سقوط شی ناشناخته در سیبری

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

بقایای یک جسم ناشناخته فضایی در روستایی در منطقه سیبری روسیه سقوط کرده است و دانشمندان روس در حال تلاش برای پی بردن به اسرار مربوط به این جسم ناشناخته هستند.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، داستان های زیادی مربوط به مشاهدات اشیاء ناشناخته از سالهای بسیار دور در بین مردم رواج داشته است. فرضیه های مختلفی در مورد ریشه این وسایل و اشیاء وجود دارد که تاکنون هیچ کدام از این نظریات به قطعیت نرسیده اند.

اما در تازه ترین مورد مربوط به این اشیاء بقایای یک جسم ناشناخته فضایی در روستایی در منطقه سیبری روسیه سقوط کرده است و دانشمندان روس در حال تلاش برای پی بردن به اسرار مربوط به این جسم ناشناخته هستند. مردم محلی پس از کشف این شی ناشناخته ، این جسم را که نزدیک به 200 کیلوگرم وزن و 2 متر ارتفاع دارد را به دست مقامات مسئول رسانده اند.

سازمان فضایی روسیه در اولین اظهار نظر مدعی شده است که این شی نه متعلق به یک موشک و نه یک سفینه فضایی است و در کل ارتباطی با برنامه های فضایی بشر ندارد. مردم روستایی در ماه دسامبر با صدای شدیدی در منطقه جنگلی نزدیک روستای خود مواجه شد اما به تازگی توانسته اند این قطعه را کشف کنند.

طبق اظهار نظر مسئولان روسی ، آن منطقه و خود شی مورد نظر از نظر تشعشع نیز مورد آزمایش قرار گرفته است و هیچ تشعشعی نیز در این جسم یا منطقه اطراف آن دیده نشده است. در هر حال بایستی صبر کرد تا نهایتا مشخص شود این شی ناشناس از کجا و به چه صورت به زمین آمده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...