن نیست کسی ارواح را تسخیر کند.و تسلیم اراده خود نمیاید.و اساسا ارتباط مدیومی این مساله را رد میکند زیرا این مدیوم است که محکوم روح میشود. و لذا ما در الفاظ و معانی کلمات بحثی نداریم.منتها در خود ارتباط مدیومی احضار خوابیده است و چون ما نمیتوانیم ارواح را احضار و با آنها به طور مستقیم ارتباط برقرار نماییم شخص را به عنوان واسطه(مدیوم)برای این کار قرار میدهیم. یعنی خود ارواح خواهان ارتباط با انسان‌های زمینی از طرثق مدیوم نیستند.بلکه این ما هستیم که با تشکیل جلسه ارتباط روحی اقدام به این کار می کنیم.و در حقیقت و با آنها ارتباط برقرار میکنیم.و لذا اگر چه کلمه(اسپریتیسم)در ظاهر به معنای احضار ارواح نباشد ولی به هر حال نتیجه و هدف آن احضار و سپس ارتباط با ارواح است. البته ناگفته تماند که آنچه از تعلیمات روح در جلسه ارتباط روحی به صورت سوال وجواب بدست آمده اینست که اولا:حضور روح در جلسه ارتباط منوط به ظروف و درجات و عواملی است که روح در آن قرار دارد و ثانیا" در پذیرش دعوت احضار کنندگان کاملا آزاد است نه مجبور موفق باشید. احضار ارواح یا ارتباط با ارواح؟

موضوع : احضار ارواح یا ارتباط با ارواح؟   بسم الله الرحمن الرحیم و صل الله محمد و آل الطاهرین احضار ارواح یا ارتباط با ارواح؟ آیا مساله ارتباط با ارواح از طریق مدیوم به معنای احضار و تسخیر ارواح است؟آیا میتوناد ارتباط با ارواح رو همون احضار ارواح بدونیم؟ وآیا ((علم اسپریتیسم))به چنین معنایی دلالت دارد؟ عده ای گفتند:اصولا ارتباط با ارواح از طریق مدیوم‌ها به معنای احضاز و تسخیر ارواح نیست.بلکه به معنای ((ارتباط))با ارواح است.لذا ((اسپریتیسم))به معنای((ارتباط با جهان غیر مرئی))است.نه به معنای ((احضار))ارواح.و ممکن نیست کسی ارواح را تسخیر کند.و تسلیم اراده خود نمیاید.و اساسا ارتباط مدیومی این مساله را رد میکند زیرا این مدیوم است که محکوم روح میشود. و لذا ما در الفاظ و معانی کلمات بحثی نداریم.منتها در خود ارتباط مدیومی احضار خوابیده است و چون ما نمیتوانیم ارواح را احضار و با آنها به طور مستقیم ارتباط برقرار نماییم شخص را به عنوان واسطه(مدیوم)برای این کار قرار میدهیم. یعنی خود ارواح خواهان ارتباط با انسان‌های زمینی از طرثق مدیوم نیستند.بلکه این ما هستیم که با تشکیل جلسه ارتباط روحی اقدام به این کار می کنیم.و در حقیقت و با آنها ارتباط برقرار میکنیم.و لذا اگر چه کلمه(اسپریتیسم)در ظاهر به معنای احضار ارواح نباشد ولی به هر حال نتیجه و هدف آن احضار و سپس ارتباط با ارواح است. البته ناگفته تماند که آنچه از تعلیمات روح در جلسه ارتباط روحی به صورت سوال وجواب بدست آمده اینست که اولا:حضور روح در جلسه ارتباط منوط به ظروف و درجات و عواملی است که روح در آن قرار دارد و ثانیا" در پذیرش دعوت احضار کنندگان کاملا آزاد است نه مجبور موفق باشید.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...