آیا اسرائیل در سال 2012 محو خواهد شد؟

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه


چند هفته قبل مقاله‌ای در خصوص نابودی اسرائیل در سال 2022 منتشر شد که بر اساس نوشته‌های دینی قدیم و پیشگویی‌های عده‌ای از تحلیل گران از جمله محمدالنجار بود. محمد نجار در یکی از مقالاتی که در سال 1994 به رشته تحریر درآورد پیش بینی کرده بود که آمریکا در سال 2008 داری یک رئیس جمهور سیاهپوست خواهد بود و چنانکه می بینیم امری بود که اتفاق افتاد .
همین موضوع باعث شد تا مقالات مربوط به نابودی اسرائیل درسال 2022 را مجددا مرور کنم که این امر مرا به ملاقات با عالم و متفکر فلسطینی "بسام نهاد جرار" راهنمایی کرد وی که در اردوگاه "الابعاد" مخصوص رهبران حماس و جهاد اسلامی در "مرج الزهور" در جنوب لبنان ساکن است ضمن این دیدار به تشریح مطالعات خود در این خصوص پرداخت که بعدها نیز کتابی در این زمینه منتشر شد که بسیار مورد توجه عموم مردم نیز قرار گرفت.
موضوعی که امروز به آن می‌پردازیم نابودی اسرئیل در سال 2012 است که تاریخی است بسیار نزدیک به سال جاری و به عبارت دیگر تاریخی است که بسیاری از ما امید داریم شاهد آن باشیم . اما این خبر مسرت‌بخش جدای از خبر بد نابودی جهان در سال 2012 نیست.
از سویی دیگر خاخامات و جادوگران یهودی معتقدند که سرنوشت عالم مرتبط به سرنوشت و بقاء اسرائیل است و نابودی اسرائیل در سال 2012 به معنای پایان این جهان است.
فرقه‌ای از مسیحیان نیز معتقدند که مسیح در آخر الزمان ظهور خواهد کرد و ظهور مسیح به منزله نابودی جهان است. این افراد پیش‌بینی‌های خود را از منابعی همچون تورات و زبور اخذ کرده‌اند اما در ادیان و تمدنهای و فرهنگهای دیگر نیز شاهد این پیش‌بینی هستیم که پایان جهان در سال 2012 می باشد بدون اینکه این موضوع را به تاریخ نابودی اسرائیل مربوط بدانند.
این در حالی است که برخی از دانشمندان اسلامی معتقدند که نابودی اسرائیل در سال 2012 شروع نابودی ظلم و شر در جهان بوده اما لزوما به معنای نهایت و پایان این جهان نیست.
آنچه در این مقاله به آن می پردازیم تخفیف مدت ده سال از سال 2022 به 2012 نیست بلکه بر اساس مطالعات علمی و دینی انجام شده می باشد . فهد الاحمدی در این خصوص می گوید: در سال 1986 دانشمندان زمین شناسی لرزشهای الکترومغناطیس را از عمق صخره های زمین دریافت و ثبت کردند که قدرت آن به 7.6 هرتز در ثانیه می رسید و به زودی متوجه شدند که این لرزشها بطور هماهنگ و مساوی در تمام نقاط زمین وجود دارد و قابل ثبت و اندازه‌گیری می‌باشد. دانشمندان این لرزشهای الکترومغناطیس را خاص کره زمین دانسته و به آن لقب "ضربات نبض زمین " را اطلاق نمودند .
با مطالعات بیشتر بر روی این امواج الکترومغناطیس مشخص شد که شدت این امواج در حال کاهش بوده بطوریکه برخی از دانشمندان معتقدند این امواج تا سال 2012 بطور کلی محو خواهد شد . همانطور که می‌دانیم کره زمین دارای یک جو مغناطیسی در اطراف خود بوده که محافظ زمین در برابر پرتو ها و اشعه‌های خطرناک کیهانی می باشد . جهت این میدان مغناطیسی در طی عمر زمین بارها دستخوش تغییر شده بطوریکه سنگهای حاوی عنصر آهن در صخره های آتشفشانی این موضوع را تایید ثابت می نماید . در عصر کنونی نیز این حوزه مغناطیسی به شدت در حال کاهش می‌باشد بطوریکه بعضی از دانشمندان معتقدند این حوزه مغناطیسی قبل از اینکه مجددا به تدریج به حالت ارتفاع در لرزشهای الکترومغناطیسی باز گردد تا سال 2012 بطور کامل ناپدید خواهد.
