شرایط حاضرین جلسات احضار ارواح

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

شرایط حاضرین جلسات احضار ارواح عبارتند از:

1- از راه دادن افراد بی اعتقاد به جلسات باید خودداری کرد.

2- از افرادی که مخالف وجود و بقای روح نیستند می توان به نسبت یک دوازدهم حضار اصلی , به جلسه راه داد و باید به آنها تذکر داده شود که تا خاتمه جلسه روحی , از ارواح سوال یا اقدامی برخلاف مقررات جلسه نکنند.

3- افراد هنگام نشستن نباید پای خود را روی هم بیاندازند و بهتر است کف دو پا روی فرش یا زمین باشد.

4- فاصله صف اول حضار جلسه تا اتاقک سیاه حداقل بایستی حدود 3 تا 4 متر و حداکثر 8 متر باشد.

5- صفهای حضار نسبت به اطاقک سیاه باید به صورت نیم دایره بوده و افراد می بایست حداقل یک ردیف کامل باشند( بیش از آن تا هر قدر که گنجایش محیط می باشد مجاز است ).

6- در موقع نشستن باید سعی شود یک زن و یک مرد کنار هم قرار گیرند و در حالی که شانه به شانه همدیگر چسبیده اند , دستهایشان را هم به هم بدهند . این عمل برای ان است که قدرت سیاله آنها که در محیط انتشار می یابد قوی تر شوند.

7- هر چه فاصله صفهای حضار کمتر باشد سیاله های مثبت در فضا بیشتر پراکنده می شود و در نتیجه , عمل تحرک یا تجسد , بهتر و طولانی تر انجام می پذیرد.

8- کودکان و نوجوانان کم سن و سال را به علت اینکه شناخت و تطابق قدرت های روحی , ندارند و همچنین افرادی که از نظز قدرت روحی * پذیرش پدیده های روحی را ندارند و ممکن است بترسند و وحشت کنند را نباید به جلسات راه داد.

9- چنانچه امکان نشستن افراد , به صورت زن و مرد و به شکل یک در میان و بدون فاصله میسر نباشد , عامل می تواند از یک طناب کتانی استفاده نماید , به طوری که یک سر طناب به دست و پای وسیط یا مدیوم وصل باشد تا سیالات حضار توسط این رشته طناب به وسیط انتقال یابد و جهت اجرای آن باید حضار با دودست طناب را محکم بگیرند و با اتکاء به قدرت های پروردگار , خواستار تجسد روح پاکی در جلسه گردند.

10 - حضار بایستی سوالات خود را پس از حدوث تجسدهای روحی , از هادی جلسه بپرسند و هادی جلسه نیز موظف است , سوالات آنان را جهت پاسخ ارواح تکرار نماید . جواب سوال ممکن است با صدای خود روح تجسد یافته باشد و یا پاسخ توسط گلوی مدیوم ادا شود . گاه اتفاق می افتد که ارواح قبل از تکرار سوال توسط هادی , جواب فرد سوال کننده را می دهند و در برخی از از مواقع نیز جواب سوالات را ارواح در دفترچه ای که در اتاق تاریک گذاشته شده است می نویسند و بعضی اوقات ارواح نیز اصلا جوابی سئوالی را نمی دهند , در این صورت , بعدا می توان جواب مساعدتری را توسط گردونه دوار یا کتابت از ارواح حاضر در آن جلسه گرفت , چون ارواح , افکار به زبان نیامده افراد را به خوبی درک می کنند , لذا گاهی ممکن است در مورد بعضی از سئوالات پرخاش کنند یا جملات ناخوشایندی را بگویند . بدیهی است که اینگونه مواقع , از سوی افراد جلسه نباید هیچگونه عکس العملی نشان داده شود و یا اظهار گله و شکایت نمایند . اگر فردی بخواهد جواب سئوالش را دیگران متوجه نشوند , در همان جلسه از ارواح تقاضا می نمایند تا جواب او را بر کاغذی که روی میز وسیط و در اطاقک تاریک قرار دارد بنویسند و به احتمال قوی ارواح این عمل را انجام خواهند داد.

11 - اگر جلسات روحی در اواسط شب تشکیل داده شوند , به مراتب بهتر است , زیرا در آن زمان سکوت و تمرکز افراد جلسه افزوده می شود و امواج محیط به مراتب کمتر هستند و از سوی دیگر , ارواح در آن ساعات بهتر تمایل به تماس های روحی دارند . چون ضمن اینکه در تاریکی , استفاده ارواح از اکتوپلاسم بهتر صورت می پذیرد . اصولا قدرت تجسدی ارواح در نیمه های شب به دلیل آرامش محیط و آسودگی مدیوم و کمبود امواج مختلف بیشتر از سایر مواقع است.

شرایط محیطی جلسه :

اطاقک تاریک : این اطاقک را در گوشه ای از هر قسمت ساختمان و یا اطاقی می توان دائر نمود و ساخت آن بدینگونه است.

1- گوشه ای از اطاق که در و پنجره در حدود دو متری زاویه آن قرار ندارد را انتخاب نمائید.

2- چند متر پارچه ضخیم سیاه یا سرمه ای که نور از آن عبور نکند , انتخاب نمائید.

3- این پارچه را از سقف اطاق به فاصله حدود یک متری از زاویه اطاق طوری بیاویزید که به هر دیوار زاویه انتخاب شده اطاق برسد و از سوی دیگر چند سانتیمتر در کف اطاق بخوابد .

4- دیوارهای آن زاویه از سقف تا کف را می توان با پارچه سیاه یا سرمه ای از همان جنس یا نازک تر پوشانیده به طوری که از کف تا سقف این مثلث , همه سیاه باشد و هیچ نوری به درون آن نتواند نفوذ نماید.

5- در داخل این اطاقک یک صندلی راحتی برای نشستن مدیوم قرار می دهید و علاوه بر آن یک میز کوتاهی که درون آن کاغذ و مداد و گلدانی از گل تازه وجود دارد قرار می دهید .

6- در داخل اطاق , در محل ورود و خروج مدیوم , چند عدد از صفحات منیره می گذارید که اگر ارواح مایل بودند , از آنها جهت نمایاندن خود یا اثرات فیزیکی روحی استفاده نمایند , یعنی آنها را بردارند و عملیات نمایشی انجام دهند.

زمانی که مدیوم در خلسه قرار دارد , ارواح وارد این اطاقک سیاه می شوند و با استفاده از نیروی اکتوپلاسمی و انرژی موجود حضار در فضای جلسه , از آن خارج می گردند و پس از اجرای عملیات , مجددا وارد آن اطاقک می شوند و ناپدید می شوند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...