فرازمینیان و حوادث بزرگ قسمت سوم

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

"فلیپ کوپنز"، می گوید: به انجیل که مراجعه می کنیم و با ماجرای حضرت نوح برمی خوریم با شخصی روبرو می شویم که از آینده خبر دارد. در حالیکه هیچ انسان دیگری در کره زمین در آن زمان از حوادث آینده خبر نداشته است. نکته دیگر آنکه نوح آگاهی داشت که از حادثه ای که در انتظار بشر است جان سالم بدر خواهد برد. سوال اینجاست که چگونه نوح از جزئیات حوادثی مانند طوفان ویرانگر خبر داشت؟ اصولا چه کسی او را در جریان چنین حادثه ای قرار داده بود؟ خداوند کائنات یا فرازمینیان؟

"جرجیوتسرکالوس"، در این رابطه می گوید: شاید فرازمینیان بوجود آورنده طوفان ویرانگر(نوح) بودند و یا آنکه طوفان، جزئی از چرخه طبیعی حیات در کره زمین است و فرازمینیان از عظمت حادثه ای که قرار بود رخ دهد آگاهی داشته و می خواستند به نوح و اطرافیانش کمک کرده تا بدینوسیله جلوی نابودی نسل انسان در کره زمین را بگیرند؟ در واقع فرازمینیان بودند که جلوی نابودی نسل انسان راگرفتند!

گزارشگر می گوید: آیا دلیل خاصی وجود دارد که انسان در مواقع متعدد و حوادث مهیب مانند طوفان نوح می بایست جان سالم ببرد؟ آیا موجودات فرازمینی نقشی در بوجود آوردن اینگونه حوادث ویرانگر داشته اند؟ اگر چنین است، این موجودات ویرانگر چه کسانی هستند؟ و هدف نهایی آنان چیست؟

سال 2004، در اندونزی، سونامی عظیمی رخ داد که همه شاهد آن بودیم. دراین حادثه دل خراش، بیش از 230 هزار انسان هلاک شدند و به بیش از 14 کشور که در تیر رس این سونامی قرار گرفتند صدمات عظیمی وارد شد بطوریکه این حادثه یکی از بزرگترین حوادث ویرانگر در تاریخ بشریت نام گرفت. زمین شناسان مدعی شدند که حرکت پوسته کره زمین در اقیانوس هند، سبب چنین سونامی عظیمی که به ارتفاع بیش از 30 متر می رسید شد. پرفسور "مایکل دنین"، در این رابطه می گوید: اصولا سونامی به معنی سوپر موج شناخته شده است و این بدین معنی است که به زبان ساده چه اندازه انرژی به اقیانوس وارد می شود که سونامی را بوجود آورد. قدرت سونامی در حدی است که امواج را تا هزاران کیلومتر در سطح دریا حرکت می دهد.

گزارشگر می گوید؛ چند روز قبل از این حادثه مرگبار، در روزنامه های معتبر هندوستان گزارشات ویژه ای از دیده شدن "یوفو"، درمناطق مختلف در هند و دیگر مناطق قاره آسیا، به چاپ رسیده بود.

"ویلیمام بریملی"، در این رابطه می گوید: گروهی از ساکنا ن منطقه قاره آسیا، خصوصا هند، با تماس گرفتن با مقامات دولتی اطلاع داده بودند که شاهد اشیا نورانی در آسمان هستند. گروهی از دانشمندان معتقدند که بخاطر سائیده شدن پوسته زمین وانرژی حاصل از آن، دیده شده است که در آسمان انوار رنگارنگی پدیدار می شود و به همین دلیل شاید مردم منطقه، شاهد چنین انواری بوده اند؟ گروهی از دانشمندان حتی نام "انوار زمین لرزه"، بر این پدیده عجیب نهاده اند!

گزارشگر می گوید، دانشمندان زمانی "انوار زمین لرزه"، را شناسائی کردند که برای اولین بار در سال "1960"، زمین لرزه بزرگی در کشور ژاپن رخ داد و دقیقا ساعاتی قبل از این حادثه انوار رنگارنگی در آسمان ژاپن دیده شده بود. در مجموع ، ارتباط  انوارزمین لرزه با دیده شدن یوفو، هنوز بطور علمی کاملا ثابت نشده است.

"فلیپ کوپنز"، معتقد است که هرچه هست، این مسئله ثابت شده است که حوادث بزرگ و موجودات فرازمینی در رابطه با هم هستند و سوال اصلی این است که آیا لرزش و سائیده شدن پوسته زمین، سبب دیده شدن یوفو، در آسمان می گردد یا خیر؟

گزارشگر در بخش دیگری راجع به "ایسلند"، صحبت می کند و می گوید، درآوریل "2010" بزرگترین آتش فشان که پیش از "200" سال آرام مانده بود رخ می دهد، دقیقا لحظاتی پس از این حادثه خبر نگارانی که با هلیکوپتر از محل آتش فشان مشغول فیلم برداری بودند، متوجه پرواز بیش از 30،”یوفو” که مانند حرف “وی انگلیسی”، در آسمان پرواز می کردند شدند.

" فلیپ کوپنز"، در این رابطه می گوید: عکسها و فیلمهای بیشماری از این آتش فشان گرفته شده است و در اغلب آنها تصاویر “یوفو”، دیده  می شوند که در میان دود و غبار آتش فشان، در حال پرواز هستند. این سفاین بدون شک تحت کنترل موجودات هوشمند هستند، جالب توجه است که گروهی منتقد، گفته اند که این اشیا پرندگانی بیش نیستند، درصورتیکه  پرندگان در چنین شرایطی، آنهم در ارتفاع بلند قادر به پرواز نیستند.

گزارشگر در رابطه با آتش فشان می گوید: بر اساس تحقیق دانشمندان، آتش فشان زمانی رخ می دهد که سنگهای زیرین پوسته زمین، دچار حرارت بیش از حد شده و تبدیل به مذاب می گردند و در اثر چنین تحولاتی گاز تولید میگردد و این گاز با فشار بیش از حد، راهی برای خروج از پوسته زمین پیدا کرده و همراه مذاب به بیرون فوران می کند.

گزارشگر می گوید؛ گروه بیشماری از دانشمندان هنوز بر این عقیده پافشاری  می کنند که حوادث بزرگ و “یوفو”، در رابطه با هم دیگر هستند.

"فلیپ کوپنز"، بار دیگر می گوید؛ حضور فرازمینیان در این مواقع دو چیز را نشان می دهد، یکی آنکه آنان حضور دارند ودرزمان وقوع  حوادث بزرگ ، فقط شاهد و بیننده هستند، یا آنکه خود در این حوادث و بوجود آمدن آنها، دست دارند؟

"ویلیام بریملی"، در این رابطه می گوید؛ آیا می توان آتش فشان را بوجود آورد و بعنوان مثال اقدام یا عملی کرد که سبب آتش فشان شد یا خیر؟ زیرا آتش فشان یا سنگ مذاب زیر پوسته زمین، همیشه آماده جهش است؟ هنوزجواب این معما را نمی دانیم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...