خیابان های پر از ماهی های زنده!

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۲ دیدگاه

پدیده باران های عجیب و غریب هنوز هم ادامه دارد، همین چند ماه پیش بود که باران ماهی در شهر کوچک و دورافتاده لاجامانوی استرالیا باعث تعجب و هیجان مردم محلی این منطقه شد.

روز بیست و پنجم فوریه سال 2010 در شهر لاجامانو که یک از شهرهای کوچک و دورافتاده در استرالیا با جمعیتی در حدود 670 نفر است اتفاق نادر و جالبی رخ داد. باران مثل همیشه شروع به باریدن کرد اما همراه باران از آسمان ماهی هم بر سر و روی مردم می ریخت. این ماهی ها در خیابان های مختلف شهر سقوط کردند. کریستینا بالمر یکی از ساکنین این شهر کوچک است و در مصاحبه ای درباره این حادثه عجیب گفت: «باور کردنی نبود اما مردم به سرعت شروع به جمع آوری ماهی ها از سطح خیابان های شهر کردند. عجیب بود اما بیشتر ماهی ها هنگام برخورد با زمین هنوز زنده بودند و اگر آنها را در آب می انداختید مجددا شروع به حرکت می کردند، هرچند که حرکت آنها در آب حالت عادی حرکت یکی ماهی را نداشت و انگار ماهی ها در حالت گیجی به سر می بردند. به گفته این شهروند لاجامانویی، این امر نشان می داد که ماهی ها در تمام زمانی که در آسمان بودند زنده بوده اند. البته بعضی ها هم در گفت و گو با شبکه های مختلف تلویزیونی استرالیا به شوخی می گفتند که ما خیلی خوشحال هستیم که به جای ماهی، از آسمان بر سر ما کروکودیل فرو نریخت!

بارش باران ماهی در لاجامانو برای اولین مرتبه است که اتفاق می افتد و ساکنین این منطقه تا به حال با چنین باران عجیب و غیرمنتظره ای رو به رو نشده بودند.

«لس دایلون» یکی دیگر از ساکنین این منطقه هم در مورد تجربه مشابه خود در این مورد گفت: در حالی که در یکی از هتل های شهر استراحت می کردم متوجه بارش باران نشدم اما وقتی که از اتاق خود بیرون آمدم تا در هوای آزاد قدم بزنم با منظره عجیبی رو به رو شدم چون روی زمین پر از ماهی های کوچک و بزرگ شده بود!

این بار هم کارشناسان هواشناسی متفق القول اعلام کردند که به احتمال زیاد علت این حادثه توفان قوی ای بوده که توانایی مکش آب به همراه ماهی های سطح آن را داشته است.

  • Brianne

    Brianne

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۷:۳۹

    It's a pity you don't have a donate button! I'd without a doubt donate to this excellent blog!

    I suppose for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to brand new updates and will talk about this blog with my Facebook group.
    Talk soon!

  • Abby

    Abby

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۶:۵۸:۰۱

    Pretty! This was an incredibly wonderful post. Thank you for providing these details.