مرموز ترین سال تاریخ جهان; تولد شیطان

نوشته شده توسط:کیوان فیض مرندی | ۰ دیدگاه

یکی از مرموزترین سال های تاریخ جهان را می توان سال 1968 دانست. در این سال شیطان گرایی رسما اعلام می شود و سرآغازی می شود بر جریان شیطان پرستی که تا امروز ادامه دارد و روز به روز پیروان بیشتری را به خود جذب می کند.tazeh.net: سال 1968 سالی بسیار عجیب و مرموز برای دنیاست چرا که در این سال جنبش شیطان گرایی رسما اعلان موجودیت می کند و کلیسای شیطان (Church of Satan ) در همین سال در شهر سانفرانسیسکو افتتاح می گردد. سال بعد ( 1969) انجیل شیطان توسط آنتوان لاوی در آنجا نوشته می شود. انجیلی که شاما چهار فصل با نام های شیاطین بزرگ ( چهار ارباب دوزخ) می باشد: کتاب شیطان (Satan)، کتاب لوسیفر (Lucifer)، کتاب بلیال (Belial) و کتاب لویتن (Leviathan).

آنتوان لاوی

انجیل شیطان

از اتفاقات دیگر این سال اکران فیلم عجیب Häxan است. این فیلم با موضوع شیطان پرستی در سال 1922 ساخته می شود ولی بدون این که در جایی اکران شود، به آرشیو می رود. با وجود آنکه بیش از چهل سال از ساخت آن می گذشت، برای اولین بار در سال 1968 به اکران گذاشته شد. در ابتدای این فیلم اسنادی واقعی و قدیمی از وجود اجنه، شیاطین و آزاد شدن آن ها پس از مرگ حضرت سلیمان (ع) به تصویر کشیده می شود.

 اما اتفاقات این سال به اینجا ختم نگشت و رومان پولانسکی (Roman Polanski) در فیلم کودک رزماری ( 1968) تولد شیطان را اعلام می کند، در فیلم بعدی ( دروازه نهم 1999) شیطان بصورت نیرویی غلبه یافته نمایش داده می شود و در فیلم گابریل (2008) زمین پر از ظلمت و تاریکی شده و خداوند فرشتگانش را برای نجات زمین می فرستد، اما آنها نیز آلوده می شودند، در نهایت گابریل (جبرئیل) با دلخوری از دست خداوند، دست از زمین می کشد و به آسمان می رود تا جلوی فرستادن دیگر فرشتگان به زمین را بگیرد. 

سال 1968 را می توان سال رسمیت شیطان پرستی در جهان دانست و ما اکنون شاهد بزرگ و بزرگتر شدن این انحراف در سطح جهان هستیم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...