اسرار اهرام مصر

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

از جمله عجایب خلق شده توسط بشر اهرام مصر است. بدون شک یکی از پر راز و رمزترین بناهای ساخته شده در کره‌ی زمین اهرام هستند. نظرات ضد و نقیض در مورد فلسفه‌ی ساخت این اهرام و اینکه چه کسانی آن را ساخته‌اند؛ بسیار است. اما قدر مسلم آنکه این بناها یکی از شاهکارهای ساخته شده‌ی فعلی هستند. بناهایی که نکات جالب و شگفت انگیز بسیار دارد.

به گزارش سرویس نگاهی به سایت‌های خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی محمودپور در سایت خود به نشانی http://shematik.blogfa.com در ادامه نوشته است: گفته می‌شود که اگر دو خط عمود بر هم از دو منتها الیه شرقی – غربی و شمالی- جنوبی زمین رسم کنیم، محل تلاقی آن دو در محل ساخت اهرام مصر خواهد بود و دیگر اینکه ابعاد و اندازه‌های اهرام مصر به لحاظ هندسی با بعضی فواصل و نسبت‌های نجومی متناسب است. در هر صورت ساخت چنین بناهای عظیمی که بعضاً تاریخ ساخت آنها را به بیش از ‌٥٠٠٠ سال قبل می‌دانند ، نیاز به دانش و تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای خواهد داشت و بی جهت نیست که آن را جزء عجائب هفتگانه می‌دانند. اما از بعد دیگر نیز مشاهدات نشان می‌دهند که به طور کلی ساختار هندسی اهرام دارای خواص منحصر به فردی است که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد. گفته می شود که بیشترین میزان اثرات مشاهده شده از ساختارهای هرمی، مربوط به هرمهایی است که زاویه ی ابعاد آن ‌٥٢/٦٠٦ درجه است.

این بلاگر در ادامه بعضی از اثرات مشاهده شده در مورد خواص هرم‌ها را بیان کرده و نوشته است: غذاهایی که در زیر اهرام نگه داشته شود ‌٢ تا ‌٣ برابر بیشتر غذاهایی که در دماهای معمول نگه داشته می‌شوند؛ بدون فساد باقی خواهند ماند. مزه‌ی غذاها در زیر اهرام کمتر دچار تغییر می‌شود. اهرام منجر به آب گیری و مومیایی شدن هرچیزی می ‌شوند ولی مانع از فساد آنها شده و از رشد قارچ‌ها هم ممانعت می کنند. به علاوه آنها منجر به کاهش سرعت رشد و یا توقف کامل رشد میکرو اوگانیسم های مختلف می شوند.

در ادامه آمده است: افرادی که در خانه های هرمی زندگی می‌کنند؛ یا کسانی که در ساختمان‌های هرمی کار می‌کنند، یا آنهایی که در زیر ساختارهای هرمی می‌خوابند همگی نوعی واکنش فوری مثبت در برخوردها از خود نشان می دهند.موجودات به صورت مغناطیسی به نسخه‌های مشابه هرمی جذب می‌شوند. مشاهدات مختلف از نقاط مختلف نشان می‌دهند که حیوانات اهلی از هر نوع تمایلی به باقی ماندن و نزدیک شدن به ساختارهای هرمی دارند و در زیر آنها سرعت رشد بیشتری دارند... .

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...