تصاویر باران پرندگان مرده در سوئد!

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

پدیده اسرارآمیز باران پرندگان مرده که از آخرین روز سال 2010 در آرکانزاس آمریکا آغاز شد به اروپا نیز راه یافت و قتل عامهای غیرقابل توضیح دیگری در سایر نقاط دنیا به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پدیده عجیبی که از آخرین روز سال 2010 در شهر کوچک "بیب" در آرکانزاس آمریکا آغاز شد پرندگان سیاه به طور غیرقابل توضیحی مردند و همچون بارانی بر سر شهروندان این شهر کوچک فرو ریختند.

این قتل عام پرندگان پس از آرکانزاس به لوئیزانا و کنتاکی نیز رسید و حتی یک مورد قتل عام 100 هزار ماهی در آرکانزاس نیز ثبت شد.

این بارش اسرارآمیز پرندگان سیاه بال قرمز یادآور فیلم ژانر وحشت "پرندگان" اثر کارگردان نامی جهان "آلفرد هیچکاک" بود.

فیلم پرندگان محصول 1963 در ژانر وحشت اثر کارگردان نامی جهان آلفرد هیچکاک است. این فیلم برپایه رمانی با همین نام اثر "دافنه دو موریه" است.

داستان فیلم، در خلیج بودگا در کالیفرنیا رخ می دهد. در این منطقه به طور ناگهانی و به دلایل غیرقابل توضیحی، گروهی از پرندگان سیاه به ساکنان شهر حمله می کنند.

اکنون به نظر می رسد که کابوس هیچکاک از مرزهای آمریکا فراتر رفته و به اروپا رسیده است به طوری که پس از آمریکا، در کشور اسکاندیناوی سوئد و همچنین شهر "فائنتزا" در ایتالیا نیز پرندگان به طرز اسرارآمیزی می میرند.

شبکه یورونیوز در این خصوص اظهار داشت: در یک شهر کوچک در فاصله 100 کیلومتری گوته بورگ بین 50 تا 100 کلاغ مرده بر روی زمین افتاده اند. دهها پرنده دیگر هنوز زنده اند اما در روی زمین درحال مگ هستند.

اما در شرایطی که هنوز دلایل علمی این پدیده عجیب در نخستین روزهای سال 2011 مشخص نیست تئوریهای خیالی زیادی شایعه شده اند به طوری که برخی از طالع بینانان، خرافه بافان و نیرنگ بازان اطمینان داده اند که قتل عام پرندگان نشانه ای دقیق از نزدیک شدن به پایان دنیا است.

اما در شرایطی که خرافات همچنان به گسترش خود ادامه می دهند دامپزشکان خود را به تحقیق بر روی پرندگان مرده محدود کرده و اظهار داشته اند که شاید طی روزهای آینده اولین توضیحات خود را درباره علل این پدیده عجیب ارائه کنند.

در این خصوص "جیم لاکور" دامپزشک سوئدی گفت: "می روم و یک نگاهی به این پرندگان می اندازم و به دنبال این می گردم که آیا مرگ این موارد ویژگیهای مشترکی دارند. همچنین اینکه مرگ این پرندگان تحت چه شرایط زیست محیطی رخ داده است را بررسی می کنم. باید بینیم که آیا پرندگان دچار جراحت نیز شده اند یا خیر."

نتایج اولین آزمایشاتی که بر روی 17 نمونه از پرندگان مرده شهر بیب در آرکانزاس انجام شد نشان می دهد که این پرندگان در اثر یک جراحت شدید و خونریزی داخلی مرده اند و علت مرگ آنها مسمومیت و بیماری نبوده است. این نمونه ها برای انجام بررسیهای بیشتر به آزمایشگاههایی در ویسکونسین و جورجیا فرستاده شده اند.

همچنین سایت خبری Treehugger در خصوص سایر مرگهای اسرارآمیز حیوانات در سایر نقاط دنیا گزارش داد که علاوه بر حدود 5 هزار پرنده سیاه و 100 هزار ماهی در آرکانزانس، هزاران پرنده مرده در لوئیزانا و کنتاکی و حدود 100 کلاغ در سوئد، تاکنون دو میلیون ماهی در خلیج "چزاپیک" آمریکا، 100 تن ماهی در سواحل برزیل و 40 هزار خرچنگ در انگلیس نیز به طرز اسرارآمیزی مرده اند.

 

تصاویر بالا مربوط به مرگ پرندگان در سوئد است

  تصاویر بالا مربوط به بارش پرندگان مرده در آرکانزاس است

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...