باران‌های قورباغه ای

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

 

در سال 1837،دانشمندان آمریکایی گزارش کردند که در کانزاس سیتی، قورباغه های زیادی همراه با باران از آسمان به زمین سقوط کرده اند، با اینکه در همان زمان یک تیم تحقیقاتی برای بررسی علت این حادثه تشکیل شد اما در نهایت هیچ دلیلی برای این پدیده عجیب ذکر نشد.

در جولای 1901، در مینیاپلیس آمریکا که در حاشیه رود می سی سی پی قرار دارد، قورباغه ها و وزغ های زیادی از آسمان به زمین باریدند. حادثه ای که به خبر یک روزنامه ها در فردای آن روز تبدیل شد. روزنامه ها نوشتند: «وقتی که توفان به شدیدترین زمان خود رسید، به نظر رسید که توده سبز رنگی آسمان را فرا گرفت.

این توده سبز رنگ کم کم به سمت زمین سرازیر شد و وقت که توفان به پایان رسید، مردم با تعجب زیاد دیدند که سطح زیادی از منطقه با قورباغه هایی که تعداد آنها قابل ملاحظه بود پوشانده شده است. تعداد قورباغه ها در بعضی جاها به اندازه ای زیاد بود که عبور و مرور برای ماشین ها و حتی مردم غیرممکن شده بود.

در سال 1981 هم شهروندهای نافولیون در جنوب یونان تجربه ای مشابه با مردم آمریکا داشتند چون از آسمان شهر آنها هم قورباغه های سبز رنگ کوچکی به زمین می بارید. قورباغه ها روی درختان و زمین می افتادند در حالیکه صدای برخورد آنها با زمین به راحتی شنیده می شد. موسسه هواشناسی یونان هم اعلام کرد که این قورباغه ها همراه با توفان شدیدی به این منطقه آورده شده اند. نکته جالب این جا بود که نوع و نژاد این قورباغه ها نشان می داد که آنها متعلق به شمال قاره آفریقا هستند و این یعنی فاصله زیادی را طی کرده اند تا به یونان برسند.

در سال 1995، هم یکی دیگر از گزارش هاس مشاهده باران های عجیب ثبت شد. در این گزارش، «تلی استراو» یک شهروند انگلیسی، وقتی که در حال گذراندن تعطیلاتش در اسکاتلند بود، اعلام کرد که هنگام رانندگی در جاده، توفان شدیدی را مشاهده کرده و صدها قورباغه به ماشین او بر خورد کرده اند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...