نستراداموس پیشگو

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۱ دیدگاه

نستراداموس پیشگو 1503-1566تحصیلات او در برگیرنده ی علوم کلاسیک از جمله زبان عبری و نجوم و همچنین مطالعه ی کتب قدیمی مربوط به سحر و جادو و پیش گوئی های یونانی بود. در سال 1555 اولین کتاب از مجموعه ی Centuries او منتشر گردید. اثر کامل او که در سال 1568 منتشر شد مرکب از ده گروه تقیریباٌ 100 بندی (رباعی) بود و در بر گیرنده ی دوره ی زمانی سال 1555 تا پایان دنیا بود.

در سده ها بسیاری از رخداد ها پیش گوئی شده و بعضی از این رباعیات به صورت جزئیات حیرت انگیزی بیان شده اند. او از روشهای سنتی که مورد استفاده ی زنان غیبگو و فالگیر یونان باستان بود استفاده نمود. او پیش گوئی های خود را در شب در ساعات خاصی انجام می داد و پس از پیشگوئی از روش های طالع بینی و نجومی جهت محاسبه ی تاریخ دقیق آن رویا استفاده می کرد. که البته برای تعیین تاریخ دقیق آنها باید سیستم تقویم ی او را درک و شناسائی کرد که به صورت کد و رمز است. «ضد مسیح سوم بزودی نابود خواهد شد و جنگ او به مدت 27 سال خون ادامه خواهد داشت و بدعت گزاران کشته، اسیر و تبعید شده و با اجساد خونینی آبها رنگین شده و زمین منجمد خواهد شد. سپس حکومت زحل تجدید حیات می کند و عصر طلائی فرا می رسد.»

در رباعی ای دو مورد از حملات توسعه یابی اسلامی را برای سالهای آخر دهه 1990 پیش بینی نمود که یکی از آنها موردی است از ایران(پارس)

«ابر مرد آسیا از زمین و دریا با سپاهی گران، که آبی پوش ها و کشیش ها و صلیب را بیرون خواهند راند.»

جالب اینکه او علاقه زیادی در زمینه صحبت کردن از عرب ها و ترک ها که در آن زمان به اسپانیا و اروپا حمله کرده بودند دارد. با این وجود در این رباعی این ایرانیان ( پارسی) ها هستند که تهدید می کنند. همچنین ابرمردی از آسیا در این امر درگیر است و حمله باعث سوززاندن یک شهر و از میان رفتن تعداد زیادی از افراد از طریق شمشیر خواهد شد. این اشارات ممکن است مربوط به یک جنگ مقدس و یا جهاد باشد که در آن نیروهای مسلمان از آفریقای شمالی و ایران علیه اروپا به هم می پیوندند. یک خط دیگر از رباعی مطرح کننده این مطلب است که ایرانی ها مردم تونس، الجزایر و مراکش را به حرکت در می آوند تا در این جنبش به آنها بپیوندند.

«تونس، الجزایر بوسیله ایران به حرکت در خواهند آمد و به سبب اختلافات و سهل انگاری در فرانسه راه پیروان امت محمد گشوده خواهد شد. زمین و دریای سینا آغشته به خون، بندر مارسی از کشتی ها و بادبانها پوشیده خواهد شد. زنجیره ی بزرگی از بنادر را بنیان می گذارند و از طریق دریا همراه با نیروی دریایی حمله گسترده ای انجام می دهند و نیروی هوایی با حمله ناگهانی آغازگر نخستین یروزی محمدیان است که آنان ابداٌ ضعیف و بی هدف نیستند. محلی که سابقاً مسکن حضرت ابراهیم بوده است و شهر اورشلیم از هر طرف مورد محاصره و هجوم ابرقدرت ها و ارتش بزرگ واقع می شود....،

«دراولین رستاخیز مردگان مومن و معتقد بر انگیخته خواهند شد و در یک حالت خلسه به صورت مجازی از طریق هوا عروج خواهند کرد تا با عیسی مسیح که در حال فرود است ملاقات کنند و مدت زمان کوتاهی پس از شروع 2000 میلادی شیطان به بند کشیده خواهد شد و قدرت او محدود خواهد گردید. مردمی که درخلال این عصر زندگی می کنند اگر توبه کار نباشند خواهند مرد و در غیر این صورت به زندگی جاویدی دست پیدا خواهند کرد. عیسی مسیح پس از بازگشت به کره ی زمین به صورت جسمانی بر دو شهر بزرگ اورشلیم در فلسطین و صهیون در آمریکا حکومت خواهد کرد. کره ی زمین به اشغال کسانی در خواهد آمد که به دنبال آرماگدون (نبرد آخر) زنده بمانند. در این رباعی ها آمده که این جنگ 27 سال طول خواهد کشید که ثمره آن از بین رفت 2 میلیارد نفر است که هیچ کدام به بهشت نمی روند. در آن هنگام صلحی ابدی بین پرودگار و بندگان بر قرار می شود که مدت هزار سال به طول می انجامد که پس از آن رستاخیز بزرگ به وقوع می پیوندد.

«اگر تا پایان دنیا فقط یک روز باقی مانده باشد، من آن یک روز را آنچنان طولانی می کنم تا منجی ای ظهور کند و دنیا را از ظلمت و ستم و کفر رها کند. » حدیث قدسی منبع: Millennium Prophecies

اثر Stephen Skinner

  • http://carolannricharson.wordpress.com

    http://carolannricharson.wordpress.com

    • ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۸:۳۳

    I seriously love your website.. Great colors & theme.
    Did you create this website yourself? Please reply back as I'm wanting to create my own website and would love to find out where you got this from or just
    what the theme is named. Thanks!