فرازمینیان و حوادث بزرگ قسمت پنجم

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

گزارشگر می گوید: این احتمال وجود دارد که فرازمینیان همواره، در پی اعصار و قرون، انسانهائی را انتخاب می کردند که به شکل رابط با زمینیان ایفای نقش کنند و بر همین اساس بشر توانسته است تدریجا در راه تکامل قرار گیرد. فرازمینیان افراد خاصی را پیدا می کردند و اصول علم و دانش را به آنان فرا می دادند.

گزارشگر ادامه داده و می گوید: بر اساس تئوری فضانوردان کهن، به همین دلیل انسان توانسته است در پی یک قرن گذشته از راندن ارابه و اسب، امروزه فضانوردان خود را در کره ماه پیاده کند و یا آنکه رباتهائی به گوشه و کنار منظومه شمسی بفرستد.

"جورجیوسر کالوس" در این باب می گوید: در یک چشم برهم زدن در مقیاس تاریخی، انسانی که در غارها پناه می برد و با ابتدائی ترین ابزار زندگی می کرد به ناگاه اهرام و دیگر بناهای اعجاب آور را طراحی کرد، به زبانی ساده همه این اختراعات در قیاس تاریخی، در حقیقت یکشبه انجام گرفته است .

وی ادامه داده و می گوید: چنین پرسشی از جانب انسان، فقط با یک منطق می تواند میسر شود، آنهم با همیاری موجودات فرازمینی.

"دوید ویلکاک"، در این رابطه می گوید: خدایان یا فرشتگانی که به گفته انسانهای کهن، با ارابه های پرنده در آسمان کره زمین، جولان می دادند و یا با وسایل و ابزار پرنده ، آنهم بر اساس نوشته های الواح و کتیبه های تمدنهای کهن از آسمان به زمین می آمدند، ظاهرا هدفی به غیر از بسوی تکامل راندن بشر در سر نمی پروراندند، آنها می خواستند بشر را سریعتر بسوی علم و آگاهی راهبر گردند و به عقیده من آنان در این هدف خود بسیار موفق بوده اند.

گزارشگر می گوید: گروه بیشماری اعتقاد دارند که فرازمینیان، افکار پیچیده و علوم و دانش خود را به انسانهایی مانند "آلبرت انشتین"، منتقل کرده اند، فردی که با تئوری جنجال بر انگیز خود بنام " تئوری نسبیت"، احتمال سفرهای طول و دراز بشر در فضا را میسر کرده است!

یا "جی رابرت اپنهایمر" که در به ثمر رساندن فیزیک هسته ای، گامهای بزرگی برداشت. یا آنکه دانشمند آلمانی دیگری بنام "وارنر فون براون"، که پس از جنگ جهانی دوم از طرف دولت آمریکا در استخدام سازمان فضائی آن کشور قرار گرفت، فردی که ایده هایش سفرهای فضائی را امکان پذیر کرده و دانش راکت سازی را به مرحله تکامل رسانده است.

"فلیپ کوپنز"، دراین باب می گوید: زمانیکه به افکار فردی مانند "فون براون"، دقت و توجه کنیم به این نتیجه می رسیم که وی، هدف اصلی و بزرگش فرستادن انسان به فضا بوده است. این نکته مهم را نباید فراموش کرد که وی معتقد بود که انسانهای کهن در هزاره های پیشین به فضا رفته و ما نیز می بایست راه آنان را ادامه داده و دنبال کنیم! شخصی مانند "فون براون" عقیده دیگری نیز داشت که براساس آن، انسان می بایست به فضا برود و بدون شک در فضا و کرات دیگر، دانش و علوم دیگر تمدنهای کیهانی را بدست خواهد آورد و زندگی در کره زمین را دچار تحولات شگرف خواهد کرد.

گزارشگر سپس راجع به نابغه گمنامی بنام "نیکلای تسلا"، سخن می گوید، انسانی که آزمایشاتش بر روی الکتریسیته، سبب گردید تا انسان موفق گردد، ماهواره های امروزی را به فضا بفرستد. وی همچنین مخترع اولین رباتهای الکترونیکی محسوب می گردد و اختراع مهم دیگری که تا به امروز دولت آمریکا آنرا سری نگاه داشته همان تشعشعات مرگبار است که اخیرا دولت آمریکا سلاح هائی توسط آن ساخته است که گفته می شود در جنگ عراق نیز از آن بهره برده است .

"دیوید سردا"، محقق آمریکائی دیگر، در رابطه با "تسلا"، می گوید: سلاح مرگبار تشعشعات مرگبار ، توانائی نابود کردن یکصد هزار سرباز را در یک لحظه دارد . این دستگاه مرگبار توانائی نابود کردن هر شیی پرنده از جمله، هواپیما یا موشک را تا برد 250 مایلی خود دارد. "دیوید سردا"، ادامه داده و توضیح می دهد ، هنگامی که سازمان "اف بی آی"، ماجرای مرگ "تسلا"، را بررسی می کرد به مدارکی دست می یابد که ظاهرا نیروی هوائی آمریکا، در پایگاه هوائی رایت پترسون مشغول ساختن چنین اسلحه مرگباری بوده است آنهم در سال "1943"،. وی ادامه داده و ماجرای دیگری را مطرح می کند که جنجال زیادی را در آن زمان بوجود آورد و آنهم ماجرای سقوط دو شیی پرنده فرازمینی در منطقه "رازول"، در نیومکزیکو بود. وی مدعی می گردد که سفاین سقوط کرده در رازول به همین پایگاه "رایت پترسون"، برده شدند. او مدعی است که اکثریت اختراعات سری آمریکا در همین پایگاه انجام می گیرد. ازجمله ساختن اسلحه مرگبار و رابطه آن با فرازمینیان.

گزارشگر می گوید: آیا می توان گفت که اختراعات اعجاب برانگیز "نیکولاتسلا"، تحت تاثیر ارتباط با فرازمینیان صورت گرفته باشد؟

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...