ده مکان مرموز رها شده (3)

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

Beelitz

از ویکیپدیا، دانشنامه آزاد

برای شهر منطقه Stendal، Beelitz، زاکسن آنهالت .

محل شهر Beelitz به درون منطقه پوتسدام-Mittelmark[show]

مختصات        52 ° 14'N 12 ° 58'Eمختصات : 52 ° 14'N 12 درجه 58'E

اداره

کشور             آلمان

دولت             براندنبورگ

ناحیه             پوتسدام، Mittelmark

تقسیم بندی شهر     12 Ortsteile

                    

آمار پایه

منطقه             180.08 کیلومتر 2 (69.53 مربع مایل)

ارتفاع             40 متر (131 فوت)

جمعیت           11،900 (31 دسامبر 2010) [1]

تراکم           66 / کیلومتر 2 (171 / مربع مایل)

سایر اطلاعات

منطقه زمانی   CEST / CET ( UTC +1 / 2 )

صفحه مجوز   PM

کد پستی        14،547

کد منطقه        033،204

سایت اینترنتی        www.beelitz.de

Beelitz شهر در پوتسدام-Mittelmark منطقه، در براندنبورگ ، آلمان است . این است که در 18 کیلومتری جنوب واقع در پوتسدام ، در sandur یخبندان دشت احاطه شده توسط طولانی کاج جنگل. Beelitz برای کشت آن سفید شناخته شده است مارچوبه (Beelitzer Spargel )، است که کاملا محبوب در منطقه برلین براندنبورگ.

تاریخچه

واپسین مریم و نیکلاس

سند 997 توسط امپراطور اوتو سوم اشاره به حل و فصل بااسلاوی Belizi نام، هر چند این معنی و مفهوم نیز ممکن است به شهر مجاور اشاره Belzig . مریم سنت و سنت نیکلاس، بخش یا ناحیه قلمرو کشیش کلیسا کلیسا برای اولین بار در گزارش 1247 از یهودی ذکر شده بود هتک حرمت میزبان ، میزبان معجزه و خونریزی ، ساخته شده است که Beelitz قرون وسطی زیارت سایت است. از سال 1370 میزبان در یک کلیسای کوچک مجاور به کلیسا نگهداری می شد. [2] [3] دلیل نام سابق Judenberg (Friedensberg پس از 1945 تغییر نام داد) قبل از Mühlentor تایید نشده است، هر چند سنت نشان می دهد از این سایت آن بود سوزاندن یهودیان است. [4]

هنگامی که در سال 1731 پادشاه فردریک ویلیام های I پروس billeted husar هنگ Beelitz شهر پادگان شد و امروز در منزل خود به آلمان دستور. کشت از مارچوبه برای اولین بار در سال 1861 ثبت شد.

روستای Kanin، یک زیربخش از Beelitz از سال 2001، بوده است exclave از رای دهندگان در ساکسونی تا 1815 و در نتیجه بدنام قاچاق منطقه و همچنین به عنوان یک مقصد برای deserters از ارتش پروس است. ، کلیسا fieldstone آن بنا حدود 1138 شد و امروز یکی از قدیمی ترین در ایالت براندنبورگ حفظ.

در سال 1928 Telefunken شرکت بنا ایستگاه رادیویی در تقسیم Schönefeld برای ارتباطات بی سیم آمریکای شمالی است. همراه با ایستگاه فرستنده Nauen را از آن گنجانیده شد Reichspost در سال 1932. پس از جنگ جهانی دوم در ایستگاه مورد استفاده قرار گرفت دویچه GDR تا زمانی که در نهایت از سرویس خارج در سال 1991 رفت.

Beelitz-Heilstätten

Beelitz-Heilstätten: راهرو

Beelitz Heilstätten، یک منطقه از شهر، به مجموعه بیمارستان بزرگی از حدود 60 ساختمان از جمله تولید همزمانکارخانه از سال 1898 با توجه به طرح هایی از معمار بنا Heino Schmieden . به عنوان یک آسایشگاه توسط کارگران برلین شرکت بیمه سلامت، مجتمع از آغاز جنگ جهانی من در یک بیمارستان نظامی ارتش امپراتوری آلمان بود . در طول ماه های اکتبر و نوامبر سال 1916، آدولف هیتلر در Beelitz-Heilstätten پس از در پا زخمی recuperated نبرد Somme . در سال 1945، Beelitz-Heilstätten اشغال شد و اتحاد جماهیر شوروی نیروهای و مجتمع یک بیمارستان نظامی اتحاد جماهیر شوروی تا سال 1995 باقی ماند، و پس از اتحاد دو آلمان . در دسامبر 1990، اریش Honecker پس از آن که مجبور به استعفا به عنوان رئیس در به Beelitz-Heilstätten پذیرفته شرق آلمان دولت.

