خواستگاه زامبی، شنیده‌های نویسنده وبلاگ

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

در پی جست و جوهای فراوان به مطالب فراوانی برخورد کردم که سندیت آنها قابل اتکا نیستند و طیف گسترده‌ای از نظرات را شامل می‌شوند. اما یکی از نظرات در باره پیدایش زامبی نظر مرا به خود جلب کرد. با این همه مجددا متذکر می‌شوم سندیت این مطالب قابل اتکا نیستند.

اعتقاد این نظر مبنی بر این است که در بعضی از قبائل آفریقایی، گونة خاصی از جادوگران وجود دارند که اجساد مرده را از خاک بیرون آورده و مجددا آْنها را به روشهای نامتعارف و ناشناخته زنده می‌کنند.

این اجساد هرچند قابلیت تحرک بطور نقص را دارند اما هرگز انسان کامل نبوده و با خصوصیات انسانی به طرز فاحشی متفاوت هستند. ظاهرا این انسانهای دوباره زنده شده که «زامبی» نام دارند همانند داستان دراکولاها و خوناشام‌ها به دو گونه به انسانهای زنده حمله می‌کنند:

1-شیوه نخست برای تغذیه تا حد کشتار قربانی. در این شیوه کلیه خون بدن قربانی تخلیه و به بافتهای بدن آسیب وارد شده و مورد تغذیه واقع می‌شوند. در نتیجه این گونه حمله‌ها پیکر ناقصی از بدن قربانیان باقی می‌ماند.

2-شیوه دوم جهت انتقال فاکتورهای خاص زامبی‌ها به بدن قربانی و ایجاد یک زامبی دیگر می‌باشد. در این شیوه فاکتورهای بزاقی زامبی وارد بدن انسان سالم شده و او را همانند زامبی‌های دیگر می‌سازد. این روش گویا بدان جهت کاربرد دارد که از قرار معلوم زامبی‌ها قدرت تناسل و توالد نداشته و نمی‌توانند از خود نسلی به جای گذارند و شیوه افزایش آنها از این طریق می‌باشد. قربانی در این شیوه پس از طی دردهای فراوان در نهایت تبدیل به زامبی شده و خود نیز تبدیل به یک دستگاه کشتار جدید و همچنین تبدیل به یک دستگاه زامبی‌ساز جدید می‌شود.

در نهایت مجدداً تاکید می‌شود تمامی این مطلب در حد شنیده‌های مختصر بوده و تا این زمان به هیچگونه وجود زامبی تائید نشده. هرچند تا این زمان به هیچ عنوان نیز رد نشده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...