سال 2012 اتمام زندگی است؟

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه


یه مدتی هست که بحث تموم شدن دنیا توی اینترنت داغ شده. در اینترنت میشه فیلمهایی رو پیدا کرد که راجع به این واقعه صحبت میکنن و انمیشنهایی رو نشون میدن. اولین بار حدود دو ماه پیش از این ماجرا خبر دار شدم. این موضوع اینقدر طرفدار پیدا کرد که یه فیلم هم در بارش ساختن و دیروز اومد توی سینماها. من نیز همچنان با این قضیه مشکل داشتم رفتم دنبال تحقیقات و با جستوجو کردن کلمه ی "2012" توی گوگل کارو شروع کردم.

در تاریخ قدیم (چندین سال قبل از میلاد) کسانی بودند که توانستند آینده رو پیش بینی کنن. مثلا گفتن هزار سال دیگه کسی به نام "مسیح" ظهور میکنه، 500 سال دیگه اتفاقی در روم میفته و از این قبیل چیزها که اتفاقا خیلیاشون درست از آب دراومدن. از نظر علمی وقتی کسی در مکانی زندگی کنه که گاز no2 مدام تنفس کنه، مغزش چیزهای عجیب و غریب میبینه. این اشخاص که تعدادشون به 5 تا هم نمیرسه در غاز زندگی میکردن که مدام در حال تنفس چنین گازهایی بودن. بعد از مدتی تصمیم گرفتن که افکارشون رو جایی ثبت کنن که امروز به دست ما رسیده و مارو از اتفاقاتی که 1000 سال بعد از زندگی اونها افتاده با خبر میکنه.
در فرهنگ چینی ها مانند فرهنگ ما ایرانیها فال وجود داره (مثل فال حافظ). با این تفاوت که اونا به جای اشعار از شکل استفاده میکنن. اونا 4 تا سکه دارن. اونا رو 6 بار مثل تاس پرتاب میکنن و شکلش رو روی یک ورق میکشن. بعد شکل بدست اومده رو با اشکالی که توی کتابشون وجود داره تطبیق میدن تا معنی رو پیدا کنن. شخصی به نام "ترنس مکنا" این کتاب رو بر روی یک نمودار رسم کرد و اتفاقی پی به یک الگویی در اون برد. که تمام اتفاقات مهم این قر ن و قرن گذشته در قسمت ماکسیمم نمودار قر ار دارن مثل روز 11 سپتامبر. جالب اینجاست که این نمودار در روز 21 دسامبر 2012 تموم میشه.
در تاریخ باستان روم تقویم بسیار دقیقی وجود داره که در آن زمان مردم از اون استفاده میکردن و حتی با استفاده از اون پیشگویی میکردن. اتفاقا این تقویم یاستانی هم در روز 21 دسامبر 2012 تموم میشه و ادامه نداره.
در سال 1990 برنامه نویسان برنامه کامپیوتری را توسعه دادن به نام "Web.bot".این برنامه برای توسعه دادن و افزایش سهام شرکتها بود بدین طریق که با جستجو کردن کل وب سهام اینده رو پیش بینی میکرد. اما بعد از مدتی برنامه نویسان متوجه شدن که این برنامه چیزی بیشتر از سهام رو پیش بینی مینه. این برنامه به طور نا واضح واقعه 11 سپتامبر و واقعه خاموشی کامل که در سال 2003 در آمریکای شمالی رخ داد رو پیشبینی کرد. بر طبق این برنامه سال 2012 همه چیز نابود میشه و از هم متلاشی میشه.
ناسا موفق به کشف سیاره ای شده به نام "Nibiru" که در یک مدار عظیم به دور منطومه شمسی میچرخه و اندازش یک چهارم زمینه. این سیاره در 21 دسامبر سال 2012 با زمین برخورد میکنه و یک انفجار عظیم به وجود میاره. به طوری که در تمام دنیا آبهای اقیانوسها باعث خرابی کامل میشن(Tsunami) و زمین لرزه ای بسیار عظیم همه چیز رو در هم میکوبه و حیات روی زمین به پایان میرسه.
نظریه دیگری هست که راجع به جا به جا شدن قطبهای شمالی و جنوبی زمین صحبت میکنه (Polar Shift). این نظریه که به طور علمی ثابت شده (انیشتین) بیان میکنه که حدودا در هر 25000 سال قطبهای مثبت و منفی زمین در طی چند روز جابه جا میشن و زمین زندگی جدیدی رو شروع میکنه. بر طبق این نظریه زمین در دسامبر 2012 این واقعه را بعد 25000 سال دوباره تجربه میکنه، 2/3 حیات از بین میره و زمین با شکلی جدید و با 1/3 حیات باقیمانده زندگی و دوران جدیدی رو شروع میکنه.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...