پس از خروج شوروی، تلاش برای خصوصی سازی این مجموعه ساخته شد، اما آنها به طور کامل موفق نبود. برخی از بخش های بیمارستان را در عمل به عنوان یک مرکز توانبخشی نورولوژیک و به عنوان یک مرکز برای تحقیق و مراقبت برای قربانیان باقی می ماند بیماری Parkinsons . باقی مانده از این مجموعه، از جمله عمل جراحی، بخش روانپزشکی، و طیف وسیعی تفنگ، در سال 2000 رها شد. در سال 2007، هیچ یک از ساختمان بیمارستان رها شده و یا مناطق اطراف آن، امن دادن منطقه احساس از شهر ارواح است. این ساخته شده است Beelitz Heilstätten قسمت را برای بازدید کنندگان کنجکاو و یک فیلم برای فیلم مانند پیانیست از سال 2002 و افسانه شمال اروپا از سال 2008 است.

آسایشگاه سابق برای consumptives

غرفه B دوم

جراحی غرفه

جراحی غرفه

آشپزخانه

رختشو خانه

غرفه B IV

غرفه B IV

حمل و نقل

Beelitz واقع شده است در یک مسیر تجاری قدیمی از برلین به لایپزیگ ، امروز Bundesstraße 2 . این شهر همچنین دارای دسترسی به Bundesautobahn 9 را درBeelitz Heilstätten و اتصالات Beelitz. خدمات قطار به پوتسدام و برلین موجود است در دو ایستگاه راه آهن.

روابط بین المللی

همچنین نگاه کنید به: فهرست شهرهای دوقلو و شهرهای خواهر در آلمان

Beelitz جفت است با:

همچنین نگاه کنید به

پیوند به بیرون

1- "سرزمین Bevölkerung IM براندنبورگ ظهر 30 Dezember 2010 nach amtsfreien Gemeinden، Ämtern UND Gemeinden Gebietsstand:. 2010/12/31" (در آلمان). AMT خز Statistik برلین براندنبورگ . 31 دسامبر

2- داس Wunderblut فون Beelitz P12 دیتر هافمن-Axthelm - 2009 "... AB DEM solches ein Wunder möglich جنگ UND خز Beelitz wahrscheinlich زو machen (IRST) BIS heute wird در jeder katholischen Kirche میرند فوری verschlossenen Gefäß Video Blog ویدئو بلاگ DEM محراب anwesende Hostie ALS Allerheiligstes. sanctissimum، verehrt، ... "

3- اشپیگل gelbe خال Rosemarie Schuder، رودولف هرش -، 1988 "Beelitz در دن deutschsprachigen Gebieten جنگ ES DAS Städtchen Beelitz BEI برلین، در DEM ein Wunder geschehen mußte ام 1247 begann dort گردد Kirche eine زو bluten Hostie مرگ Stadt جنگ eine Gründung deutscher Kaufleute، ... در unzähligen Schriften بارگذاری به داس Wunderblut فون Beelitz wurde راهبه گردد Frevel دن Juden zugeschrieben اشپیگل Hügel، دن میرند Beelitzer دن Judenberg nannten، heißt seit DEM Ende پردازنده zweiten Weltkriegs Friedensberg. "

4- Germania به judaica: فون 1238 مکرر zur Mitte پاریس 14. از زوی Jahrhunderts Avneri، مارکوس Brann، Ismar Elbogen - 1968 "erschrockenen Juden gaben قالب Hostie گردد MAGD zurück UND bestachen sie، damit sie schweige UND قالب Hostie unter DEM Dach ihrer ... OB گردد BEI Beelitz VOR DEM Mühlentor gelegene" Judenberg "seinen Namen فون einer Judenverbrennung کلاه خز می میرند sonst keine Nachrichten vorhanden سند، läßt sich sagen nicht، zumal auch andere Erklärungen gegeben werden، می میرند MIT Juden ...

 

پیوند به بیرون
Beelitz-Heilstätten آنلاین (در آلمان)
تاریخچه، نقشه ها و عکس های ساختمان ها در اوایل 2008 (انگلیسی)
Neurologische Rehabilitationsklinik Beelitz-Heilstätten (در آلمان)
گالری عکس از ساختمان بیمارستان رها (در آلمان)

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...