تماشای مرگ در یک پارک تفریحی با یک یورو

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

در یک پارک تفریحات در شهر میلان در شمال ایتالیا با پرداخت یک یورو میتوان شاهد اجرای مجازات مرگ با صندلی الکتریکی بود! البته محکوم به مرگ یکمانکن از جنس لاتکس و کاملا مشابه انسان است. این نمایش به اندازه ای بهواقعیت نزدیک است که بیننده احساس می کند واقعا شاهد اجرای مجازات مرگ است!

به گزارش خبرگزاری افه اسپانیا و به نقل از روزنامه لارپوبلیکا چاپ میلان،برسطح یک آفیش تبلیغاتی در پارک تفریحات ایدرسکالو نوشته شده : «یک یوروبرای تماشای مرگ. یک سکه در دستگاه بیاندازید تا مجازات مرگ را تماشاکنید.»!

بازی مرگ

پس از انداختن سکه یک یورویی ، بیننده مدت 55 ثانیه شاهد لرزیدن مانکنمانند یک برق گرفته واقعی و درد و رنج اوست تا زمانی که تمام کند و از بدنشدود بلند شود. باز یک یورو دیگر و تکرار صحنه مجازات مرگ روی صندلیالکتریکی!

این نمایش نه چندان عادی به اندازه ای واقعی جلوه می کند که به پرپیننده ترین نمایش پارک تفریحات ایدرسکالو تبدیل شده است!

به نوشته لارپوبلیکا، انزو بیانکاتو ، صاحب غرفه مرگ می گوید: صندلیالکتریکی و مانکن آن را به قیمت 5000 یورو شامل هزینه حمل هوایی از طریقاینترنت خریدم و مستقیم از لاس وگاس به میلان حمل شده است. این دستگاه درآمریکا رواج دارد اما تنها نمونه موجود در ایتالیا است .

مالک دستگاه مجازات مرگ درمدت کمتر از 10 روز پس از آغاز فعالیت آن سرمایهگذاری 5000 یورویی اش را مستهلک کرده و اکنون فقط سود خالص این نمایشغیرانسانی را به جیب می زند.

به نوشته لارپوبلیکا، واکنش مردم نسبت به این نمایش متفاوت است. کودکانوحشت کرده ، زنان اعتراض می کنند، مردان بی تفاوت هستند و اما جوانان ، یکنفر سکه یک یورویی را می اندازد و سپس چند نفری نمایش را تماشا کرده و باتلفن های همراه خود از آن فیلم و عکس می گیرند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...