آدم خوارها جهانگرد را در جنگل خوردند !!

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

آدم خوارهای قرن ۲۱ در جزیره ساوث سی فرانسه، یک جهانگرد آلمانی را خوردند . پلیس بقایای جسد این مرد ۴۰ساله را در حالی که بخش هایی از بدنش کباب شده بود، پیدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دیلی میل، این مرد ۴۰ ساله که استفان رامین نام دارد از سال ۲۰۰۸ به اتفاق نامزدش تصمیم به جهانگردی گرفته بود.

تحقیقات پلیس نشان می دهد، هنگامی که مرد قربانی همراه نامزدش در سواحل فوکوهیوا (متعلق به فرانسه) در اقیانوس اطلس از قایق پیاده شدند، قصد شکار بز کردند. هایکی دورچ (۳۷ ساله ـ نامزد استفان) گفت: با دیدن بزهای وحشی قصد داشتیم یکی از آنها را شکار کنیم به همین خاطر ، نامزدم از من جدا شد و به اتفاق فردی به نام هندی هایتی ـ راهنمای سفر ـ محل را ترک کردند. هایکی دورچ افزود، ساعتی بعد مرد راهنما به نزد من بازگشت و عنوان کرد برای نامزدم حادثه تلخی رخ داده و اکنون نیازمند کمک است. زن جهانگرد اضافه کرد: قصد داشتم به کمک نامزدم بروم که به یکباره مرد راهنما به من حمله ور شد، پس از آن مرا به درخت بست. وی تصریح کرد: پس از آن که مرد راهنما مرا در جنگل رها کرد به سختی خود را به قایق رسانده و از مقامات محلی درخواست کمک کردم.

گزارش ها حاکی است، پس از اظهارات این زن آلمانی مقامات محلی جستجو در جزیره را آغاز کردند و سرانجام توانستند بقایای استخوان و دندان های پرشده فلزی استفان را پیدا کنند. کارشناسان جنایی عنوان کردند، مرد جهانگرد از سوی آدم رباها کشته و خورده شده است؛ زیرا یافته های پلیس جنایی نشان می دهد، روش کشته شدن مرد جهانگرد یک روش سنتی و قدیمی در این جزیره است. با انتقال استخوان های مرد جهانگرد، خوزه تورل از بازپرس های فرانسوی در این جزایر گفت: هفته ها طول می کشد تا استخوان های یافت شده به بانک اطلاعات دی .ان.ای آلمان منتقل شود تا نتیجه مشخص به دست آید.

پس از انتشار خبر حضور آدمخواران در جزیره ساوث سی، روزنامه آلمان بیلد در این باره نوشت، هندی هایتی (مرد راهنما) مظنون اصلی این ماجراست و ممکن است آدمخوار باشد. این روزنامه افزود، استخوان های یافت شده به فاصله چند متری از هم پیدا شده و استخوان ها بوی گوشت سوخته شده می دادند و لباس های قربانی نیز در همان اطراف به صورت پراکنده به دست آمده که نشان می دهد آدمخواران به طور سنتی لباس های قربانی را درآورده و سپس او را خورده اند.

هنوز معلوم نیست دورچ (نامزد مرد قربانی) در جزیره مانده یا به آلمان بازگشته است. تحقیقات نشان می دهد آخرین بقایای آدمخواران در گینه پاپوا و در قبیله ای به نام کو.رو.وای یافت شده اند که برای تفریح گوشت آدم می خوردند. حدود ۳۰۰۰ نفر از افراد این قبیله تا سال ۱۹۷۰ چیزی درباره دنیای مدرن نمی دانستند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...