روستائیان مالزی می‌گویند یک غول زنده در جنگل های مالزی وجود دارد

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۱ دیدگاه

خبرگزاری فارس: رویت یک موجود غول پیکر که گفته می شود از نسل موجودات چند میلیون سال پیش می‌باشد به مهم ترین اخبار رسانه ها و جراید مالزی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار فارس از شرق آسیا، اولین بار سه ماه پیش بود که عده ای از روستائیان ساکن جنگل های جوهور در جنوب مالزی و شمال سنگاپور ادعا کردند که موجود غول پیکر انسان نمائی را دیده اند که بیش از سه متر ارتفاع داشته است.

با گذشت زمان اگر چه چند بار این ادعا از سوی روستائیان این منطقه مطرح شد، لیکن پیدا نشدن هیچ آثار و ردی از این موجود این موضوع را مطرح ساخت که نمایش فیلم کینگ کونگ در سینماهای مالزی باعث ایجاد این توهم شده است.

اما در روز 21 فوریه ردپائی از این موجود در منطقه ای به نام کامپونگ ماوی – به دست آمد که بعدها به اصلی ترین بحث روز مالزی تبدیل شد به گونه ای که هر روزه روزنامه ها با درج مصاحبه ها و اظهار نظرهایی از سوی کارشناسان و دانشمندان سراسر جهان به این موضوع می پردازند.

ردپای به دست آمده 5/45 سانتی متر در 36 سانتی متر می باشد که اکنون قالب گچی تهیه شده از آن تحت بررسی متخصصین می باشد.

روستائیانی که این موجود را دیده اند آن را انسان نمایی با قد دو الی سه متر و 60 سانتی بر آورد کرده اند که چشمانی قرمز رنگ داشته و بدنش از موهای قهوه ای پوشیده شده است.

اکنون تیم های متعددی از سوی دولت و مقامات محلی و تیم های متعدد خارجی در حال بررسی این ادعا می باشند.

تیم اصلی که به بررسی این موضوع مشغول است اعلام کرده است که با انجام آزمایش دی ان ای از ردپای به دست آمده این موجود بسیاری از مسایل روشن خواهد شد.

دانشمندان با بررسی ادعاهای شاهدان عینی این موجود را شبیه نوعی انسان نما می دانند که چند میلیون سال پیش نسل آن منقرض شده است.

این جانور که به پاگنده معروف شده است اکنون اشتغال فراوانی در منطقه ایجاد کرده است.

در حال حاضر روزانه تعداد کثیری از جهانگردان به این منطقه می آیند و با استخدام روستائیان به عنوان راهنما به درون جنگل های انبوه می روند تا شانس خود را برای دیدن این موجود بیازمایند.

  • Lucretia

    Lucretia

    • ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۹:۱۶

    What's up, all is going nicely here and ofcourse every one is sharing facts, that's truly fine, keep
    up writing.