نظر و دیدگاه نویسنده وبلاگ

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

اساطیر همواره مورد نظر بشر بوده است. حتی در زمان باستان. اساطیر در ارضاء روحی و روانی انسانهای عادی که نمی‌‌توانند بسیاری از کارها را انجام دهند نقش قهرمانها و یا برآورده‌کننده آرزوهای محال را دارند. از آنجا که قرار است در این وبلاگ از اساطیر یونان آغاز کنیم ذکر این نکات لازم به نظر آمد:

1-در زمان شکل‌گیری این اساطیر دین اسلام ظهور نکرده بود و بسیاری از این اساطیر و داستانهای آنها با موازین اسلامی مطابقت ندارد. بنابراین اگر به اصطلاحاتی برخودر کردید مانند خدای باران یا خدای باد و یا خدای خدایان تعجب نکنید. این طرز تفکر در زمان یونان باستان بوده است که امروزه می‌دانیم بسیاری از آنها غلط می‌باشد.

2-بنا بر ماده یک نام بردن اساطیری مثل خدای خدایان و یا خدای رعد فقط جنبه ذکر تاریخ دارد. ضمن آنکه اکثر این اطلاعات از سایت ویکیپدیای فارسی گرفته شده و در مواردی که این سایت فاقد اطلاعات بوده سعی شده است از دیگر سایتها اطلاعات بدست آورم که اطلاعات در سایر سایتها بسیار محدود است. همچنین تصاویر همگی خیالی است. هیچ مدرکی وجود ندارد که این تصاویر واقعیت داشته باشد. بنابراین اگر از عکسی استفاده شده جنبه سمبولیک دارد و به هیچ وجه سندیت ندارد. چنانچه تصادفا مشابهتی با تصویر دیگری مشاهده شد صرفا جنبه تصادف دارد.

3-مدیریت وبلاگ آماده پذیرش و دریافت هرگونه اطلاعات جدید را دارد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...