خانواده ای مرموز که چهار دست و پا راه می روند

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

این تصاویر مربوط به ۵ عضو (۴ خواهر و یک برادر) یک خانواده کرد ترکیه ای می باشد که از بدو تولد بر روی ۴ دست و پا راه میروند! سن این ۵ نفر ۱۸ تا ۳۴ سال می باشد.

دانشمندان بحثهای علمی زیادی در باره علت این نقص فیزیکی کرده برخی از دانشمندان نارسایی مغزی را دلیل ۴ دست و پا راه رفتن این خانواده می دانند. برخی از محققان نیز اعلام داشته اند این رفتار بیشتر به یک تکامل معکوس می ماند تا یک نارسایی مغزی.

آنها امیدوارند که از این طریق بتوانند نکات مبهم تکامل انسانی را دریابند و  نتیجه گرفته اند که علتش ربط زیادی به ناتوانی مغزی ندارد چرا که خیلی ها هستند که نقص مغزی دارند اما براحتی روی دوپای خود راه میروند. عامل ژنتیکی و یا یک عاملی که باعث توقف فرماندهی مغز به پاها در دوران کودکی برای رسیدن به تعادل و بالانس بدنی شده میتونه عامل این مسئله باشه.

انسانها از چند میلیون سال پیش توانستند بتدریج از این حالت خارج شده و به بالانس امروزی برسند و برخلاف میمونها، روی دوپا راه بروند. این حالت که به آن سوپر بالانس میگویند در واقع: نقطه گذار از دوران نوزادی ( که آدمها روی چهار دست و پا راه میروند) به دوران کودکی ( که به بالانس کامل میررسند و روی دو پا راه میروند) است. جالبه که این خانواده هرگز (تا قبل از این ویدئو /عکسها) در عمرشان دریا ندیده بودند و در این ویدئو برای اولین بار است که در ساحل راه میروند و دریا را با دستهایشان لمس می کنند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...