بارش ماهی از آسمان

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۱ دیدگاه

 

آیا امکان دارد از آسمان به جای باران، ماهی ببارد؟ بسیاری از دانشمندان این حرف را قبول ندارند ولی در طول قرون بارها و بارها گزارش شده که از آسمان ماهی باریده و بسیاری از آنها در منطقه هند رخ داده است. در کتاب (تاریخ فلسفه) به سال 1816 چنین نوشته شده است: (در جزیره (پرنس ویلز) در هند شرقی مردم آب باران را در پشت‌بام خانه‌هایشان درون مخزن‌های بزرگی جمع می‌کنند. بارها اتفاق افتاده که این مخزن‌ها گاه هفته‌ها خشک بوده‌اند. ولی وقتی فصل بارندگی فرا می‌رسد آنها به سرعت پر از آب می‌شوند. گاهی در این آب‌ها ماهی‌هایی یافت می‌شود که طولشان به چند اینچ می‌رسد. به من گفته‌اند در بنگال هم این اتفاق می‌افتد. می‌گویند این ماهی‌ها با باران می‌آیند. خیلی کنجکاو هستم که بفهمم این ماهی‌ها از کجا سر از مخزن آب روی پشت‌بام‌ها در می‌آورند. کاپیتانی در هند شرقی به من گفت همیشه این ماهی‌ها را دیده است ولی قادر نیست توضیح قانع‌کننده‌ای برای آن بدهد. ظاهرا این پدیده در هندوستان چندان غیرعادی نیست;(جیمز پرین سپ دانشمند) موضوعات غیرعادی درباره باران ماهی می‌نویسد: یک بار ماهی کوچکی را دیدم که وقتی به پایین افتاد هنوز زنده بود. این ماهی در حیاط منزل من در بنارس بر روی تختی با پایه‌های سنگی که در ارتفاع 1/5 متری زمین قرار داشت و مخصوص دود دادن برنج بود، افتاد. آن روز خیلی تعجب کردم ولی بعدها ماهی‌های بیشتری دیدم و فهمیدم آنها با باران می‌آیند. یکی از همسایه‌ها می‌گوید: روز جمعه نهم ماه، ساعت 12 ظهر آسمان ابری شد و باران  بارید و تعدادی ماهی در اندازه‌های مختلف از آسمان به زمین ریختند.   دیگری می‌گوید: یک ماهی درست جلوی چشمم از آسمان افتاد. وقتی جلوتر رفتم ماهی‌های دیگری را هم دیدم که روی زمین افتاده بودند.

 اما راز این ماهیها این است که وقتی در دریاها گردبادهای عظیم بوجود می اید هر چیزی که در اطراف ان باشد به درون طوفان کشیده میشوند وکیلومترها انطرفتر همراه باران به زمین فرود می ایند که مردم به ان می گویند باران ماهی

  • kaceykahn.wordpress.com

    kaceykahn.wordpress.com

    • ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۰:۱۲

    Unquestionably believe that that you said.
    Your favourite justification seemed to be on the
    internet the easiest factor to be mindful of. I say to you, I certainly
    get annoyed whilst folks think about issues that they plainly don't understand about.
    You controlled to hit the nail upon the highest and also defined out the entire thing with no need side-effects , other folks can take a signal.
    Will probably be back to get more. Thank you