این تاریخ دقیقا در مقاله‌ای قدیمی باعنوان " آیا جهان در سال 2012 پایان خواهد یافت" آمده است . در این مقاله بر اساس پیشگویی سرخپوستان " مایا" نهایت جهان در این تاریخ پیش بینی شده است . هر چند ملل متعددی سعی در پیش گویی تاریخ پایان جهان نموده اند اما تمدن " مایا " در امریکای لاتین با رسم جداول ریاضی و محاسبات فلکی دقیق و پیچیده ای تعداد زیادی از بلایای آسمانی و اتفاقات طبیعی و اموری از قبیل سیل و طوفان و خشکسالی را بطور دقیق پیش بینی و ثبت نموده است .
اما پیشگویی بزرگ مایا در خصوص تاریخ پایان این جهان مورد توجه بسیاری از مورخین قرار گرفته زیرا این پیشگوییها نه بر اساس اساطیر و خرافات و پیش گویی های منجمان بلکه بر اساس محاسبات دقیق ریاضی و متابعت ان در زمانی طولانی صورت گرفته است .
نکته قابل توجه در این خصوص تنها حقایق زمین شناسی در این خصوص نبوده بلکه تمدنهای جهانی دیگری در این عقیده مشترک هستند که سال 2012 سالی مصیبت بار برای جهان است .مثلا در آسیا در کتابهای منجمین چینی آمده است که مدت "امپراطوری شانج " که از سال 1766 قبل از میلاد مسیح در چین حکومت می کرده اند بمدت 3778 سال و تا پایان جهان ادامه خواهد داشت و این تاریخ تقریبا مطابق با سال 2012 میلادی می باشد .
در فرانسه نیز بر اساس پیش گویی های نوستراداموس " مستشار ملک شارل نهم " آمده است که سیارات منظومه شمسی در پایان دو هزار سال دچار آشفتگی شده و پس از 12 سال بعد از آن یعنی 2012 موجب ویرانی و نابودی حیات خواهند شد. این پیشگویی مجددا در سال 1980 در ژاپن قوت گرفت هنگامی که دانشمند ریاضیدان ژاپنی " هایدو ایتاکاوا" بیان داشت که مجموعه سیارات منظومه شمسی در اگوست سال 2012 در یک پدیده ای نادر همگی در یک خط در پشت خورشید قرار خواهند گرفت و این موضوع سبب تغییرات شدید جوی و آب و هوایی در کره زمین و پایان حیات بر روی آن خواهد شد .
نکته عجیب تر اینکه ادیان سه گانه آسمانی در این موضوع که سال 2012 سال مصیبت باری خواهد بود اتفاق نظر دارند .
در حالیکه قوم "مایا "معتقد است که بشر در دوره های مساوی زمانی پنج هزار ساله عمر می کند ، همین نظریه را در تورات شاهد هستیم که معتقد است خلقت انسان از زمان پیدایش و بقای آن بر روی زمین پنج هزار سال طول خواهد کشید که انتهای آن بر اساس تورات سال 2012 می باشد . این پیشگویی موافق بسیاری از پیشگوییهای مسیحی می باشد که غالب آنها از کتب عهد عتیق و تورات برگرفته شده و بیشتر مسیحیان همانند ما مسلمانان اعتقاد به ظهور مهدی در اخر الزمان دارند.
بسیاری از مسیحیان بر اساس پیش بینی دانیال نبی در انجیل معتقدند که ظهور مهدی در تاریخ 2012 می باشد .
شیخ امین جمال الدین در کتاب " عمر امت اسلام و نزدیکی ظهور مهدی علیه السلام " می گوید : به نظر من سال 2012 سال نابودی دولت اسرائیل نیست بلکه سال شروع شکستها و نابودی اسرائیل به دست مهدی "عج" و یارانش خواهد بود و زوال پایان کیان اسرائیل به دست عیسی مسیح خواهد بود . مشابه این کلام را می توان در کتاب " یوم الغضب" نوشته شیخ سفر الحوالی یافت انجا که می گوید: سوال آخر و سخت این است که روز خشم خداوند کی فرا می رسد و خداوند چه وقت این جرثومه پلیدی ( اسرائیل) را از روی زمین محو خواهد کرد و چه وقت بیت امقدس از بند یهود آزاد خواهد شد... همانا پیش بینی دانیال صحیح است زیرا دوره بین سختی و فرج 45 سال خواهد بود و لذا می گوییم با توجه به تاسیس این جرثومه پلیدی در سال 1967 می توان گفت که پایان و یا شروع زوال آن در 45 سال بعد یعنی 2012 خواهد بود .

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...