فیروزه سمبل چیست؟

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

فیروزه مظهر آبی بیکران دریا و آسمان لاینتناهی است. انرژی ساطع شده از این گوهر موجب تعالی روح و جذب طیف آبی آرامبخش و تعادل در بافت ها و انداه ها شده و محرکی برای تقویت و بازگشایی کانال ها و مراکز انرژی بدن (چاکراها) می باشد هم چنین سنگی است زیبا برای مراقبه گران، از فیروزه در درمان بیماری های متعددی مانند سردردهای میگرنی، اختلالات حرکتی، دستگاهای گوارشی و اضطراب و افسردگی استفاده می گردد. پرتو لطیف و دلنشین این گوهربه صورت موجی آرام و زیبا در بدن و اندام ها جاری شده مخوجب سرور و شادابی می گردد. فیروزه انرژی کیهانی خورشیدی را به فرد منتقل و احساسات منفی را از او دور می سازد. فیروزه به رنگ آبی آسمانی روشن تا سبز خاکستری است. برای هر دوره درمانی ، یک قطعه فیروزه چند دقیقه زیر نور آفتاب، روی خاک باغچه قرار گرفته سپس استفاده شود.

 

فیروزه چیست؟

این سنگ از فسفات آلومین به رنگ فیروزه ای غده ای شکل تشکیل می شود. ماده رنگی موجود در آن از مس و آهن است. بیشتر فیروزه ها در شکاف سنگ هایی یافت می شود که منابع غنی از آلومینیوم هستند.

تغییر رنگ در فیروزه در نتیجه تابش نور آفتاب، تبخیر آب طبیعی موجود در آن، پاکی و کدورت هوا و برخورد چربی و مواد شیمیایی با آن صورت می گیرد.

 

فیروزه سمبل شانس و محافظت در برابر شیطان

استفاده از خواص درمانی فیروزه قدمت طولانی دارد. از این سنگ برای درمان سردرد، مشکلات چشمی، تب و گزش حشرات استفاده می شده است. برای مثال فیروزه را به صورت پودر در آورده و آن را به مریض که از درد شکم رنج می برد می خوراندند.

فیروزه همچنین خواص ماوراءطبیعی نیز دارد که گفته می شود بدلیل اینکه سنگی هارمونیک است برای آرام کردن بیماران عصبی مؤثر می افتد و استرس را از بیماران دور  می کند و دوستی ها را گسترش می دهد. این سنگ، سنگ صلح و آرامش است. باعث افزایش ایمنی در برابر اهریمن شده و قدرت عشق و دوستی و صداقت و عقل و حکمت را فزونی می بخشد.

فیروزه سمبل شانس خوب و آرامش و محافظت در برابر شیطان است. به همین دلیل خلبانان و خدمه هواپیما از فیروزه استفاده می کنند.

استفاده از خواص درمانی فیروزه قدمت طولانی دارد. از این سنگ برای درمان سردرد، مشکلات چشمی تب و گزش حشرات استفاده می شده است. برای مثال فیروزه را به صورت پودر درآورده و آن را به مریض که از درد شکم رنج می برد می خوراندند. فیروزه همچنین خواص ماوراء طبیعی نیز دارد که گفته می شود بدلیل اینکه سنگی هارمونیک است برای آرام کردن بیماران عصبی مؤثر می افتد و استرس را از بیماران دور می کند و دوستی ها را گسترش می دهد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...