برون فکنی کالبد اختری

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

کالبد اختری چیست؟

عده ای معتقد هستند که انسان از سه سطح جسم - کالبد اختری و روح تشکیل شده است.

جسم: چیزی است که شما آنرا با چشمانی کاملا معمولی میتوانید ببینید.

روح: موجودی فروهشیار که تمام کنترل‌های شخصی بدست آن انجام میپذیرد. مانند احساسات. شعور و...

 

کالبد اختری:

این کالبد رابطی است بین روح و جسم. مانند اینکه شما در فصل زمستان میخواهید یک لباس پشمی بپوشید. بدلیل خشن بودن لباس باید یکه زیرپوش بپوشید تا بدنتان آسیب نبیند. کالبد اختری را میتوان مانند آن زیرپوش در نظر گرفت.

جنس کالبد اختری از ماده است به نام اکتوپلاسم که در بدن تمامی انسانها وجود دارد. و افرادی که ارواح را ظاهر میکنند و به آنها جسمیت میبخشند تا بتواند شخص مقابل به راحتی روح را ببیند؛ مقداری از اکتوپلاسم خود را به روح قرض میدهد تا روح بتواند خود را نمایان سازد. رنگ اکتوپلاسم معمولا به رنگ سفید مایل به سبز فسفری است. بخاطر همین است که میگویند بعضی از روح‌ها با رنگ سفید دیده شده اند.

 

افرادی که طی الارض میکنند نیز از کالبد اختری کمک میگیرند. زیرا این کالبد داراری سه نوع حرکت میباشد.

۱- حرکت آرام که مانند راه رفتن معمولی است.

۲- حرکت متوسط که در آن پاهها دیده نشده و مانند سر خوردن بر روی هوا میباشد.

۳- حرکت سریع که سرعت آن مقداری از سرعت نور پایین تر است.

 

اگر شما بتوانید برون فکنی کنید و اکتوپلاسم بدن خود را به کالبد اختری انتقال دهید میتنوانید شما هم به هر جا که میخواهید سفر کنید.

البته باید به یاد داشته باشید که کابلی از جسم اختری به جسم مادی متصل است که کار آن کنترل علائم حیاتی جسم است. هر دفعه شما بخواب میروید. کالبد اختری از بدن شما جدا شده و به کهکشان میپوندد تا از نیروهای کیهانی تغذیه کند. و این کابل کنترل علائم حیاتی را به روح میرساند. اگر این کابل قطع شود شخص خواهد مرد. من روایتی از افراد قدیمی شنیدم که میگفتند وقتی عزرائیل می‌آید تا فرد را با خود ببرد تمام رگ و ریشه‌های فرد را با خود بیرون میکشد تا آنها قطع شوند و فرد بمیرد. که منظور از این رگ و ریشه‌ها همان کابل اختری است.

این کابل از شبکه خورشیدی (بالای معده) کالبد به جسم وصل است و عده‌های معتقد به اینکه از انتهای نخاع به نخاع وصل است.

در هر صورت این کابل به اندازه مو میرسد ولس پاره نمیشود. ولیکن اگر شما فاصله ای زیاد از جسم خود داشته باشید و کسی شکی به شما وارد کند ممکن است این کابل پاره شود. به خاطر همین است که میگوییند اگر میخواهی فردی را از خواب بیدار کنید آرام اسمش را صدا بزنید و خیلی آرام حرکتش دهید.

شما هر شب هنگام خواب بطور غیر هوشیار عمل برون فکنی را تجربه میکنید. پس چرا نتوانید بطور هوشیار اینکار را انجام دهید. این کار خطر جانی ندارد مگر به هشدارها توجه نکنید.

برای اینکار راههای مختلفی وجود دارد که در اینجا به گفتن یک روش ساده اکتفا میکنیم:

   شروع کار :

۱- آرام روی زمین یا تخت دراز بکشید.

۲- ریلکس کامل انجام دهید. هرچیزی که باعث عدم تمرکز شما میشود را دور کنید. مثلا فرو رفتن در تخت موزیک یا بدجور بودن لباس زیر بدن یا گیر کردن شست پا زیر پتو یا ملافه و...

۳- آرام چشمانتان را ببندید.

۴- احساس سبکی کنید و این احساس آنقدر قوت میگیرد که شما احساس میکنید که میخواهید پرواز کنید. اگر در بدست آوردن این احساس مشکل دارید میتوانید خود را در یک تانک آب تصور کنیدکه شما روی آب خوابیده اید و این تانک آرام آرام با آب پر میشود و شما آرام آرام بسمت دریچه نورانی که بالای تانک وجود دارد بالا میروید. یا احساس کنید که سوار یک تاب شده اید و این تاب با حرکت عقب و جلو آرام آرام شما را به سمت بالا حرکت میدهد.

۵- شاید در هنگام برون فکنی صداهایی مانند جرق و فرق مثل شکستن تخمه یا چوب یا... بشنوید نگران نباشید این صدای جدا شدن شماست.

۶- آرام آرام از جسمتان خارج میشوید و شما میتوانید بصورت خیلی محو سقف اتاقتان را ببنید آرام آرام این تصویر شفاف میشود. اصلا نترسید.

هر ترس باعث میشود که عضلات شما منغبض شده و کار برونفکنی به مشکل بر میخورد.

۷- احساس میکنید که ۱متری از سطح بدن بالا آمده اید. آرام روی بدن خود بنشینید. و به اطراف نگاه کنید. سعی نکنید بار اول به جسم خود نگاه کنید. در بیشتر مواقع این عمل اضطراب آور است.

۸- بعد از اینکه کاملا به محیط اطراف نگاه کردید میتوانید آرام بلند شده و در فضای اتاق را بروید.

۹- در تجربه‌های اول هیچگاه بسرعت از محیط خانه دور نشوید. برای مثال بار اول تا ۱متری بدن فاصله بگیرید. با دوم تا ۲متری و...

۱۰ - هرگاه خواستید به جسمتان بازگردید فقط کافیست اراده کنید که بازگردید دوباره به جسمتان منتقل میشوید.

 توجه :

   در برخی موارد اینکار موجب تپش قلب و تعریق شدید و یا سیخ شدن موهای بدن میشود اگرجه این موارد با تمرین و کسب تجربه برطرف میشود اما توصیه میشود اشخاصی که بیماری قلبی یا استرس شدید دارند از انجام این تمرین پرهیز نمایند...

حال پس از مطالعه این مطلب باید بگویم که این کار با تمرین و ممارست براحتی ممکن است کسانی که تمرینات یوگا و... دارند این امر را تجربه کرده اند اما نمسئله طی الارض که در این مقاله اشاره شده مراحلی دیگر دارد و باید تمرینات روحی و زیادی انجام داد و اینکار جدای از مقوله برون فکنی میباشد به هر حال این روش خوبیست برای آشنا شدن با ابعاد دیگر جهان هستی. در آینده در مورد پرواز روح از طریق عرفان صحبت میکنیم...

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...