علائم ربوده شدگان تو سط بیگانگان

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

سالهاست که بسیاری از انسان ها با مراجعه به سازمان های تحقیقاتی یا روانکاوان حکایت ربوده شدن خود را توسط فرازمینی ها نقل میکنند و طی هیپنوتیزم تمام خاطرات خود را طی زمان ربوده شدن به یاد می اورند. ربوده شدگان از ملیت های گوناگون هستند اما اظهارات مشابهی میکنند که بسیار حیرت انگیز است. در اکثر موارد حافظه ربوده شده (از زمان ربوده شدن تا بازگشت پاک می شود.)

حال اگر هر کدام از شما بعضی از این نشانه ها را در خود میبینید. بهتر است به سازمان های مطالعاتی در باره موجودات فرازمینی مراجعه کنید تا مورد ازمایش قرار بگیرید. بعضی از این نشانه ها به تنهایی حاکی از ربوده شدن شما توسط فرازمینی ها می دهد و بعضی دیگر نیاز مند به وجود نشانه های بیشتری است.ضمن اینکه ممکن است بعضی نشانه ها را کسی داشته باشد اما ربوده نشده باشد. و تنها موارد بیماری باشد.

بعضی از این نشانه ها ممکن است غیر واضح یا درک نشدنی باشند. که برای توضیح انها باید گفت ان نشانه ها فقط برای کسی که ان را دارد قابل درک است.

1- از دست دادن زمان به مدت یک ساعت یا بیشتر بدون اینکه بتوانید برای ان علتی بیابید. (برای مثال راننده ای ساعتی را در بی خبری می گذراند و وقتی به خود می اید خود را مایل ها دور تر از مکان اولیه می یابد.)

2- ایا در رختخواب خود دچار نوعی فلج شده اید؟ در حالی که احساس میکنید موجودی در اتاق تان است؟

3- داشتن زخم ها یا نشانه های غیر عادی روی بدن که علتی برای ان نیافته اید. (برای مثال جای کنده شدگی روی پوست - زخم هایی به صورت خط مستقیم - زخم های مثلثی شکل - زخمی روی سقف دهان یا بینی - جای زخم یا بر امدگی زیر یا داخل گوش و ... )

4- دیدن نور های نورانی به صورت نور یا برق های ناگهانی در خانه یا محل دیگر.

5- داشتن خاطره ای از پرواز بالای سطح زمین در حالی که میدانید رویا نیست و یا خواب دیدن بیش از اندازه پرواز کردن.

6- داشتن تصویری که ناخوداگاه در حافظه تان است و نمیتوانید ان را فراموش کنید (مثل صورت یک فرازمینی - فرایند ازمایش بر روی انسان - یک سوزن جراحی - یک میز جراحی - بچه پوست و استخوانی و لاغر! یا ... )

7- دیدن اشیای نورانی کوچک بیرون خانه تان یا در حال وارد شدن از پنجره اتاق تان.

8- دیدن خواب های زیاد در مورد بشقاب پرنده ها - نورهای رنگارنگ و موجودات فرازمینی.

9- دیدن یک منظره جالب و شوک بر انگیز از بشقاب پرنده ها یا دیدن چند باره انها در طول زندگیتان.

10- داشتن نوعی هشیاری و اطلاعات زیاد در مورد کیهان و عالم هستی و علاقه به انسان شناسی و کنجکاوی در رفتار انسان ها - علاقه به مطالعه محیط - گیاه خواری - و داشتن هشیاری اجتماعی.

11- احساس قوی در مورد داشتن یک ماموریت یا انجام یک کار بزرگ یا شبیه به این ها بدون اینکه بفهمید این اجبار از کجا ناشی می شود.

12- داشتن احساس مرموز در مورد اینکه شما انسان بخصوص یا یک ((انتخاب شده)) هستید.

13- اتفاق افتادن وقایع غیر طبیعی در طول زندگیتان که نمیتوانید توضیح دهید و احساس اضطراب پس از ان.

14- داشتن توانایی زیاد روحی. برای مثال دانستن اینکه اتفاقی قرار است بیفتد قبل از اینکه آن حادثه پیش آید.

15- (فقط بانوان) : یک بارداری ناموفق یا سقط جنین (بعبارتی مدتی فکر می کردید باردار هستید اما پس از مدتی نشانه های بارداری از بین رفته باشند.)

16- بیدار شدن در جایی که قبلا در انجا نخوابیده بودید. و یا جابجا شدن هایی که سابقه نداشته. (برای مثال وقتی بیدار می شوید میبینید سرتان جای پایتان است- یا وقتی بیدار میشوید درون اتومبیلتان هستید!)

17- دیدن دو چشم خیره در رویا. مانند چشم حیوانات (جغد - اهو ) یا داشتن خاطره ای گنگ در مورد اینکه حیوانی به شما نگاه می کند و ترس از چشم پس از ان! )

18- نمیه شب از خواب پریدن با وحشت و اضطراب زیاد.

19- عکس العمل شدید وقتی تصویر یک فرازمینی را میبینید. اعم از خوشحالی یا نفرت از ان.

20- داشتن ترس زیاد و غیر قابل توضیح. (برای مثال از ارتفاع - مار ها - عنکبوت ها - حشرات بزرگ - صداها ی بلند - نورهای درخشنده - امنیت شخصی یا تنهایی)

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...