یک اتفاق عجیب و باورنکردنی برای دو زن همزاد

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

خانم میشل رابینسون 40 ساله که یک دستیار آموزشی است وقتی در نزدیکی پارک نزدیک خانه اش قدم می زد با زنی مواجه شد که به او با نگاه غضب آلود شدیدی نگاه می کرد ، او که از این نگاه زن تعجب کرده بود از تماس چشمی بیشتر با آن زن خودداری کرد و درحالی که دست کودکش را در دست داشت سوار ماشینش شد اما نمی توانست آن زن را از فکرش بیرون کند.

میشل که مادر 4 فرزند است در این باره گفت: من قبلا هرگز آن زن را ندیده بودم اما نگاه او دشمنی محض بود و من به راستی احساس ناآرامی پیدا کردم. می دانستم دچار خیالات نشده ام به خصوص آنکه درست چند روز پیش از آن ماجرا نیز اتفاق عجیب دیگری در سوپرمارکت محله پیش آمده بود. من مشغول خرید بوده و حواسم به کارهای خودم بود که زنی با نگاهی بسیار بد به من نگاه کرد. در آن موقع فکر کردم شاید به طور غیرعمد پایش به چرخ خریدم خورده و عصبانی است اما وقتی چند روز بعد همان اتفاق افتاد نسبت به این مسئله حساس شدم.

وی روزی در مدرسه یکی از بچه هایش او را با مادر یکی دیگر از دانش آموزان اشتباه گرفتند. پس از آن او با زنی به نام "تامی کری" آشنا می شود که به طور حیرت انگیزی شبیه او بود و اکنون تبدیل به یکی از بهترین دوستانش شده است.داستان همزاد ها شاید چیزی در افسانه ها به حساب آید اما عده ای بر این باورند که همه ما همزادی در جایی در این دنیا داریم که به طور باورنکردنی شبیه ما است.

در بعضی باورها مواجه شدن با همزاد را بدشگون می دانند و این روزها در فیلم های مدرن می توان موضوعات این چنینی پیدا کرد.با جمعیت بسیار زیادی که در این دنیا زندگی می کنند اگر فردی در این دنیا همزادی هم داشته باشد از وجود او اطلاع نداشته و هرگز او را نمی بیند ولی میشل و تامی پس از یک ملاقات تصادفی در 11 سال پیش تاکنون توانسته اند یک دوستی طولانی را بین خود ایجاد کنند.

یک اتفاق عجیب و باورنکردنی برای دو زن همزاد

تامی 41 ساله که با یک مشاور آی تی به نام مارتین 32 ساله ازدواج کرده است اولین بار وقتی متوجه وجود شخصی شبیه خودش شد که در سال 2002 در مدرسه ای که میشل در آن کار می کرد شغل جدیدی پیدا کرد.

او درباره ملاقات با میشل گفت :"زمانی که برای کار به مدرسه رفتم یکی از همکاران تا مرا دید گفت خدای من شما با میشل رابینسون مو نمی زنید ، خواهر هستید؟! من هرگز درباره میشل چیزی نشنیده بودم و بسیار کنجکاو شدم او چه کسی است ولی چند روز بعد او را در کریدور دیدم که از روبه رو به سمت من می آمد ، آنچنان شبیه من بود که گویی در آینه خودم را تماشا می کردم.

او موهای تیره ای تا شانه مثل خودم ، چهره و رنگ پوستی مشابه من داشت و بسیار عجیب بود."یکی از نکات جالب دیگر در این خصوص این است که آنها پس از آشنایی دریافتند به غیر از چهره ، مسائل مشابه دیگری نیز با هم دارند از جمله آنکه آنها در کودکی در خانه ای بزرگ شدند که تنها 5 دقیقه با هم فاصله داشته است.

هر دو آنها در اوایل 20 سالگی ازدواج کرده و بچه دار شده و سپس طلاق گرفتند و هر دو زمانی مادران مجرد بوده اند. هر دو آنها در اوایل دهه 30 سالگی عشق دیگری در زندگی می یابند. تامی با شوهرش مارتین و میشل با نامزد کنونی 38 ساله اش نیک که معلم است. هر دو آنها 4 فرزند با سن های مشابه دارند. تنها تفاوت ظاهری آنها کمی اختلاف قد است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...